Nieuwe smartphone

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

selder schreef:wie heeft da nu nodig ... Wifi ftw!
Geloof het of niet, maar er zijn nog plaatsen waar er geen wifi is (straf e :lol: )

En ik kan u verzekeren da ge g*dverdomme vloekt zenne als ge dan ne site moet bekijken via GPRS
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

EDGE is erg goed te doen vind ik. Helaas nu we van Mobistart op Proximus zijn over gegaan is alles trager geworden, wegens geen 3G én geen EDGE. Zucht. M'n plannen om een data-abo te nemen zijn bij deze weer de koelkast in gezet.
theduvelking
Premium Member
Premium Member

meon schreef:... EDGE is erg goed te doen vind ik ...
Als ge van een 3G toestel overstapt op een EDGE/GPRS is da alles behalve ze.

maja, da wist ik op voorhand, dus ja ...
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ditCh schreef:
LoSeR schreef: das gewoon publiek geheim >_<
in juni 3g iphone
Sure ... maar voor de Belgische markt ? ;)
LOL, all data +1,5 jaar = belgie :D (in beste geval toch, want Iphone laat op zich wachten precies in belgie)
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

text intypen is een beetje lullig, maar surfen gaat ongelooflijk vlot met die dual touch touchscreen!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
selder
Moderator
Moderator

en die safari onthoudt "log me altijd automatisch in" niet... Which kinda s*** met een moeilijk pasw ;)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
theduvelking
Premium Member
Premium Member

selder schreef:en die safari onthoudt "log me altijd automatisch in" niet... Which kinda s*** met een moeilijk pasw ;)
Voer is dit commando in via winscp (putty voor mac)

Code: Selecteer alles

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

theduvelking schreef:
selder schreef:en die safari onthoudt "log me altijd automatisch in" niet... Which kinda s*** met een moeilijk pasw ;)
Voer is dit commando in via winscp (putty voor mac)

Code: Selecteer alles

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies
winscp is putty voor mac ? like wtf :p

in gebruik gewoon terminal.app hoor ;) Winscp is niet eens geport naar Mac Os :)
theduvelking
Premium Member
Premium Member

ditCh schreef:
winscp is putty voor mac ? like wtf :p
Dat bedoelde ik dus niet!
Winscp vooor windows of putty voor mac. Vandaar "putty voor mac" tussen ()
Kwam misschien wa verkeerd over :oops:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

theduvelking schreef: Dat bedoelde ik dus niet!
Winscp vooor windows of putty voor mac. Vandaar "putty voor mac" tussen ()
Kwam misschien wa verkeerd over :oops:
waarom niet gewoon putty op windows en Terminal.app op mac os ;)
theduvelking
Premium Member
Premium Member

Ik gebruik altijd al winscp op mijne windows (en ik heb gene mac).

Wou ook gewoon maar helpen e, nie gedacht dat ik hier een examen moest afleggen.
selder
Moderator
Moderator

yeh idd, chown of chmod ... 't werkt al terug :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

LoSeR schreef:LOL, all data +1,5 jaar = belgie :D (in beste geval toch, want Iphone laat op zich wachten precies in belgie)
Heb er verleden week nog eentje vast gehad (werkte trouwens prima hier in Belgie) en de coolheidsfactor van het ding is toch enorm. (en de prijs in vergelijking met de meeste smartphones ook nog laag).
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Heb er verleden week nog eentje vast gehad (werkte trouwens prima hier in Belgie) en de coolheidsfactor van het ding is toch enorm.
Daar ben ik het mee eens, het is een enorm "cool" ding. Echter het heeft zo zijn beperkingen en is daarom ook niet de beste smartphone van het moment (misschien versie 2?).
r2504 schreef:(en de prijs in vergelijking met de meeste smartphones ook nog laag).
Dat is telkens eenieders argument. Maar het is eigenlijk een vals argument, want het zijn gelockte toestellen die vanuit de VS binnengesmokkeld worden en vervolgens gehackt. Op deze wijze kan je (zo goed als) álle GSM's aan goedkopere prijzen verkrijgen. Ik ben nog steeds érg benieuwd wat de "officiële" verkoopsprijs zal zijn als/wanneer ze hem in België eindelijk eens lanceren.
ooh. shiny.
selder
Moderator
Moderator

Ik heb het niet helemaal tegoei gelezen of gevolgd, maar de provider O2 in engeland biedt nu een Iphone aan voor een ongelooflijk lage prijs, wel natuurlijk met dat 2jarig contract eraan vast. Maar als je daaronderuit geraakt, dan heb je een iphone voor pakweg 170€!
theduvelking
Premium Member
Premium Member

selder schreef:Ik heb het niet helemaal tegoei gelezen of gevolgd, maar de provider O2 in engeland biedt nu een Iphone aan voor een ongelooflijk lage prijs, wel natuurlijk met dat 2jarig contract eraan vast. Maar als je daaronderuit geraakt, dan heb je een iphone voor pakweg 170€!
Gewoon naar een carphone warehouse en er ene kopen voor €215! ('t is 169 pond)
Als ze een adres vragen ('t geen ze moeten hebben voor hun verkoopspapieren) een adres opgeven da ge op voorhand zoekt via google, want ze checken da toch nie. (is een standaard procedure die ze moeten volgen, sommige doen het andere niet) Wel betalen met VISA, want met maestro gaat het niet.
Zou normaal gezien geen enkel probleem mogen geven.
De keuze om uw abonnement thuis te activeren via itunes hebde, dus die papieren kegelt ge rechtstreeks de vuilbak in als ge de winkel buitenstapt :-D

http://www.carphonewarehouse.com/commer ... /gben-Home

Efkes van een ander forum gehaald:
Het papier dat ik getekend heb is enkel een Iphone Sales Agreement. Deze is bedoeld voor de winkels om aan te tonen dat ze de Iphone aan een bestaande persoon hebben verkocht en dat ze niet op de zwarte markt terechtkomen.
Wat staat daar allemaal op ( helaas heb ik geen scanner)
De naam van op de cc kaart, niet het nummer, een klantennummer van Carphone niet van O2, het vals adres dat ik heb opgegeven in Londen. Wat ik gekocht heb dus Iphone 8 gig.
Verder staat erop dat ik bevestig dat ik meer dan 18 jaar ben en dat ik weet dat ik de Iphone enkel via Itunes moet activeren of dat het anders niet werkt ;-)
Dat je daarvoor een computer nodig hebt met min. vereisten bla, bla, bla
De garantie voorwaarden en wat je moet doen om eventuuel je oud nummer te behouden.
Ten eerste mogen ze niet zomaar je cc kaart gegevens doorgeven aan derden.
Deze moet je ingeven bij het activeren via Itunes.
Mijn uitdrukkelijke vraag van al mijn aankopen was steeds of ik verplicht was om een abo te nemen en hun antwoord was steeds: Als je hem niet activeert via Itunes moet je dat ok niet doen.
Wie zegt dat ik ze niet enkel als mp3 speler wil gebruiken. Ik heb een verkoopbon bij carphone getekend niet een contract bij O2.
Op die bon staat verder alleen hoe je het moet doen om te activeren en de garantievoorwaarden.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”