Pagina 2 van 4

Geplaatst: 27 mei 2008, 14:11
door Rogue
Lord Utopia schreef:Waar de nieuwstoegang bij EDPnet gelimiteerd is op 10 GB, mag je bij Dommel 100 GB downloaden (je volledige standaard limiet). Doe je daar een boostpack bij, dan kan je ongelimiteerd downloaden van hun nieuwsdienst :)

Er zijn er drie, dus ik denk wel dat daar redelijk veel op staat :)
Welke is de derde? o_O ken alleen news & oldnews

@ chris_147:

EDPnet zit op brobaII, dommel op BRUO(turboline), er is dus wel degelijk een snelheidsverschil mogelijk, hoewel BRUO meestal wel sneller is(maar gecapped op 4,6Mbit).

Geplaatst: 27 mei 2008, 14:21
door deej
text only server hebben ze ook maar ik ben het adres vergeten.

Geplaatst: 27 mei 2008, 14:43
door Devilzown
Ben nog niet aangesloten, maar tot nu toe gaat de procedure vlot.
Donderdag besteld & betaald, contract opgestuurd. Maandag wist ik activatie datum: volgende week maandag.

Ook 2 keer gebeld voor informatie, kreeg direct contact en goede uitleg.

Geplaatst: 27 mei 2008, 14:50
door Rogue
deej schreef:text only server hebben ze ook maar ik ben het adres vergeten.
ah :). Mja daar maak ik geen gebruik van :]

Geplaatst: 27 mei 2008, 17:49
door Chanfan
Al 10 maanden klant netconnect en overgekomen van Telenet waar ik nog 10.000 BEF installatiekosten heb moeten betalen..

Surfsnelheid geen verschil. Enkel bij downloadsnelheid is het minder dan Telenet maar voor mij is dat niet het belangrijkste.
Disconnects komt bij mij af en toe voor en meestal op een zondagavond rond 21u. Maar absoluut niets om zorgen over te maken.

Dik tevreden en spijt dat ik niet eerder ben overgestapt. Moet lachen nu Telenet na 10 jaar zijn limieten optrekt naar een miezerige 20 gig.

Hoop nu enkel dat Dommel goeie prijzen gaat geven aan ADSL2 en dat het voor mij beschikbaar zal zijn.

Helpdesk nog niet gebruikt.

Geplaatst: 27 mei 2008, 18:54
door tarzan1990
Ook tevreden klant.
Een ex-telenetter 8)

Geplaatst: 28 mei 2008, 09:15
door seppevs
Ik ben ongeveer 1.5 jaar klant nu. Ik heb Netconnect + Boostpack.

Positief:
- Zo goed als limietloos internet
- Redelijke snelheid, al mag die wat hoger. Begin juni gaan ze hun snelheid verhogen. Hopelijk de upload snelheid ook :)
- Gratis toegang tot binary news server. Top gewoon!
- Ik heb op die 1.5 jaar zo goed als nooit zonder internet gezeten
- Ze verbeteren constant (en kostenloos!). In die 1.5 jaar tijd is zowel de upload snelheid als de downloadlimiet verhoogt geweest.

Negatief:
- Helpdesk is wat traag. Het duurt vrij lang voordat je een antwoord krijgt op je vraag. Dit nadeel weegt echter naar mijn mening BELANGE niet op tegen de vele voordelen.

Geplaatst: 28 mei 2008, 09:23
door witte!
Klant sinds 2.5jaar geleden.
Kwam van telenet.

Op ebay heb ik toen een thomson adsl modem gekocht voor 25€ incl verzendingskosten.

Deze doet het uitstekend.
Op 2dagen was ik overgeschakeld op Dommel.
Telenet nog een maandje laten doorlopen (maand van te voren opzeg).
Beide kunnen testen tegenelkaar.
Het verschil in online gamen was echter zo groot (stabiliteit, lage pingtijden) dat ik onmiddellijk wist dat ik de juiste keuze had gemaakt...

Verder:

- stabiel
- betrouwbaar (heeft hier nooit uitgelegen in 2.5jaar tijd)
- goede en snelle overschakeling te danken aan goede helpdesk
- fijne limiet (je moet al aardig storage hebbe om er over te kome)
- usenet (snel, stabiel, en 200 dagen retentie welke isp biedt dat aan :P )
- snelheid is inprincipe nog snel genoeg ik kom mn data nu al niet kwijt

Toppie provider dus :-D

Geplaatst: 28 mei 2008, 14:09
door liger
1 grootste nadeel dat voor mij was doorslaggevend is hun helpdesk.
Bovendien als je niet naar onbeperkte download zoekt is dxadsl beter EN hebben ze zeer goede helpdesk.

andere minpuntje: vrijwel alle administratieve veranderingen die dommel doorvoerde zijn met problemen verlopen (limieten verhoging, boostpack, overschakeling van boostpack etc etc)

Dus eigenlijk grootste probleem is vrees dat moest er een probleem zijn, gaat het hier niet opgelost raken.

Buiten de cityconnect aanbieding, die ZEER goed is, is dommel niet ZO veel beter als vroeger

adsl 6mbit 175 gb voor 25euro Dxadsl
vs
adsl 4 mbit 100gb (happy hours mogelijk) voor 35euro Dommel

terwijl bij dxadsl kan je adsl2+ verkrijgen voor 31 euro (100gb)

keuze is makkelijk zelfs als je helpdesk buiten beschouwing neemt


PS: interressant hoe markt gaat evolueren na 1 juli, maar invoering van nieuwe formules OP 1 juli verwacht ik ni eerlijk gezegd

Geplaatst: 02 jun 2008, 21:50
door Devilzown
Devilzown schreef:Ben nog niet aangesloten, maar tot nu toe gaat de procedure vlot.
Donderdag besteld & betaald, contract opgestuurd. Maandag wist ik activatie datum: volgende week maandag.

Ook 2 keer gebeld voor informatie, kreeg direct contact en goede uitleg.
Het is ondertussen actief.
Ben erg tevreden :) Activatie is zeer vlot en zonder problemen verlopen.
Snelheid met downloaden is wel wat minder maar gaat nog lekker vlot.
Surfen gaat gevoelsmatig zelfs wat sneller. Met telenet had ik precies altijd een beetje "lag".

De lijn zelf is redelijk goed, waardes zijn wel niet voldoende voor de afstand waar ik op zit, en noise margin schommelt. Maar dit is ongetwijfeld te wijten aan mijn binnenbekabeling, die betere dagen heeft gekend. :lol:

Downloaden met Telenet: "hou ik wel genoeg over voor de rest van de maand :evil: ?"
Downloaden met Dommel: Heerlijk :-D

Geplaatst: 03 jun 2008, 11:57
door margaaas
Dommel heeft me tijdens m'n dutje weer wat nachtmerries bezorgd en me daarmee gedwongen om ,:

http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... src=496812

op het internet te zetten :?

Een email met vermelding van bovenstaande link is ook onderweg naar DommeL

Geplaatst: 03 jun 2008, 12:01
door ubremoved_983
margaaas schreef:Dommel heeft me tijdens m'n dutje weer wat nachtmerries bezorgd en me daarmee gedwongen om ,:

http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... src=496812

op het internet te zetten :?
Whiner ...

Geplaatst: 03 jun 2008, 12:11
door margaaas
Zo begrijpt iedereen het

http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/whiner

Mijn olifantenvel.
Ik wens het U niet toe,maar vraag me wel af hoe u het zou oplossen of opgelost zou krijgen ? ?


Een antwoord van Dommel heb ik ook al ontvangen,:

Uw email werd goed door ons ontvangen en geprocessed
We zullen deze binnen de komende 5 werkdagen beantwoorden.

Ik ben in nu blijde verwachting.

Geplaatst: 03 jun 2008, 13:40
door brakke
Dommel kamt momenteel toch precies ook met een personeelstekort...
Ongeveer een maand geleden me al een Homeconnect pakker bij Loveno aangekocht hopend om zo snel mogelijk geconnecteerd te worden in mijn nieuwe appartement... Zit nog steeds internetloos... "wegens het groot aantal geintresseerden".

Op hun gratis 0800 nummer namen ze zelfs eerst gewoon niet op. Op hun 070 wel.
Waren wel steeds heel correct aan de telefoon en kreeg de nodige info.
Misschien slachtoffer van hun eigen succes?

Geplaatst: 03 jun 2008, 13:55
door xenne
tsja, is vrij normale gang van zaken bij dommel. nieuwe produkten worden vroeg aangekondigd, op de oplevering is het vaak lang wachten, voor mensen die zonder internet vallen moet dit een zeer vervelende situatie zijn. zie ook cityconnect topic(s)

Geplaatst: 04 jun 2008, 18:00
door margaaas
margaaas schreef:Dommel heeft me tijdens m'n dutje weer wat nachtmerries bezorgd en me daarmee gedwongen om ,:

http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... src=496812

op het internet te zetten :?

Een email met vermelding van bovenstaande link is ook onderweg naar DommeL
margaaas schreef:Een antwoord van Dommel heb ik ook al ontvangen,:

Uw email werd goed door ons ontvangen en geprocessed
We zullen deze binnen de komende 5 werkdagen beantwoorden.

Ik ben in nu blijde verwachting.
Ben al bevallen want deze morgen was er al een antwoord van Dommel en een uurtje later een email van de ombudsman met het het standpunt van Dommel op mijn klacht.
Beide zullen op het gepaste moment op de gepaste plaats te lezen zijn.
Mijn antwoord en standpunt aan de 2 zijn ook al vertrokken.

Geplaatst: 04 jun 2008, 18:04
door ljd

Code: Selecteer alles

Status: OPEN
Date Opened: Tuesday, 3 June 2008, 11:31 a.m.
Closed Date: Tuesday, 3 June 2008, 6:08 p.m.
Username: -
Name/Email: henri ceurvelts
[email protected]

Password: k8amTGq8
Subject: [MB User] Billing Question

Geen!.Men bekijkt het en sluit het zonder reactie.

Ik heb het heropend en er bijgezet,:

Zou U er niet beter aan doen om te antwoorden,dan het ticket te sluiten ?
3 - User Reply - Wednesday, 4 June 2008, 7:20 a.m.
Hou er rekening mee de een rechter met zo'n antwoord en handelwijze niet kan lache
Sorry maar nu kan je niet meer ontkennen dat je Ceurrixx bent.

Geplaatst: 04 jun 2008, 18:18
door deej
Kunnen we die clown nu eindelijk bannen?

Geplaatst: 04 jun 2008, 18:25
door Lord Utopia
LoSeR schreef: andere minpuntje: vrijwel alle administratieve veranderingen die dommel doorvoerde zijn met problemen verlopen (limieten verhoging, boostpack, overschakeling van boostpack etc etc)

adsl 6mbit 175 gb voor 25euro Dxadsl
vs
adsl 4 mbit 100gb (happy hours mogelijk) voor 35euro Dommel

terwijl bij dxadsl kan je adsl2+ verkrijgen voor 31 euro (100gb)

keuze is makkelijk zelfs als je helpdesk buiten beschouwing neemt


PS: interressant hoe markt gaat evolueren na 1 juli, maar invoering van nieuwe formules OP 1 juli verwacht ik ni eerlijk gezegd
Oh, foutje, ADSL bij DX-ADSL is 32,50 voor 175 GB. Bij Dommel kan je ook ADSL2+ verkrijgen, en dat voor 23,99 EUR met 40 GB, nadien zelfs mediumband aan 4 Mb. Bij Dommel is het ongelimiteerd als je abo neemt van 33,99.
Invoering van nieuwe formules lijkt me ook onbestaande. Ofwel upgraden ze de bestaande abo's, ofwel werken ze met opties. Er moet toch eindelijk eens een verschil komen tussen ADSL Go en Plus hoor (in snelheid dan).

Geplaatst: 04 jun 2008, 20:00
door margaaas
deej schreef:Kunnen we die clown nu eindelijk bannen?
ljd schreef:Sorry maar nu kan je niet meer ontkennen dat je Ceurrixx bent.
margaaas himself, schrijft wat ceurrrix vraagt, Ceurrixx ken ik niet.
ditCh schreef:
margaaas schreef:Dommel heeft me tijdens m'n dutje weer wat nachtmerries bezorgd en me daarmee gedwongen om ,:

http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... src=496812

op het internet te zetten :?
Zo begrijpt iedereen het

http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/whiner
Whiner ...
If i only had a brain

Geplaatst: 04 jun 2008, 21:16
door Rogue
margaaas schreef:margaaas himself, schrijft wat ceurrrix vraagt, Ceurrixx ken ik niet.
Wat een onzin :roll:

Hoe gaat dat dan? Ceurrrix komt naar je thuis en dan gaat ie van "margaas, ik dicteer..." :')

Geplaatst: 04 jun 2008, 21:19
door Lord Utopia
Rogue schreef:
Wat een onzin :roll:

Hoe gaat dat dan? Ceurrrix komt naar je thuis en dan gaat ie van "margaas, ik dicteer..." :')
"... en alles opschrijven zoals ik zeg he, vanaf nu! Ik moet zeggen van Ceurixx... "

Geplaatst: 04 jun 2008, 21:48
door ketter
margaaas ik zeg het je voor de laatste keer,zie wat je doet want Sandra lacht hier zeker niet mee.Begin al maar te sparen voor de schade terug te betalen die je Dommel onterecht hebt aangedaan.Je hebt hier zelf verkondicht dat je een betaling gedaan hebt met een verkeerd referentienummer.Hoe denk je dat ze dit kunnen terug vinden op een klantenbestand van meerdere duizenden klanten? Als je daar een oplossing voor hebt dan mag je ze altijd geven.Mijn advies naar Sandra toe is dat ze je NOOIT maar dan ook NOOIT nog aansluit en je direct op de zwarte lijst gooit.Zo zijn dan de andere ips's een hoop ellende gespaard.Wie denk je dat je wel bent.Heb je in je oude dagen echt niks beters te doen mischien. :roll:
Het word hoog tijd voor de volgende ban aan jou. :evil:

Geplaatst: 04 jun 2008, 22:14
door BasMSI
margaaas schreef:Dommel heeft me tijdens m'n dutje weer wat nachtmerries bezorgd en me daarmee gedwongen om ,:

http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... src=496812

op het internet te zetten :?

Een email met vermelding van bovenstaande link is ook onderweg naar DommeL
Status: OPEN
Date Opened: Tuesday, 3 June 2008, 11:31 a.m.
Closed Date: Tuesday, 3 June 2008, 6:08 p.m.
Username: -
Name/Email: henri ceurvelts
[email protected]

Password: k8amTGq8
Subject: [MB User] Billing Question

Geen!.Men bekijkt het en sluit het zonder reactie.
En het stomste van alles, een hotmail account gebruiken richting je provider.
Sorry hoor, maar de link geeft onderaan zo ongeveer de meest domme persoon in België (mogelijk heel de wereld)
wie post in hemelsnaam zo'n onzin?

Geplaatst: 04 jun 2008, 22:45
door liger
Lord Utopia schreef:
LoSeR schreef: andere minpuntje: vrijwel alle administratieve veranderingen die dommel doorvoerde zijn met problemen verlopen (limieten verhoging, boostpack, overschakeling van boostpack etc etc)

adsl 6mbit 175 gb voor 25euro Dxadsl
vs
adsl 4 mbit 100gb (happy hours mogelijk) voor 35euro Dommel

terwijl bij dxadsl kan je adsl2+ verkrijgen voor 31 euro (100gb)

keuze is makkelijk zelfs als je helpdesk buiten beschouwing neemt


PS: interressant hoe markt gaat evolueren na 1 juli, maar invoering van nieuwe formules OP 1 juli verwacht ik ni eerlijk gezegd
Oh, foutje, ADSL bij DX-ADSL is 32,50 voor 175 GB. Bij Dommel kan je ook ADSL2+ verkrijgen, en dat voor 23,99 EUR met 40 GB, nadien zelfs mediumband aan 4 Mb. Bij Dommel is het ongelimiteerd als je abo neemt van 33,99.
Invoering van nieuwe formules lijkt me ook onbestaande. Ofwel upgraden ze de bestaande abo's, ofwel werken ze met opties. Er moet toch eindelijk eens een verschil komen tussen ADSL Go en Plus hoor (in snelheid dan).
32,5 euro voor 175 GB klopt
maar de rest is cityconnect van dommel dat je bent aan het vergelijken en das is enkel nog voor leuven (of is de rest al aan de beurt?)

Geplaatst: 04 jun 2008, 22:50
door Lord Utopia
LoSeR schreef:
32,5 euro voor 175 GB klopt
maar de rest is cityconnect van dommel dat je bent aan het vergelijken en das is enkel nog voor leuven (of is de rest al aan de beurt?)
vanaf 01/07 ^^

Ja, jij vergelijkt toch ook ADSL2+ van DX-adsl met Dommel CityConnect? ^^

Geplaatst: 04 jun 2008, 23:08
door Devilzown
margaaas schreef:
margaaas schreef:Dommel heeft me tijdens m'n dutje weer wat nachtmerries bezorgd en me daarmee gedwongen om ,:

http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... src=496812

op het internet te zetten :?

Een email met vermelding van bovenstaande link is ook onderweg naar DommeL
margaaas schreef:Een antwoord van Dommel heb ik ook al ontvangen,:

Uw email werd goed door ons ontvangen en geprocessed
We zullen deze binnen de komende 5 werkdagen beantwoorden.

Ik ben in nu blijde verwachting.
Ben al bevallen want deze morgen was er al een antwoord van Dommel en een uurtje later een email van de ombudsman met het het standpunt van Dommel op mijn klacht.
Beide zullen op het gepaste moment op de gepaste plaats te lezen zijn.
Mijn antwoord en standpunt aan de 2 zijn ook al vertrokken.
Mensen van alle isp's lezen hier mee, da beseft ge toch hoop ik :)
Denk niet dat die zitten springen om u als klant...

Zo'n gezaag over dingen die uw eigen fout zijn.
Zoekt een hobby ofzo.

Geplaatst: 04 jun 2008, 23:35
door Insom
Dommel is een van de beste providers waar ik momenteel weet van heb.
Echte aanrader. :wink:

Off topic.
Ik vraag me af wie hier allemaal gratis internet van Dommel krijgt...

Margaas, Ceurrrix, whoever, mag blaten zoveel hij wil, maar laat dat gekibbel toch aan hem en Dommel over? Ik begrijp dat velen ambassadeur van Dommel willen spelen om 'Sandra' te behagen :D maar waarom???

Als ik hetzelfde probleem ondervond als Ceurrrix of Margaas of ... zou ik het ook van de daken schreeuwen, zelfs al was het initiëel mijn fout.
Een oplossing moet er nu eenmaal komen en liefst zo snel mogelijk.

Iets zegt me dat iedereen serieus in z'n "gat" gebeten zou zijn, mocht hij of zij iets dergelijks meemaken.

Margaas of Ceurrrix, zet je principes opzij en spreek Dommel direct aan en probeer hier geen boycot uit te lokken, je hebt al vaak genoeg gemerkt dat dit toch niet werkt.

just my 2€cents

Geplaatst: 05 jun 2008, 07:12
door verb
Blijven gaan zeurrrix :lol:

Hopelijk...

Geplaatst: 05 jun 2008, 08:57
door Jippe
Hopelijk, voor margaas en/of ceurrix, betaalt die zijn belastingen 'correct', een verkeerd bedrag, nummer of wat ook: dan pas ken je de ellende die er van komt... Het is aan de opdrachtgever (de klant) om zijn betalingen correct en zonder fout uit te voeren, hij of zij is er verantwoordelijk voor!

Geplaatst: 05 jun 2008, 18:31
door Joro
Al iets meer dan 4 maand Cityconnect Lite.
Zeer tevreden. Prijs/kwaliteit nog steeds onklopbaar.
Helpdesk voor mij per mail te traag (weken), maar telefonisch zeer correct. Wel nog maar 1 keer nodig gehad, grotendeels dankzij userbase waar nog lotgenoten problemen en oplossingen posten.

Geplaatst: 05 jun 2008, 18:51
door elldiablo
Ik ben ook tevreden met dommel ...

iedereen weet dat helpdesk niet hun beste troef is ..maar iedere provider heeft zijn + en - punten ... dat de helpdesk de min punt is maakt mij niet uit :) antwoord krijgt ge toch...


Verbinding is voor mij constant de zelfde snelheid en geen disconnects ...


Ben zelfs aan het wachten voor hun homeconnect produkt ... Die komt ook nog eens goed van pas ,voor mij gebruikt qwa internet+ telefoon :)


Dommel for the win

Geplaatst: 05 jun 2008, 20:16
door unexpected
ondertussen ook al bijna 3 maanden klant bij Dommel en eigenlijk heel tevreden. Geen downtime tot nu toe en geen miserie.

De helpdesk (die ik paar keer gebeld heb in het begin voor de activatie) kan wel beter (lees: sneller vooral)... maar los daarvan heel content. Aanrader dus.

Geplaatst: 05 jun 2008, 20:22
door Burny
Ik kan hier een hele hoop positieve dingen over Dommel posten, maar ik ga gewoon hetvolgende zeggen:

Bedankt aan Dommel om de uitmelkerij der belgische telecomklanten te doorbreken!

Geplaatst: 05 jun 2008, 21:41
door daxer
Burny schreef:Ik kan hier een hele hoop positieve dingen over Dommel posten, maar ik ga gewoon hetvolgende zeggen:

Bedankt aan Dommel om de uitmelkerij der belgische telecomklanten te doorbreken!
Dito, respect voor dat enkel en alleen dat al is hier vrijwel grenzeloos.
Vroeger Telenet klant, nu ongeveer een halfjaar bij Dommel.
Nog nooit in de buurt van mijn limiet gekomen, maar daar gaat het niet om.
Ik hoef nu nooit meer naar mijn volumemeter te kijken en daar gaat het wel om.
Productformule is reeds opgewaardeerd, waar dat bij Telenet niet is gebeurd tijdens mijn vier jaren als klant.
Surfsnelheid is goed, en de helpdesk, nou ja vrijwel niet nodig en een ticket voor de betaling werd na een vijftal dagen beantwoord en opgelost.

Geplaatst: 05 jun 2008, 23:25
door Devilzown
Ik heb iets vreemds voor.
Keek net naar mijn accountgegevens etc en nu zie ik dit staan:

Afbeelding

Maar mijn signaal is al actief :???: :?

Ik zit wel op een 4.6/0.512 profiel.
Niet op 4.096/0.448 zoals dommel adverteerd.
Wordt dit omgeschakeld oid?

Geplaatst: 05 jun 2008, 23:30
door Rogue
Heb je al lang dommel? Misschien een foutje in hun database :)

Geplaatst: 05 jun 2008, 23:33
door Devilzown
Rogue schreef:Heb je al lang dommel? Misschien een foutje in hun database :)
Sedert de maandag :)

Eerst stond er uw product is geactiveerd (of iets in die trend), maar nu wordt er blijkbaar iets veranderd :)

Geplaatst: 05 jun 2008, 23:35
door Rogue
Ben je al verbonden e.d.? Misschien(wss) hebben ze het extra druk en hebben ze een realistischere datum vastgezet.

Geplaatst: 05 jun 2008, 23:36
door Zelete
Waar zie je dat profiel trouwens ergens? Of is dat de sync speed ofzo?