Zullen we even van plaats wisselen? Ik heb mijn wagen zelf moeten kopen maar heb wel kunnen kiezen. Een gegeven paard kijk ik niet in de mond, hoor.

Verbruikscijfers kloppen niet echt met de realiteit voor de auto's met de welke ik al gereden heb en zeker nu rij.NuKeM schreef:Misschien interessant (ook al wordt de productie en recyclage buiten beschouwing gelaten):
Bereken of zoek de ecoscore van uw wagen op
Lees eens door dit onderwerp en dan zie je al waarom. Bijvoorbeeld zoals wicky en cloinck al schrijven...devilkin schreef:Mag ik es vragen waarop je mening gefundeerd is? (gewoon uit nieuwsgierigheid, ieder z'n mening)AnD schreef:Het is ook niks.Patje schreef: Natuurlijk mag je uw mening zeggen, ik zeg mijn mening ook .
Die toyta heeft al verschillende nominaties gekregen enzo en dan zeg jij 'het is niks' dus het stelt niks voor in jou ogen, want die wagen is maar zus en zo en opletten op dit en dat ..... tja breek jij maar die wagen af, haal nu maar alle minpunten boven, die japanners doen wel hun best om toch een stukje vd natuur te redden ... daarom dat ik vond dat men daar nu begint van te zagen en dat was ook mijn mening ... maar toch niet al te zwaar aan tillen he
Volledig mee akkoord.cloink schreef:Ja en neen. Het is duidelijk dat de Hummer zelf allicht niet "groener" is dan de Prius, maar het is evenzeer duidelijk dat de Prius véél minder groen is dan dat Toyota hem doet uitschijnen. Het is m.a.w. niet allemaal rozengeur en manenschijn en er bestaan volgens mij betere alternatieven (die - toegegeven - in België in zijn kinderschoenen staan).devilkin schreef:Dit is al lang weerlegd geweest als zijnde zever in pakskes.
http://hardware.slashdot.org/article.pl ... 4&from=rss
CoolPi R² schreef:Ik heb hier ooit ies op de jaarbeurs in sint-niklaas ne fiets gezien die 300 km per uur kon rijden op mankracht. Hij stond wel stil. mss is da iets voort verbruik, zelf bijtrappen als uw batterij plat is ofzo
Mja, een Mini Cooper is ook wel ietske kleiner dan ne Priuscloink schreef:Toch niet slecht voor ne sportieve coupé.Ecoscore: 63
Markant detail: de Prius (score: 75) scoort 1 miezerig puntje meer dan de Mini Cooper diesel (maar blijft dus weldegelijk de groenste auto op benzine of diesel).
Volledig akkoord.AnD schreef:Het is nog niet zuinig genoeg.
Je vraagt je baas toch ook niet om in Britse ponden uitbetaald te worden?DarthDavy schreef:Mijn firmawagen is een deel van mijn loon. Had ik dat ding niet, dan werkte ik hier niet. C'est aussi simple comme bonjour.
Kheb liever 500 euro in de maand netto meer dan dat ik met die BlueMotion moet gaan rondrijden.
Ik krijg veel te horen dat ik een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar die auto is geen gegeven paard. Het is mijn loon verdorie!
daar zit ge inderdaad serieus naastdevilkin schreef:Mja, een Mini Cooper is ook wel ietske kleiner dan ne Priusen om eerlijk te zijn zou ik met het 1e niet aan 120kph willen rijden, lijkt me levensgevaarlijk (kan er serieus naast zitten, geen ervaring mee)
Het ging inderdaad over de nieuwe Mini Cooper Diesel.trobbelke schreef:Ik ga er toch vanuit dat ze de nieuwe Mini Cooper bedoelen, die heb ik eens kunnen uitproberen en dat is een zeer pittig autootje met een goede wegligging!