Geplaatst: 12 jul 2008, 22:55
Helaas (logisch ergens wel) geeft Belgacom personeel wel voorrang aan de eigen aansluitingen....
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=19552
Eigelijk wordt meestal voorrang gegeven aan de andere operators om problemen te vermijden.qless schreef:Helaas (logisch ergens wel) geeft Belgacom personeel wel voorrang aan de eigen aansluitingen....
easynet richt zich dan ook op de zakelijke markt die dergelijke SLA's vereist, ook voor hun eigen verbindingen naar die bedrijven toe. Dergelijke SLA met BGC is dus wel een noodzaak voor het voortbestaan van easynet. Dit isb ij dommel niet zo... De bedrijven betalen er dan ook genoeg voor...X-2datop schreef:Klopt niet, bij Easynet zijn alle BGC defecten ALTIJD binnen 1 dag opgelost voor SDSL issues en 3dagen voor ADSL issues (broba II net)dopke schreef:Al betalen ze 4 x het bedrag van nu om het binnen de drie weken na te zien , BGC zal niet vlugger in actie schieten hoor
Weer een pijnlijk voorbeeld waarom dat bedrijf moet gesplitst worden .
grtz,
X
Ik dacht in de buurt van de Super GB (Koning Albertlaan 147 ) ?koekjesvreter schreef:Weet er iemand mij te zeggen waar die centrale van Dommel in Kessel-Lo juist ligt?