Geloof het of niet, maar er zijn nog plaatsen waar er geen wifi is (straf eselder schreef:wie heeft da nu nodig ... Wifi ftw!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
En ik kan u verzekeren da ge g*dverdomme vloekt zenne als ge dan ne site moet bekijken via GPRS
Geloof het of niet, maar er zijn nog plaatsen waar er geen wifi is (straf eselder schreef:wie heeft da nu nodig ... Wifi ftw!
Als ge van een 3G toestel overstapt op een EDGE/GPRS is da alles behalve ze.meon schreef:... EDGE is erg goed te doen vind ik ...
LOL, all data +1,5 jaar = belgieditCh schreef:Sure ... maar voor de Belgische markt ?LoSeR schreef: das gewoon publiek geheim >_<
in juni 3g iphone
Voer is dit commando in via winscp (putty voor mac)selder schreef:en die safari onthoudt "log me altijd automatisch in" niet... Which kinda s*** met een moeilijk pasw
Code: Selecteer alles
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies
winscp is putty voor mac ? like wtftheduvelking schreef:Voer is dit commando in via winscp (putty voor mac)selder schreef:en die safari onthoudt "log me altijd automatisch in" niet... Which kinda s*** met een moeilijk pasw
Code: Selecteer alles
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies
Dat bedoelde ik dus niet!ditCh schreef:
winscp is putty voor mac ? like wtf
waarom niet gewoon putty op windows en Terminal.app op mac ostheduvelking schreef: Dat bedoelde ik dus niet!
Winscp vooor windows of putty voor mac. Vandaar "putty voor mac" tussen ()
Kwam misschien wa verkeerd over
Heb er verleden week nog eentje vast gehad (werkte trouwens prima hier in Belgie) en de coolheidsfactor van het ding is toch enorm. (en de prijs in vergelijking met de meeste smartphones ook nog laag).LoSeR schreef:LOL, all data +1,5 jaar = belgie(in beste geval toch, want Iphone laat op zich wachten precies in belgie)
Daar ben ik het mee eens, het is een enorm "cool" ding. Echter het heeft zo zijn beperkingen en is daarom ook niet de beste smartphone van het moment (misschien versie 2?).r2504 schreef:Heb er verleden week nog eentje vast gehad (werkte trouwens prima hier in Belgie) en de coolheidsfactor van het ding is toch enorm.
Dat is telkens eenieders argument. Maar het is eigenlijk een vals argument, want het zijn gelockte toestellen die vanuit de VS binnengesmokkeld worden en vervolgens gehackt. Op deze wijze kan je (zo goed als) álle GSM's aan goedkopere prijzen verkrijgen. Ik ben nog steeds érg benieuwd wat de "officiële" verkoopsprijs zal zijn als/wanneer ze hem in België eindelijk eens lanceren.r2504 schreef:(en de prijs in vergelijking met de meeste smartphones ook nog laag).
Gewoon naar een carphone warehouse en er ene kopen voor €215! ('t is 169 pond)selder schreef:Ik heb het niet helemaal tegoei gelezen of gevolgd, maar de provider O2 in engeland biedt nu een Iphone aan voor een ongelooflijk lage prijs, wel natuurlijk met dat 2jarig contract eraan vast. Maar als je daaronderuit geraakt, dan heb je een iphone voor pakweg 170€!
Het papier dat ik getekend heb is enkel een Iphone Sales Agreement. Deze is bedoeld voor de winkels om aan te tonen dat ze de Iphone aan een bestaande persoon hebben verkocht en dat ze niet op de zwarte markt terechtkomen.
Wat staat daar allemaal op ( helaas heb ik geen scanner)
De naam van op de cc kaart, niet het nummer, een klantennummer van Carphone niet van O2, het vals adres dat ik heb opgegeven in Londen. Wat ik gekocht heb dus Iphone 8 gig.
Verder staat erop dat ik bevestig dat ik meer dan 18 jaar ben en dat ik weet dat ik de Iphone enkel via Itunes moet activeren of dat het anders niet werkt
Dat je daarvoor een computer nodig hebt met min. vereisten bla, bla, bla
De garantie voorwaarden en wat je moet doen om eventuuel je oud nummer te behouden.
Ten eerste mogen ze niet zomaar je cc kaart gegevens doorgeven aan derden.
Deze moet je ingeven bij het activeren via Itunes.
Mijn uitdrukkelijke vraag van al mijn aankopen was steeds of ik verplicht was om een abo te nemen en hun antwoord was steeds: Als je hem niet activeert via Itunes moet je dat ok niet doen.
Wie zegt dat ik ze niet enkel als mp3 speler wil gebruiken. Ik heb een verkoopbon bij carphone getekend niet een contract bij O2.
Op die bon staat verder alleen hoe je het moet doen om te activeren en de garantievoorwaarden.