Geplande datum 16-12-02
Woohoo dacht ik

17-12-02 kijk ik nog eens, staat er ineens 16-01-03

Gisteren was het 14-01-03 en staat er : Geplande datum 16-01-03
Ik kijk vandaag en wat staat er : Geplande datum 20-01-03
Wat ga ik de 19de aantreffen

Joly schreef:Ga naar http://www.adslbox.be/ib_site/index.htm en click daar op
- Check when you will be upgraded to 3.3Mbit/s (Skynet users only): here
Give die code in en vul uw telefoon nummer in.
NuKeM schreef:hangt ervan af dacht ik... indien die provider hun produkt het via turboline deed was het geen probleem of zoiets.. er waren in ieder geval in het begin heel wat mensen van bij andere providers die hun gegevens niet konden opvragen...
Arte schreef:Simplicity, jouw lijn gaat waarschijnlijk te zwak zijn om die 3.3 Mbps te dragen, even de Helpdesk bellen om ofwel je lijn te stabiliseren, ofwel technieker te sturen, maar dat soort zaken ligt meestal aan de fysische lijn...
En voor de personen die nog steeds klagen over de overschakeling van oude snelheid op nieuwe, kan ik enkel dit toevoegen. Het nieuwe signaal(3.3 Mbps) is enkel een surplus gegeven door Belgacom. En het doel was alles te regelen voor einde maart 2003. Als dan je lijn nog niet overgeschakeld is, ja dan kan je eens klagen.
Simplicity schreef:Arte schreef:Simplicity, jouw lijn gaat waarschijnlijk te zwak zijn om die 3.3 Mbps te dragen, even de Helpdesk bellen om ofwel je lijn te stabiliseren, ofwel technieker te sturen, maar dat soort zaken ligt meestal aan de fysische lijn...
En voor de personen die nog steeds klagen over de overschakeling van oude snelheid op nieuwe, kan ik enkel dit toevoegen. Het nieuwe signaal(3.3 Mbps) is enkel een surplus gegeven door Belgacom. En het doel was alles te regelen voor einde maart 2003. Als dan je lijn nog niet overgeschakeld is, ja dan kan je eens klagen.
ok, maar ik ga eerst es mijn modem drivers updaten, want da zijn nog de standaard drivers van een paar jaar terug
barco schreef:Zijn er al geupdated in Maasmechelen?
Erik schreef:barco schreef:Zijn er al geupdated in Maasmechelen?
barco,
op deze site kunt ge controleren wanneer gij de snelheidsupgrade krijgt
http://www.turboline.be/support/html/ro ... hp?lang=nl
Belgacom skynet klanten only ...........
DiViNO schreef:Geplande datum voor (03) 384****: 23 januari 2003
Hiphoi
Dus 24 januari zou 'k moeten 3,3mbit surfen ??
Of vroeger ??
Lekker gemeten netjes na de examens
Groetjes
DiViNO schreef:Kan het zijn dat de upgrade al is gebeurd maar dat mijn modem dit niet aankan om de één of andere reden ??
'k heb een PCNIC Modem (Intern model)
NuKeM schreef:Deze modem kan 3.3Mbit/s zeker aan. Er is echter nog de mogelijkheid dat je tever van de centrale zit (en daardoor trager moet surfen) of dat je pc die 3.3Mbit/s niet aankan (maar dan moet je al een redelijk oud model hebben!).
De laatste drivers voor je modem downloaden kan meestal ook geen kwaad(maar is niet altijd nodig)
DiViNO schreef:Kan het zijn dat de upgrade al is gebeurd maar dat mijn modem dit niet aankan om de één of andere reden ??
'k heb een PCNIC Modem (Intern model)
Guest schreef:Kan iemand mij een uitleg geven voor het volgende:
adsl-modem hangt aan hub
pc1 (900mhz-640ram) 100mb netwerk kaart komt aan +/-850 kb/s
pc2 (1ghz-320ram) 100mb netwerkkaart komt aan +/-3000kb/s
beide pc hebben afzonderlijk ingelogd op de modem, dus ik zou veronderstellen dat de resultaten hetzelfde zijn.
abbon.= adsl pro met 4 vergunningen
sky75405 schreef:heb daarstraks als anoniem gepost met het probleem van de verschillen in Pc's die via netwerk inloggen.
Ben gaan kijken naat de netwerkkaart dit is voor beide PC's een "realtek8139 PCI fast ethernetadpater".
Beide Pc's draaien xp-pro.
En om het nog wat mooier te maken er is nog een derde pc die Win98 2ed draait en die via de traagste van de 2 eerder vermelde pc's inlogt die haalt 2.5Mb.
Heb even de twee netwerkkaarten gewisseld maar die eerste pc blijft op die snelheid zitten, dacht toen dathet misschien was omdat die 98 pc over die een moet gan heb die volledig stilgelegd en de eerste pc gereboot en opnieuw getest met de kaart van de andere in resultaat blijft idem dito. Netwerkkabels ook geswitched zelfde resultaat.
en bijkomende info : de login is voor iedereen dezelfde : login@skynet
iemand nog andere suggesties????