toerist schreef:hollebollegijs schreef:
het laatste wat ik nog kwijt wil is het volgende.
als ge ergens niks over weet, dan zwijgt ge erover en spuit ge geen onzin zoals sommige hier doen op dit forum.
en nu ga ik paaseieren rapen.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik vond je wel sympatiek vroeger, maar nu nie meer...
we weten niets, we zijn dom????
vroeger Belgacom ADSL : 41€
Nu EDPnet : 29.95€
Vroeger telefoon belgacom om de 2 maanden 60-70€
Nu VOIP : Belgacom 13€ (discoveryline) (+ 10€ VOIP kosten)
Ik bespaar : (35€+41€=76€) - (6.5€+5€+29.95=41,45€)=34.55€/maand
Belgacom verliest : +- 65€ aan me
typisch belgacom mentaliteit : mensen dom houden.... doe zo door
ik heb nooit gezegd dat jullie dom zijn.
ik heb alleen gezegd dat onderwerpen waar sommigen onder jullie niets vanaf weten, zoals het reilen en zeilen van belgacom, telenet en het bipt, beter zouden over zwijgen. onderwerpen waar ik niets vanaf weet, daar zwijg ik over, en probeer ik vooraleer te luiisteren, tenminste als het mij mocht interesseren.
sommigen hier, lopen alleen met de rest mee, of hebben van horen zeggen, dit of dat, maar zo simpel is het allemaal niet. maar om de materie is grondig te bekijken, nee, daar hebben ze geen tijd voor.
en wat ik doe en wanneer, ook tijdens mijn werktijd of mijn zogenaamde tien koffiepauzes gaat niemand wat aan. ik doe wat ik wil.
mijn klanten zijn supercontent van mij. en ook mijn bazen. en ik word er goed voor beloond. en dat is alles wat telt voor mij.
en ik ook altijd graag iedereen hier geholpen met vragen, of ze belgacom klant waren of niet, dat interesserde me niet. ik help waar ik kan maar ja dat wordt blijkbaar niet geapprecieerd.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.