Want die gaat er heel rap door zijn met 9mbit.
Maar voor de rest een heel goede stap voorwaards in de juiste richting!
Proficiat Dommel !
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Wat?Caey schreef:krijg je ook anti-spam, anti-virus, gratis foto's en muziekjes bij dommel? Ander is het mij de dubbele snelheid en meer dan tienvoudige snelheid echt niet waard.
Wat?witte! schreef:Beetje spijtig van 200gb limiet.
Maar voor de rest een heel goede stap voorwaards in de juiste richting!
Proficiat Dommel !
nope daarom heb ik de boostpackcloink schreef:Ik denk dat er hier een aantal érg verw(e)(aa)nd zijn? 200GB per maand niet voldoende?witte! schreef:Beetje spijtig van 200gb limiet.
En wat met de hoge beschikbaarheid van alle diensten?deej schreef:Heb eens even vergeleken en waarom zou je nu nog bij Telenet of Belgacom blijven? (Support is het enige obvious ding dat ik kan bedenken)
Ja bij Telenet en Belgacom wordt alles altijd vakkundig en snel opgelostPeterken schreef:Als je het dommel forum bekijkt zijn daar toch wel regelmatig problemen en het is grappig om te zien op welke manier daar wordt mee omgesprongen tov problemen bij andere providers.
Schaaaat , ofwel Dommel ofwel een echtscheidingGoztow schreef:Miljaar, daarvoor wil ik misschien wel weer terug naar Coditel voor TV. Maar hoe moet ik dat aan mijn vrouw uitleggen?
Zo zie je maar dat er klanten zijn die je mag geven wat je wil... ze zullen er altijd de laatste bit uitpersen, desnoods downloaden ze 37 keer hetzelfde. Vermoedelijk is het één of andere compensatie drang... een klein .... zekerwitte! schreef:Beetje spijtig van 200gb limiet.
Idd, denk er hetzelfde over. Maar meestal wordt dit over het hoofd gezien omdat veel mensen niet eens weten wat upload betekend. Tot als ze hun digitale foto's van 3MB/stuk willen doormailen en dan klagen dat het traag gaat...misterjo schreef:mja ik hoop dat ze upstream ni vergeten , je moet geen servers draaien of illigaal uploaden om 1Mbit upstream te gebruiken. Denk maar aan skypen met meerdere pc's , zattoo , games , uploaden naar je niet illigale ftp , online backups , ....
cloink schreef:Ik denk dat er hier een aantal érg verw(e)(aa)nd zijn? 200GB per maand niet voldoende?witte! schreef:Beetje spijtig van 200gb limiet.
Dommel : switch to cityconnect not possible schreef:we are sorry to inform you that the switch to one of our cityconnect accounts is currently not possible at your location.please check back regularly to see when this situation should change for your line.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Locale distro mirror opzetten die snachts rsync'edUzzi schreef: Sheesh, dat is 400GB inclusief nachtsurfen. Dat zijn 90 DVD5 'tjes op een maand of 3 per dag. Dan moet je al wel een heel grote Linux fan zijn en alle Linux distro's wekelijks downloaden om daar aan te geraken.
Die dB's moet je aflezen ergens in je modemlog niet?Mahimahi: Normaal kan je op 2.9Km van de centrale nog 9Mbits ADSL2+ halen. Als je nu rond de 40dB ( of lager ) zit op je downstream op ADSL, is die snelheid mogelijk op ADSL2+.
Blabla doet u ogen eens open ipv zo bekrompen opmerkingen te maken.r2504 schreef:Zo zie je maar dat er klanten zijn die je mag geven wat je wil... ze zullen er altijd de laatste bit uitpersen, desnoods downloaden ze 37 keer hetzelfde. Vermoedelijk is het één of andere compensatie drang... een klein .... zekerwitte! schreef:Beetje spijtig van 200gb limiet.
U kan toch niet inschatten voorwat ik mijn internet gebruik?Uzzi schreef:cloink schreef:Ik denk dat er hier een aantal érg verw(e)(aa)nd zijn? 200GB per maand niet voldoende?witte! schreef:Beetje spijtig van 200gb limiet.
Sheesh, dat is 400GB inclusief nachtsurfen. Dat zijn 90 DVD5 'tjes op een maand of 3 per dag. Dan moet je al wel een heel grote Linux fan zijn en alle Linux distro's wekelijks downloaden om daar aan te geraken.
Die redenering snap ik niet echt. Ik kan hieruit alleen maar concluderen dat jij downloadt gewoon om te downloaden. De kwaliteit van je download (wat je er mee kunt aanvangen) doet er blijkbaar niet echt toe, zolang het maar veel is.witte! schreef: Hoe sneller je lijn hoe meer je zal downloaden.
Dus dat moet dan ook inverhouding staan...
Wat haal je dan nog met 7dB op adsl2+ ipv adsl?Arqentus schreef:Locale distro mirror opzetten die snachts rsync'edUzzi schreef: Sheesh, dat is 400GB inclusief nachtsurfen. Dat zijn 90 DVD5 'tjes op een maand of 3 per dag. Dan moet je al wel een heel grote Linux fan zijn en alle Linux distro's wekelijks downloaden om daar aan te geraken.
Mahimahi: Normaal kan je op 2.9Km van de centrale nog 9Mbits ADSL2+ halen. Als je nu rond de 40dB ( of lager ) zit op je downstream op ADSL, is die snelheid mogelijk op ADSL2+.
Ik heb momenteel op mijn scarletbox een local line attn van +/- 41db ..Arqentus schreef:Locale distro mirror opzetten die snachts rsync'edUzzi schreef: Sheesh, dat is 400GB inclusief nachtsurfen. Dat zijn 90 DVD5 'tjes op een maand of 3 per dag. Dan moet je al wel een heel grote Linux fan zijn en alle Linux distro's wekelijks downloaden om daar aan te geraken.
Mahimahi: Normaal kan je op 2.9Km van de centrale nog 9Mbits ADSL2+ halen. Als je nu rond de 40dB ( of lager ) zit op je downstream op ADSL, is die snelheid mogelijk op ADSL2+.
De "Speedtouch Home" staat er niet bij.@Mahimahi
Voor uw modem stats, kijk eens via volgende link of uw modem erbij staat en installeer dat programmatje eens
-Dan zie je Noise margin en Line attenuation gegevens
http://www.skyuser.co.uk/tools/RouterStats/
Dit werkt spijtig genoeg ook niet (timed out)Other Speedtouch routers
Speedtouch: 510v5, 510v6, 516, 536, 546, 576, 585, 608, 706, 716, 780
1. Log into the routers special page, http://192.168.1.254/cgi/b/dsl/dt/?ce=1&be=0&l0=1&l1=0
or
1. Log into the routers web interface, http://192.168.1.254
2. Click 'Broadband Connection'
3. Click 'DSL Connection'
4. Click 'Details'
(Default login is 'Administrator', Password is left blank)
If you have problems and are usine Internet Exploer 7, then try again with another web browser