Geachte,
Ik denk dat wij toch nog steeds de kostenstructuur bepalen.
Uietraard staat er hierin geen vermelding van de kosten bij een aanpassing van een
account aangezien het contract effectief slaat op het product dat u besteld hebt,
zijnde een netconnect plus.
De aanpassing naar een netconnect vereist dus zel degelijk een aanpassingskost
dewelke gelijk is aan de activatiekost van de netconnect aansluiting.
Indien we uw ok hiervoor krijgen kunnen we de procedure hiertoe opstarten.
>
> Beste,
>
> admin contact phone: +>
> Dit is het telefoonnummer.
>
> Nu had ik ook wel hier willen vermelden dat deze reactie al meer dan een
> maand uitgebleven is op dit ticket. En dat het meer dan 2 maand bekend is
> (na telefonisch support en na het versturen van een mail in december)
>
> Ook ben ik te horen gekomen dat er een 25€ overschakelingskost is.
> Deze heb ik nergens kunnen nalezen in jullie voorwaarden.
> Daarom voor de goede orde wil ik dat de laatste factuur veranderd wordt
> naar een netconnect gewoon.
> En als u van mij echt een tevreden klant wilt maken (aangezien ik dit
> reeds van in december heb gevraagd) zou het mij ten zeerste plezieren
> moest u mij voor de maand januari en februari ook nieuwe facturen maken
> op
> het tarief netconnect (en niet netconnect +)
> En had ik graag de exacte locatie vernomen van de 25€
> overschakelingskost.
>
http://www.dommel.com/nl/contracten/contract.pdf
> Heb er vandaag een copy van genomen van het contract.
> hier hebt u alvast een link naar het contract.
>
> Op het eerste zicht geen enkele vermelding van de kost inzake overstappen
> of downgraden van een abo.
> Ik wil gerust een 2e jaar blijven als Netconnect klant, doch indien dit
> niet in het contract vermeld staat inzake het downgraden.
> Is het niet normaal dat u dit gaat doorrekenen naar de klant.
>
> mvg,
> Bart
>
>
>
>
> >
> > Geachte,
> >
> > Hartelijk dank voor uw e-mail!
> > We wensen ons hierbij te verontschuldigen voor het uitblijven van een
> > tijdige reply.
> > Omwille van de toenemende aanvragen via e-mail en telefoon, waren we
> > jammer genoeg
> > niet in de mogelijkheid onze klanten en correspondenten de respons te
> > bezorgen die
> > zij verdienen. We wensen te benadrukken dat de nodige acties zijn
> > ondernomen om de
> > achterstand bij te werken en dat er actief aan een hoger service level
> > wordt gewerkt.
> > We danken u alvast voor uw vertrouwen en begrip hiervoor!
> >
> > Kan u ons in reply even uw adsl telefoonnummer meegeven samen met
> > de bevestiging dat uw wenst over te schakelen van een netconnect plus
> > naar
> > een netconnect ?
> >
> > Alvast bedankt!
> >
> >
> > -------------------------------------------
> > An update to this ticket can be added by
> > sending a reply to this email.
> > Please note that all responses in regards
> > to this query should include the full
> > ticketumber in the subject of the email.
> >
> > U kan een update toevoegen aan deze case
> > door te antwoorden op deze email.
> > Gelieve er rekening mee te houden dat alle
> > antwoorden het volledige ticketnummer in
> > het onderwerp dienen te bevatten.
> > -------------------------------------------
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
-------------------------------------------
An update to this ticket can be added by
sending a reply to this email.
Please note that all responses in regards
to this query should include the full
ticketumber in the subject of the email.
U kan een update toevoegen aan deze case
door te antwoorden op deze email.
Gelieve er rekening mee te houden dat alle
antwoorden het volledige ticketnummer in
het onderwerp dienen te bevatten.
-------------------------------------------