ketter als je belt naar de techische dienst en net erna naar de administratie en je hebt dezelfde persoon aan de lijn die dat bevestigd dat ze er voor beide zitten... dan weet ik genoeg. Zoals ik al zei is dit een post om de vinger op de wonde te leggen en andere gebruikers te raadplegen wat we eraan kunnen doen. Het gaat dus niet om een specifiek probleem maar blijkbaar lees je enkel wat je wil lezen. En met verwijten kom je nergens.ketter schreef:Droopy je bent hier zomaar wat uit je nek aan het kletsen man.Ben je ooit bij Dommel geweest ? Hoe kan jij toch weten wie daar wat doet.
voor al uw klachten...
laurens 'k zou eerst heel de post lezen voor je een reactie geeft. De email adressen zijn aangepast door een moderator wat je ook kan lezen in de post...laurens7 schreef:Iemand wou weer interessant doen, dit zijn uiteraard fictieve adressen.droopy schreef:
sandra schevenels raadjeplaatje@dommel .be
bart dom dothebartman@dommel .be
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Waarom zou dat niet kunnen? Als die mensen daar enkel maar administratie en helpdesk doen dan doe ik nog veel meer hoor.droopy schreef:ketter als je belt naar de techische dienst en net erna naar de administratie en je hebt dezelfde persoon aan de lijn die dat bevestigd dat ze er voor beide zitten... dan weet ik genoeg. Zoals ik al zei is dit een post om de vinger op de wonde te leggen en andere gebruikers te raadplegen wat we eraan kunnen doen. Het gaat dus niet om een specifiek probleem maar blijkbaar lees je enkel wat je wil lezen. En met verwijten kom je nergens.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
droopy schreef: Zoals ik al zei is dit een post om de vinger op de wonde te leggen en andere gebruikers te raadplegen wat we eraan kunnen doen.

U zal hier is DE oplossing gaan brengen voor iedereen die een probleem heeft bij Dommel.
Droopy ik geef je een goede raad , spreek enkel voor jezelf en niet voor een ander. U zal toch niet de regeltjes gaan maken voor het verdere beleid bij Dommel , knoop dat maar goed in U oortjes.

Ik heb mij bewust even op de achtergrond gehouden in dit topic. Droopy, wat je gedaan hebt is fout en kan je zwaar ten koste komen. Je hebt geluk dat Meon direct ingegrepen heeft.
De mensen van Dommel doen absoluut hun best, de hele dommel-ideologie is gewoon super. Dat de support het laat af weten is niets nieuw, Sandra en Bart (en de rest van het team) doen meer dan hun best. Een ISP zoals dommel runnen is niet zo simpel als het lijkt. En zoals al eerder aangegeven dit zijn groei pijnen. Dommel levert een fantastisch product, zeker nu met homeconnect, dus ik denk dat alles wel goed komt. Ik heb zelf ook support gedaan bij verschillende ISP's en ik kan je verzekeren dat support overal een hekelpunt is, niet enkel bij dommel. De meeste vragen die binnenkomen op een ISP zijn trouwens zelf op te lossen, daarom bestaat forums zoals deze.
Als iemand hier vind dat je de zaakvoerders van een ISP moet lastig vallen met jou probleem dan stel ik mij toch vragen hoor. Ik zou zeggen, bel/mail maar eens naar de baas van Belgacom of Telenet. Eens kijken wat het effect zou zijn?
Over de 'echtheid' van de adressen die droopy gepost heeft ga ik geen uitspraken doen. Wie slim genoeg is weet wat ik wil zeggen
De mensen van Dommel doen absoluut hun best, de hele dommel-ideologie is gewoon super. Dat de support het laat af weten is niets nieuw, Sandra en Bart (en de rest van het team) doen meer dan hun best. Een ISP zoals dommel runnen is niet zo simpel als het lijkt. En zoals al eerder aangegeven dit zijn groei pijnen. Dommel levert een fantastisch product, zeker nu met homeconnect, dus ik denk dat alles wel goed komt. Ik heb zelf ook support gedaan bij verschillende ISP's en ik kan je verzekeren dat support overal een hekelpunt is, niet enkel bij dommel. De meeste vragen die binnenkomen op een ISP zijn trouwens zelf op te lossen, daarom bestaat forums zoals deze.
Als iemand hier vind dat je de zaakvoerders van een ISP moet lastig vallen met jou probleem dan stel ik mij toch vragen hoor. Ik zou zeggen, bel/mail maar eens naar de baas van Belgacom of Telenet. Eens kijken wat het effect zou zijn?
Over de 'echtheid' van de adressen die droopy gepost heeft ga ik geen uitspraken doen. Wie slim genoeg is weet wat ik wil zeggen

-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
ik denk dat ze een andere naam gebruiken achter hun @ 

-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
precies product placementL-army schreef:Ik heb mij bewust even op de achtergrond gehouden in dit topic. Droopy, wat je gedaan hebt is fout en kan je zwaar ten koste komen. Je hebt geluk dat Meon direct ingegrepen heeft.
De mensen van Dommel doen absoluut hun best, de hele dommel-ideologie is gewoon super. Dat de support het laat af weten is niets nieuw, Sandra en Bart (en de rest van het team) doen meer dan hun best. Een ISP zoals dommel runnen is niet zo simpel als het lijkt. En zoals al eerder aangegeven dit zijn groei pijnen. Dommel levert een fantastisch product, zeker nu met homeconnect, dus ik denk dat alles wel goed komt. Ik heb zelf ook support gedaan bij verschillende ISP's en ik kan je verzekeren dat support overal een hekelpunt is, niet enkel bij dommel. De meeste vragen die binnenkomen op een ISP zijn trouwens zelf op te lossen, daarom bestaat forums zoals deze.

- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
ach, L-army is misschien een beetje overenthousiast:LoSeR schreef:precies product placementL-army schreef:Ik heb mij bewust even op de achtergrond gehouden in dit topic. Droopy, wat je gedaan hebt is fout en kan je zwaar ten koste komen. Je hebt geluk dat Meon direct ingegrepen heeft.
De mensen van Dommel doen absoluut hun best, de hele dommel-ideologie is gewoon super. Dat de support het laat af weten is niets nieuw, Sandra en Bart (en de rest van het team) doen meer dan hun best. Een ISP zoals dommel runnen is niet zo simpel als het lijkt. En zoals al eerder aangegeven dit zijn groei pijnen. Dommel levert een fantastisch product, zeker nu met homeconnect, dus ik denk dat alles wel goed komt. Ik heb zelf ook support gedaan bij verschillende ISP's en ik kan je verzekeren dat support overal een hekelpunt is, niet enkel bij dommel. De meeste vragen die binnenkomen op een ISP zijn trouwens zelf op te lossen, daarom bestaat forums zoals deze.
winst willen maken door internetverbindingen te verkopen=de hele dommel-ideologie is gewoon super
de zaakvoerders= Sandra en Bart
internetverbindingen=Dommel levert een fantastisch product
ISP zijn is moeilijk=Een ISP zoals dommel runnen is niet zo simpel als het lijkt
Iedere firma maakt in het begin groeipijnen door. Een firma moet dan op hun schare die-hards en believers (zoals L-army) kunnen rekenen. Deze fans geven gratis reclame en staan steeds klaar om brandjes te blussen. Ik denk dat je er wat door moet kunnen lezen.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Gaat Dommel er een knokploeg op afsturen ?L-army schreef: Droopy, wat je gedaan hebt is fout en kan je zwaar ten koste komen. Je hebt geluk dat Meon direct ingegrepen heeft.
Of wordt je afgelosten als je iets anders doet op dit forum dan Dommel ophemelen ?
Ik ben met velen akkoord at Dommel een goede provider is, maar kritiek moet ook kunnen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Nieuw ergerpunt , ja , weeral ADSL2+
Reply op men ticket gekregen van hoe realistisch cityconnect is in Mechelen op 01/07/2008
reply : Wij hebben meer realistische datums in verband de uitbreidingen. Best is even de test opnieuw uit voeren op de site.
U kan de beschikbare produkten vanaf heden nagaan op basis van het adres van de aansluiting.
Hieronder vind u de link terug met de pagina terug waar u de test kan uitvoeren.
Resultaat test online : voor 31/12/2008 zal het op uw locatie ook mogelijk zijn om volgende producten te bestellen, bestel nu dus netconnect en switch naar cityconnect op het moment dat het beschikbaar is voor u:
- adsl2+ cityconnect lite
- adsl2+ cityconnect
- adsl2+ cityconnect plus
- adsl2+ homeconnect

Reply op men ticket gekregen van hoe realistisch cityconnect is in Mechelen op 01/07/2008
reply : Wij hebben meer realistische datums in verband de uitbreidingen. Best is even de test opnieuw uit voeren op de site.
U kan de beschikbare produkten vanaf heden nagaan op basis van het adres van de aansluiting.
Hieronder vind u de link terug met de pagina terug waar u de test kan uitvoeren.
Resultaat test online : voor 31/12/2008 zal het op uw locatie ook mogelijk zijn om volgende producten te bestellen, bestel nu dus netconnect en switch naar cityconnect op het moment dat het beschikbaar is voor u:
- adsl2+ cityconnect lite
- adsl2+ cityconnect
- adsl2+ cityconnect plus
- adsl2+ homeconnect

The eternal and true pessimist 

- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ik denk dat velen hier verwarren, of misschien ben ik verward. Cityconnect is enkel als ze hun eigen dslam hebben, toch? Als ze Belgacom's adsl2+ moeten gebruiken, dan is het eigenlijk netconnect met een optie.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

Ik overweeg ,met mijn geval eens raad te vragen bij,:ketter schreef:droopy schreef: Zoals ik al zei is dit een post om de vinger op de wonde te leggen en andere gebruikers te raadplegen wat we eraan kunnen doen.![]()
U zal hier is DE oplossing gaan brengen voor iedereen die een probleem heeft bij Dommel.
Droopy ik geef je een goede raad , spreek enkel voor jezelf en niet voor een ander. U zal toch niet de regeltjes gaan maken voor het verdere beleid bij Dommel , knoop dat maar goed in U oortjes.
http://www.ecops.be/webforms/Default.aspx?Lang=NL
Betaald hebben en toch afgesloten worden.
De klanten beloven via een ticket ,een probleem binnen de 5 dagen te zullen oplossen
en meer dan 30 dagen later hem via een gedeactiveerd internet uitleg vragen.
en wat verwijzingen naar mijn klachten op het internet is volgens mij voldoende om ze te laten besluiten of mijn klachten terecht of niet terecht zijn.
Normaal moet ik nog 15 dagen wachten om te weten of Dommel,
de Ombudsman wel een antwoord gaat geven.
Ondertussen vragen bij ecops wat hun oordeel is kan volgens mij de zaak niet schaden.
7.5 euro telefoonkosten betalen aan hun duur 070 telnr,
gaf alleen als resultaat dat ze pogingen deden
om me langer aan de telefoon te houden
en het me meer te laten kosten.
Bewijs ,: Mijn vraag,mij op te bellen om de telefoonkosten te beperken ,werd geweigerd.
Ik versta daarmee,zoiets als "klant kust m'n (vul maar in)"
Laatst gewijzigd door margaaas 25 mei 2008, 11:08, in totaal 3 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
margaaas lul daar toch niet meer over verder man want je hebt mischien wel betaald maar met een verkeerd opdrachtnummer,hoe kunnen ze dat dan terug vinden? Je weet toch echt niet van ophouden met je geklaag en gezaag van al je verhalen.Niemand zegt je dat je naar het 070 nummer moet bellen.Dat wist je op voorhand dat ze geen 0800 nummer hebben.
Laatst gewijzigd door ketter 25 mei 2008, 11:05, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ondertussen weten we het wel margaas/ceurrix. Misschien is het tijd dat je het speciaal interventieteam, de staatsveiligheid en het leger optrommelt.margaaas schreef: Ondertussen vragen bij ecops wat hun oordeel is kan volgens mij de zaak niet schaden.
Feit blijft dat Dommel een goed product heeft voor een redelijke prijs (naar Belgische normen) en dat je de helpdesk niet sneller of beter kan doen werken, hoe graag iedereen dat ook zou willen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Volledig correct!Goztow schreef:Ik denk dat velen hier verwarren, of misschien ben ik verward. Cityconnect is enkel als ze hun eigen dslam hebben, toch? Als ze Belgacom's adsl2+ moeten gebruiken, dan is het eigenlijk netconnect met een optie.
ketter schreef:margaaas lul daar toch niet meer over verder man want je hebt mischien wel betaald maar met een verkeerd opdrachtnummer,hoe kunnen ze dat dan terug vinden?.
En zo hebben ze veel beloftes in hun contractje die onduidelijk of nietszeggend zijn.KADEROVEREENKOMST DIENSTEN SCHEDOM NV/SA schreef: 3.3.a. betaling via overschrijving:
De verwerking van de betaling gebeurt automatisch indien de Klant de
hiervoor op de pro forma faktuur voorziene gestructureerde mededeling
op de juiste manier gebruikt bij de overschrijving van de betaling en
indien het vermelde faktuurbedrag (incl. BTW) exact wordt
overgeschreven.
Enkel in dit geval kan een automatische en snelle verwerking
gegarandeerd worden en dit binnen de 24 uur na ontvangst van het
overgeschreven bedrag op de rekening van SCHEDOM NV/SA.
Indien bij de betaling de juiste gestructureerde mededeling en/of het
juiste bedrag niet werd gebruikt, zal SCHEDOM NV/SA proberen de
betaling zo spoedig mogelijk te linken aan de juiste pro forma faktuur.
Doch in dit geval kan geen verwerkingstermijn worden voorop gesteld.
Je hebt gelijk.
Het mag duren,zolang zij willen,
al staat het geld bijna 2 maand op hun bankrekening.
Er staat echter niet bij dat ze je ondertussen deactiveren?
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Zou dat helpen ?on4bam schreef: Ondertussen weten we het wel margaas/ceurrix. Misschien is het tijd dat je het speciaal interventieteam, de staatsveiligheid en het leger optrommelt .
Beweer ik ergens dat ik de helpdesk sneller of beter kan doen werkenon4bam schreef:Feit blijft dat Dommel een goed product heeft voor een redelijke prijs (naar Belgische normen) en dat je de helpdesk niet sneller of beter kan doen werken, hoe graag iedereen dat ook zou willen.
Laatst gewijzigd door margaaas 25 mei 2008, 12:41, in totaal 1 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Word dit nu weer een topic van een welles nietes spelletje tussen margaas/ceurrix en Dommel zijn regels ?
margaas/ceurrix ik mag het zo mischien niet zeggen maar rot hier toch op man met je eeuwig gezaag over de verschillende isp's waar je een probleem mee hebt.Wat wil je ? Dat Dommel je onmiddelijk terug aansluit ? Als ik het daar voor het zeggen had dan kon je simpelweg de boom in kerel.Er zijn reden genoeg om je daar buiten te gooien.Het komt zo ver dat U nergens nog een internet abbo kan nemen want iemand als U kunnen ze missen als tandpijn.
margaas/ceurrix ik mag het zo mischien niet zeggen maar rot hier toch op man met je eeuwig gezaag over de verschillende isp's waar je een probleem mee hebt.Wat wil je ? Dat Dommel je onmiddelijk terug aansluit ? Als ik het daar voor het zeggen had dan kon je simpelweg de boom in kerel.Er zijn reden genoeg om je daar buiten te gooien.Het komt zo ver dat U nergens nog een internet abbo kan nemen want iemand als U kunnen ze missen als tandpijn.
Wel mensen, nog wil ik eens advies geven in deze thread, blijf vriendelijk tegenover andere users.
En @ margaaas, waarom moet je nu steeds je signature in deze post zetten.
Alleen dit zorgt er voor dat andere members het beu worden/zijn.
Indien je die signatures weggelaten had was je willicht eliteposter.
En @ margaaas, waarom moet je nu steeds je signature in deze post zetten.
Alleen dit zorgt er voor dat andere members het beu worden/zijn.
Indien je die signatures weggelaten had was je willicht eliteposter.
Elite poster worden,intresseerd me niet veel,maar het onderschrift ,begon me ook al te vervelen.
Ik hoop dat er geen bezwaar is tegen een kleine spreuk.
Ik hoop dat er geen bezwaar is tegen een kleine spreuk.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
leest u eigenlijk iets van de posts of leest u enkel wat u wil lezen. Waar heb ik beweerd dat ik DE oplossing heb en waar spreek ik voor iedereen? Ik spreek altijd voor mezelf. Iedereen moet zelf uitmaken wat hij/zij wil doen of niet en wat ze geloven of niet. En zoals ik je al meermaals in deze post heb geantwoord geef ik geen oplossing deze post is om het probleem aan te kaarten en met anderen te discussieren over mogelijke oplossingen. Dus ik beweer juist niet dat ik DE oplossing heb maar vraag aan de anderen wat ze denken over de situatie.ketter schreef:U zal hier is DE oplossing gaan brengen voor iedereen die een probleem heeft bij Dommel.
Droopy ik geef je een goede raad , spreek enkel voor jezelf en niet voor een ander. U zal toch niet de regeltjes gaan maken voor het verdere beleid bij Dommel , knoop dat maar goed in U oortjes.
Dus voor je terug iemand aanvalt en giftig uithaalt zonder reden lees je best eens alles na. Ik heb altijd respectvol geantwoord en het enige wat u doet is negatief en verwijtend antwoorden... Jammer maar blijkbaar zijn er ook zo'n mensen die niet beschaafd kunnen antwoorden en discussieren met elkaar. U hoeft het niet eens te zijn met me daarom noemt het een discussie maar leer beleefd uw argumenten formuleren ipv op uw manier.
-
- Premium Member
- Berichten: 544
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Aan enkele posters op dit forum:
goede raad: check even wat een bezittelijk voornaamwoord is en leer dit a.u.b correct toe te passen. Cfr. gebruik van U waar UW gepast is en MEN waar M'N gepast is. Ik zie deze taalfout de laatste tijd steeds meer opduiken op het net... Het Belgisch onderwijs is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is...
Voor uw gemak, meer info hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bezittelijk_voornaamwoord
Dan zwijgen we nog ivm. de dt fouten...
Dit forum is soms een voorbeeld aan het worden verregaande taalverkrachting.
Wbt. de rest van de discussie:
privé emailadressen publiceren vind ik niet kunnen - tenzij mits toestemming, maar wie zegt dat dit hun PRIVÉ emailadressen zijn?
Feit is wel dat de supportservice en facturatie idd. voor verbetering vatbaar is en dit waarschijnlijk te maken heeft met een gebrek aan personeel. De vraag is dan natuurlijk: wat willen ze betalen? Ik denk niet dat iedere goed technische onderlegde kandidaat zomaar bereid is zich te gaan laten uitschelden voor een hongerloon... (let's face it, helpdeskmedewerker is nu eenmaal niet altijd de meest aangename job: het gaat gewoonlijk over klanten met klachten en je moet soms erg kalm en geduldig kunnen blijven ...) Vorige week nog gelezen in de Fin. Tijd: er is een chronisch te kort aan geschoold informaticapersoneel... Ik vrees dat Dommel hier ook een beetje een slachtoffer van is... Wbt. de betaallijn voor support en het feit dat deze soms na x aantal minuten plots de bezettoon geeft: dit is inderdaad een ergerlijk probleem, en het bestond ook al maanden geleden. Ik kan best begrijpen dat dit erg storend is voor heel wat mensen, zeker als het een betaallijn is. Het is op zich al erg genoeg dat je lang moet wachten, als je dan nog lang moet wachten - betalen - en bovendien geen oplossing krijgt lijkt me dit idd. ruim voldoende voor heel wat mensen om Dommel buiten te gooien. Dit is zeker een punt waarop ze kunnen verbeteren ... Nu: je kan moeilijk stellen dat support en facturatie perfect werken bij de andere providers, dit lijkt me bij iedereen wel een pijnpunt te zijn... Bij Dommel krijg je een goedkoop abo met veel trafiek voor een correcte prijs, bij sommige providers is de support iets beter maar betaal je ook in verhouding veel meer of beter gesteld: evenveel of meer voor minder dataverkeer...
Laat ons ook ernstig wezen: iedereen die bij een een callcenter zoal IPGlobal werkt (deze werken o.a. voor Telenet en Skynet), is ook niet steeds even capabel... Anderzijds hebben deze mensen ook niet steeds de meest actuele info van bij de ISP... Dat maakt het natuurlijk ook moelijk om hun klanten afdoende te helpen..
goede raad: check even wat een bezittelijk voornaamwoord is en leer dit a.u.b correct toe te passen. Cfr. gebruik van U waar UW gepast is en MEN waar M'N gepast is. Ik zie deze taalfout de laatste tijd steeds meer opduiken op het net... Het Belgisch onderwijs is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is...
Voor uw gemak, meer info hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bezittelijk_voornaamwoord
Dan zwijgen we nog ivm. de dt fouten...
Dit forum is soms een voorbeeld aan het worden verregaande taalverkrachting.

Wbt. de rest van de discussie:
privé emailadressen publiceren vind ik niet kunnen - tenzij mits toestemming, maar wie zegt dat dit hun PRIVÉ emailadressen zijn?
Feit is wel dat de supportservice en facturatie idd. voor verbetering vatbaar is en dit waarschijnlijk te maken heeft met een gebrek aan personeel. De vraag is dan natuurlijk: wat willen ze betalen? Ik denk niet dat iedere goed technische onderlegde kandidaat zomaar bereid is zich te gaan laten uitschelden voor een hongerloon... (let's face it, helpdeskmedewerker is nu eenmaal niet altijd de meest aangename job: het gaat gewoonlijk over klanten met klachten en je moet soms erg kalm en geduldig kunnen blijven ...) Vorige week nog gelezen in de Fin. Tijd: er is een chronisch te kort aan geschoold informaticapersoneel... Ik vrees dat Dommel hier ook een beetje een slachtoffer van is... Wbt. de betaallijn voor support en het feit dat deze soms na x aantal minuten plots de bezettoon geeft: dit is inderdaad een ergerlijk probleem, en het bestond ook al maanden geleden. Ik kan best begrijpen dat dit erg storend is voor heel wat mensen, zeker als het een betaallijn is. Het is op zich al erg genoeg dat je lang moet wachten, als je dan nog lang moet wachten - betalen - en bovendien geen oplossing krijgt lijkt me dit idd. ruim voldoende voor heel wat mensen om Dommel buiten te gooien. Dit is zeker een punt waarop ze kunnen verbeteren ... Nu: je kan moeilijk stellen dat support en facturatie perfect werken bij de andere providers, dit lijkt me bij iedereen wel een pijnpunt te zijn... Bij Dommel krijg je een goedkoop abo met veel trafiek voor een correcte prijs, bij sommige providers is de support iets beter maar betaal je ook in verhouding veel meer of beter gesteld: evenveel of meer voor minder dataverkeer...
Laat ons ook ernstig wezen: iedereen die bij een een callcenter zoal IPGlobal werkt (deze werken o.a. voor Telenet en Skynet), is ook niet steeds even capabel... Anderzijds hebben deze mensen ook niet steeds de meest actuele info van bij de ISP... Dat maakt het natuurlijk ook moelijk om hun klanten afdoende te helpen..
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Wat een gelul van stormlord met zijn voutjes, dat hij maar vlug op school de dt schrijfvouten verbeterd 

Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack


*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727


*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Bij Telenet was de minimum response tijd op problemen gerapporteerd via hun website jaren 4 weken en meer ! Na eveneens jaren van zeuren vanuit TIK/PUB dat dit onaanvaardbaar was is het ondertussen beter. Het antwoord dat je dan kreeg was trouwens meestal totaal naast de kwestie.Stormlord schreef:Nu: je kan moeilijk stellen dat support en facturatie perfect werken bij de andere providers, dit lijkt me bij iedereen wel een pijnpunt te zijn...
Ondertussen probeer ik al drie dagen m'n facture online te raadplegen bij Telenet, echter steeds de melding dat er iets fout is bij hun met de vraag het later opnieuw te proberen.
Dit is dan een dure provider die z'n mond vol heeft over service

-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Wat betreft zekerRogue schreef:Van wat is "wbt." de afkorting als ik vragen mag? De Van Dale kent het niet hoor.Stormlord schreef:verhaal

Ik ga alvast nooit iemand terecht wijzen voor schrijffouten, ik ben zelf ook niet perfect

Stormlord schreef:Aan enkele posters op dit forum:
goede raad: check even wat een bezittelijk voornaamwoord is en leer dit a.u.b correct toe te passen. Cfr. gebruik van U waar UW gepast is en MEN waar M'N gepast is. Ik zie deze taalfout de laatste tijd steeds meer opduiken op het net... Het Belgisch onderwijs is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is...
Voor uw gemak, meer info hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bezittelijk_voornaamwoord
Dan zwijgen we nog ivm. de dt fouten...
Dit forum is soms een voorbeeld aan het worden verregaande taalverkrachting.
Tja , we zijn dan ook op internet en niet in de les nederlands , m'n en men en u en uw leest hetzelfde dus wat daar staat zal mij worst wezen zolang het maar leesbaar is. Er is wel een structureel tekort aan leerkrachten , kunt mss daar terecht...


Dat ligt in de natuur van sommige mensen.
Ik heb een collega en dat is ook zo een leraarstypke.
Goeie gast ze, maar het is een princiepe kerel (leraarstypke) en hij legt graag dingen uit en verbeterd ook graag.
Alhoewel ik hem opgeleid heb tot zijn huidige functie pakt hij mij soms vast en neemt me mee naar een installatie en begint me uit te leggen hoe dat werkt, ik vertel hem dan dat ik hem dat heb geleerd zegt hij, oo, oke dan is het goed.
Zo gebruikt hij ook als enige op het bedrijf een rode pen en zit hij iedereen te controleren en te verbeteren.
Ik heb em al een gezegd dat hij hier eigenlijk niet op zijn plaats zit en voor een klas de tiran zou moeten uithangen, dan glundert hij altijd.
Ik denk dat onzen stormlord ook zo een typke leraar is, want de meerderheid van de mensen maakt het geen reet uit of men nu u of uw schrijft.
Ik heb een collega en dat is ook zo een leraarstypke.
Goeie gast ze, maar het is een princiepe kerel (leraarstypke) en hij legt graag dingen uit en verbeterd ook graag.
Alhoewel ik hem opgeleid heb tot zijn huidige functie pakt hij mij soms vast en neemt me mee naar een installatie en begint me uit te leggen hoe dat werkt, ik vertel hem dan dat ik hem dat heb geleerd zegt hij, oo, oke dan is het goed.
Zo gebruikt hij ook als enige op het bedrijf een rode pen en zit hij iedereen te controleren en te verbeteren.
Ik heb em al een gezegd dat hij hier eigenlijk niet op zijn plaats zit en voor een klas de tiran zou moeten uithangen, dan glundert hij altijd.
Ik denk dat onzen stormlord ook zo een typke leraar is, want de meerderheid van de mensen maakt het geen reet uit of men nu u of uw schrijft.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Kunnen we daar eens een poll over opzetten ?Coop schreef:Ik denk dat onzen stormlord ook zo een typke leraar is, want de meerderheid van de mensen maakt het geen reet uit of men nu u of uw schrijft.
Het is niet omdat ik mij kan inhouden bij het lezen van de zoveelste taalfout dat ik niet graag zou hebben dat voltooide deelwoorden correct gebruikt worden of dat men weet dat "mijn" gebruikt wordt als men 'van mij' wilt zeggen.
Trouwens, mooie generalisatie... er bestaan voor jou maar 2 soorten mensen, veronderstel ik, de zwarte en de witte... grijze bestaan niet ?
Tja, in een krant of een tijdschrift zijn we toch ook niet in de les Nederlands ?Corleone schreef:Tja , we zijn dan ook op internet en niet in de les nederlands , m'n en men en u en uw leest hetzelfde dus wat daar staat zal mij worst wezen zolang het maar leesbaar is.
Trouwens, het is niet omdat jij gemakkelijk over fouten leest, dat iedereen dat doet... als ik een fout zie, dan blijf ik daar onbewust bij hangen... en dan verlies ik tijd... en dat heb ik niet graag.
Laatst gewijzigd door CueBoy 27 mei 2008, 12:25, in totaal 1 gewijzigd.
If you can't beat them, confuse them.
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Zei de zelf o zo grote taalverkrachter die het woordje "van" vergeet te schrijven tussen worden en verregaande.Stormlord schreef:
Dit forum is soms een voorbeeld aan het worden verregaande taalverkrachting.![]()

To download or not to download, that's the question.
Volledig me akkoord, MAAR:CueBoy schreef:Het is niet omdat ik mij kan inhouden bij het lezen van de zoveelste taalfout dat ik niet graag zou hebben dat voltooide deelwoorden correct gebruikt worden of dat men weet dat "mijn" gebruikt wordt als men 'van mij' wilt zeggen.
- Iemand verbeteren kan je op vele manieren, ik doe het namelijk meestal in lettertype "klein" onderaan mijn relevante, ontopic post. Ik zet er meestal ook een knipoogje bij.
- Betweterig & spottend overkomen is geen goede methode om iets duidelijk te maken.
- Uit de hoogte doen is nefast voor je verkregen respect op een forum.

CueBoy schreef: Tja, in een krant of een tijdschrift zijn we toch ook niet in de les Nederlands ?
Trouwens, het is niet omdat jij gemakkelijk over fouten leest, dat iedereen dat doet... als ik een fout zie, dan blijf ik daar onbewust bij hangen... en dan verlies ik tijd... en dat heb ik niet graag.
Bij een krant of tijdschrift zijn het meestal betaalde mensen die de artikels schrijven hé , het zou maar erg zijn moesten daar(veel)fouten instaan. Maar een krant of een tijdschrift vergelijken met een forum op het internet is hetzelfde als De Charlekijn vergelijken met het Hof Van Cleve.



-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ooit al van lezersbrieven gehoord ? Of het moest zijn dat die geredigeerd worden...Corleone schreef:Bij een krant of tijdschrift zijn het meestal betaalde mensen die de artikels schrijven hé , het zou maar erg zijn moesten daar(veel)fouten instaan. Maar een krant of een tijdschrift vergelijken met een forum op het internet is hetzelfde als De Charlekijn vergelijken met het Hof Van Cleve.
Maar als ik het dus goed begrijp, mag je je voeten vegen aan de taalregels omdat het medium anders is... straf.

If you can't beat them, confuse them.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
Het is tegenwoordig blijkbaar voor veel mensen niet meer van belang of je nu met of zonder taalfouten schrijft maar het is wel tekenend voor d ementaliteit van mensen. Maar als er bij mij iemand solliciteert en die kan niet eens een deftige zin schrijven - dus zonder schrijffouten, zonder sms en chat-afkortingen, ... - dan mag die het vergeten.