Welke console te kopen ?
Oh, die GBA flashers zijn makkelijk te vinden op allerlei online shops
ik heb een 256mbit kaartje, daar passen gemiddeld 4 roms op
de mijne komt van winsunx.com, betalen met western union en 4 dagen later lag het al in de bus (met dhl)
nu kan je nog profiteren van de zwakke dollar ook
check ook het
http://gbatemp.m4d.sm forum eens
ik heb een 256mbit kaartje, daar passen gemiddeld 4 roms op
de mijne komt van winsunx.com, betalen met western union en 4 dagen later lag het al in de bus (met dhl)
nu kan je nog profiteren van de zwakke dollar ook
check ook het
http://gbatemp.m4d.sm forum eens
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Ik wou eerst een loomax divx speler kopen (www.loomax.de) deze koste maar 100 euro.
Maar na wat rondgezocht te hebben bleek die toch schoonheidsfoutjes te hebben. (sommige bitrates speelt ie slecht/niet af enzo)
Dus heb ik mij een xbox gekocht en die gemod. Nu speel ik af wat ik wil (spelletjes interesseren mij niet echt) en alles gaat perfect. (trouwens, in de C't van deze maand komt de xbox er het beste uit als divx/DVD speler)
En de vriendin die wil al wel is een spelletje spelen, dus da's ook mooi meegenomen.
greetz,
Nob
ps. Mij koste het maar 160 euro (130 voor de xbox (zonder spelletjes) en 30 voor de modchip)
Maar na wat rondgezocht te hebben bleek die toch schoonheidsfoutjes te hebben. (sommige bitrates speelt ie slecht/niet af enzo)
Dus heb ik mij een xbox gekocht en die gemod. Nu speel ik af wat ik wil (spelletjes interesseren mij niet echt) en alles gaat perfect. (trouwens, in de C't van deze maand komt de xbox er het beste uit als divx/DVD speler)
En de vriendin die wil al wel is een spelletje spelen, dus da's ook mooi meegenomen.
greetz,
Nob
ps. Mij koste het maar 160 euro (130 voor de xbox (zonder spelletjes) en 30 voor de modchip)
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Ja, was ik ook van plan als het spelletjes gedeelte mij niet aanstond (want ik ben ook geen gamer). Maar, ze vallen best mee
Ik vind wel dat zo'n Xbox erg veel lawaai maakt
NuKeM
koop dan de zwarte gamecube he
jammer dat ie niet in dat zilverkleurtje bestaat zoals mijn gba, heb dus ook maar de zwarte genomen
ik heb ook al gedacht aan een gemodde xbox om als dvd (allez, vooral xvid) speler te gebruiken maar ik heb wat schrik van het soldeerwerk, of zijn er degelijke modchips die je maar ergens in/op/aan te klikken hebt?
post eens welk type jullie hebben en hoe die te installeren was
jammer dat ie niet in dat zilverkleurtje bestaat zoals mijn gba, heb dus ook maar de zwarte genomen
ik heb ook al gedacht aan een gemodde xbox om als dvd (allez, vooral xvid) speler te gebruiken maar ik heb wat schrik van het soldeerwerk, of zijn er degelijke modchips die je maar ergens in/op/aan te klikken hebt?
post eens welk type jullie hebben en hoe die te installeren was
Wel eigenlijk kan je ook onderdelen kopen die ervoor gaan zorgen dat je niet moet solderen maar ik weet wel niet of deze betrouwbaar zijn. Het soldeerwerk is inderdaad niet simpel, best laat je dat doen door iemand.
Ik heb de executer 2 lite.
Je kan op een eenvoudige manier een andere ventilator inbouwen.
Nein, live en modchips don't fit together
Hiervoor bestaan er ook een paar alternatieve werkwijzen.
Er zijn een paar goeie sites waar je meer dan genoeg info kan vinden ivm bovenstaande zaken
qua design vind ik dat de PS2 hoog boven de rest uitsteekt...
daar is over nagedacht... en mooi strak design, recht of liggend te plaatsen...
1 blauw of rood lampje...
heeft wel iets
ciao
stephan
daar is over nagedacht... en mooi strak design, recht of liggend te plaatsen...
1 blauw of rood lampje...
heeft wel iets
ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Wat betreft dat soldeerwerk ivm die mods inbouwen.
Gebruik de zoekfunctie even.. of kijk eens verder in dit forum. Er bestaat hier reeds een draadje over. Beter de tech. details voor die mods beetje bij elkaar houden.
Gebruik de zoekfunctie even.. of kijk eens verder in dit forum. Er bestaat hier reeds een draadje over. Beter de tech. details voor die mods beetje bij elkaar houden.
I love it when a plan comes together!
Ok ik heb nu een paar dagen XBOX Live in combinatie met ADSL via ICS en ik vind het werkelijk geweldig. De connectie is altijd snel...er is altijd wel (veel) volk en met de headset wordt het pas helemaal goed. Ik weet het...met de PC kan dit al veel langer...maar toch.ik vind het toch leuk... Mij registreren was geweldig simpel en sindsdien is de XBOX (bijna) niet meer uit geweest
Qua download "verbruikt" hij zo een 35-50 MB per uur (hangt ook wel beetje af van welke games je speelt)...
Echte aanrader voor XBOX bezitters
Qua download "verbruikt" hij zo een 35-50 MB per uur (hangt ook wel beetje af van welke games je speelt)...
Echte aanrader voor XBOX bezitters
Met Playstation 2 Live kun je ook internetten.
De internetbrowser die wordt meegeleverd met de online uitbreiding voor de Playstation 2, blijkt ook geschikt te zijn voor andere doeleinden. Het is een fluitje van een cent om de Playstation 2 te gebruiken om via je televisie te kunnen internetten.
http://www.zdnet.be/News.cfm?id=28717
De internetbrowser die wordt meegeleverd met de online uitbreiding voor de Playstation 2, blijkt ook geschikt te zijn voor andere doeleinden. Het is een fluitje van een cent om de Playstation 2 te gebruiken om via je televisie te kunnen internetten.
http://www.zdnet.be/News.cfm?id=28717
°MaRtO°° schreef:Met Playstation 2 Live kun je ook internetten.
op de xbox kan je linux installeren
-
- Administrator
- Contacteer:
Voordelen Xbox:- Xbox live
- Beter graphics
- Beter geluid
- HDD van 20 GB
- Halo en binnekort Halo 2(wat ook een topgame
gaat worde.
Nadelen Xbox :- Minder goede spellen(zeg er bij op deze moment
maar er gaan toptitels op uitkomen zoals Fable2 ,
Half life 2,halo 2,etc.
-Iet of wat te groot(je moet al redelijk veel ruimte
hebben om em ergens te zette.
Voordelen PS2 :-Meer spellen
-Gran turismo 3 en binnekort Gran turismo 4
Nadelen PS2 :-Minder goede graphics
:-Geen harde schijf (memorycard vor xbox kost 50€)
Ik heb ze allebei gehad,en heb men PS2 verkocht om een XBOX te kopen,
als het aan mij ligt zou ik een XBOX kopen omwille van de betere graphics en XBL,maar het valt ook te zien welke spellen je graag speelt.
PS: Ik heb de mijne gemod,en is rechtstreeks verbonden met men pc,waardoor ik via de harde schijf van men pc,films kan zien op men xbox met de windows mediaplayer.
- Beter graphics
- Beter geluid
- HDD van 20 GB
- Halo en binnekort Halo 2(wat ook een topgame
gaat worde.
Nadelen Xbox :- Minder goede spellen(zeg er bij op deze moment
maar er gaan toptitels op uitkomen zoals Fable2 ,
Half life 2,halo 2,etc.
-Iet of wat te groot(je moet al redelijk veel ruimte
hebben om em ergens te zette.
Voordelen PS2 :-Meer spellen
-Gran turismo 3 en binnekort Gran turismo 4
Nadelen PS2 :-Minder goede graphics
:-Geen harde schijf (memorycard vor xbox kost 50€)
Ik heb ze allebei gehad,en heb men PS2 verkocht om een XBOX te kopen,
als het aan mij ligt zou ik een XBOX kopen omwille van de betere graphics en XBL,maar het valt ook te zien welke spellen je graag speelt.
PS: Ik heb de mijne gemod,en is rechtstreeks verbonden met men pc,waardoor ik via de harde schijf van men pc,films kan zien op men xbox met de windows mediaplayer.
Ik heb Halo op PC gespeeld aangezien ik niet graag game op console (ik heb er daarom ook geen). Ik vond het één van de saaiste spellen die ik ooit ben beginnen spelen. Door de X-Box Halo-hype had ik mij een beestig spel voorgesteld, maar dat viel zwaar tegen.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Starter Plus
- Contacteer:
Ik koop ze toch allemaal want ik wil geen enkele topper missen. Maar als je maar 1 console koopt, dan doe je toch sowieso de beste aanschaf met een Xbox, hoe je het ook draait of keert. De meeste toppers, de grootste toppers, de beste controller en de meestal de beste versies van multiplatform games. Live is ook al geweldig met knallers van games die er optimaal gebruik van maken. Ik denk dan oa aan MotoGP2, PGR2, Rainbow Six 3, MM3, Splinter Cell Pandora Tomorrow... Dat terwijl op "die andere 2" nog maar héél soms eens een game verschijnt dat de moeite is.
En de dag dat de PS2 ook een online topper heeft, dan haal ik daar ook wel een modem voor, maar die dag is nog niet aangebroken. Nu moet de PS2 het nog steeds stellen met matige games als Socom, fifa etc... terwijl fifa soms nog eens onspeelbaar is ook.
En wie kan er nu aan die heerlijke Crystal Xbox weerstaan
En de dag dat de PS2 ook een online topper heeft, dan haal ik daar ook wel een modem voor, maar die dag is nog niet aangebroken. Nu moet de PS2 het nog steeds stellen met matige games als Socom, fifa etc... terwijl fifa soms nog eens onspeelbaar is ook.
En wie kan er nu aan die heerlijke Crystal Xbox weerstaan
- Styno
- Elite Poster
SeNsEi Ze0n schreef:op ps2 zijn er zelfs speciale linux packetten
Ja maar dat is nu toch wel helemaal iets anders...
Daar waar je bij de xbox slechts een beperkt aantal veranderingen aan de kernel nodig hebt en dus de normale distributies erop draaien is voor de ps2 enkel een 'development kit' uit. Is die vrij te downloaden eigenlijk? Ik denk het niet.
Allesinds ik heb me een jaar en half geleden een xbox aangeschaft om films en episodes makkelijk te kunnen bekijken, zowel thuis als bij vrienden. Nog nooit zo handig geweest. 3kg compact met standaard scart. Ik dacht toen een dvd speler te kopen, maar voor een kleine 200€ (toen) was dit toch een iets uitgebreidere optie. Sinds een tijdje zijn er nu ook biossen om over de 136gb disk barriere te gaan, en de geheugenchipjes liggen klaar voor een upgrade van 64 naar 128Mb. Spelletjes speel ik nauwelijks, maar das dus allemaal ook nog mogelijk. En een gentoo draait er ook lekker op, maar dat is louter om wat mee te spelen..
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Kijk hier eens: http://xbox-linux.sourceforge.net/
Je kunt er ook linux downloaden
Hier is er een tekstje in het Nederlands: http://xbox-linux.sourceforge.net/docs/ ... omdk9.html
Je kunt er ook linux downloaden
Hier is er een tekstje in het Nederlands: http://xbox-linux.sourceforge.net/docs/ ... omdk9.html
- Styno
- Elite Poster
Miles schreef:Is het eigenlijk moeilijk om het zelf te doen?
Niet echt neen, wel beetje oefenen op een oud moederbord ofzo...
www.xbox-scene.com voor alle news en tutorials.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
The_Borg schreef:Ik heb Halo op PC gespeeld aangezien ik niet graag game op console (ik heb er daarom ook geen). Ik vond het één van de saaiste spellen die ik ooit ben beginnen spelen. Door de X-Box Halo-hype had ik mij een beestig spel voorgesteld, maar dat viel zwaar tegen.
Halo op de PC is echt een serieus verschil.
Niet Bungie maar Gearbox heeft deze titel gemaakt,en ze hebbe dat serieus verknoeid,ik snap niet dat ze van zo een goei spel zoiets onspeelbaar hebbe gemaakt.
Halo op Xbox is voor vele nog altijd het beste spel voor xbox(kost nu ook nog maar 28€).
Ik speel halo nu al 1 jaar online(op de xbox natuurlijk),en ik speel het elke dag nog even graag.
Maar ieder zijn smaak.
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Miles schreef:Ik speel halo nu al 1 jaar online(op de xbox natuurlijk),en ik speel het elke dag nog even graag
euhm Halo 1 op de xbox online?
ja, halo 1 ondersteund netwerk gaming...
Sluit je xbox aan op een pc en via die weg een netwerk simuleren over internet, zo gaat het wel
NuKeM
Je kan online met je xbox spelen,GRATIS met www.xbconnect.com.
Je hebt ook gamespy en xlink maar gamespy heeft slechte tunnelsoftware en op xlink zit geen kat alhoewel het een goed programma is.
Je hebt ook gamespy en xlink maar gamespy heeft slechte tunnelsoftware en op xlink zit geen kat alhoewel het een goed programma is.