Geplaatst: 30 jan 2008, 18:04
Wat voor mij nu cruciaal is: ceurrrix, heb je die waarschuwingen/aanmaningen nu gehad of niet?
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=17514
Ik heb mijn laatste onterechte aanmaning gekregen en beantwoord op 3/1/2008 en 4/1/2008Burny schreef:Wat voor mij nu cruciaal is: ceurrrix, heb je die waarschuwingen/aanmaningen nu gehad of niet?
die heb ik beantwoord metVan: schedom nv/sa [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 3 januari 2008 13:08
Aan: ceurvelts henri
CC: [email protected]
Onderwerp: deletion warning: invoice #77517
Urgentie: Hoog
vindt een nederlandse versie van deze email hier <> .
_____
Dear ceurvelts,henri
This is a notice that proforma invoice 77517 still remains unpaid.
Note: this document cannot be used for accounting purposes. A final
invoice (usable in your accounting) will be created upon payment of this
proforma invoice!
Total still due: €41.95
Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur,
zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze
servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van
betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
op 4/1/2008 is hun geld voor de periode van 13/01/2008 tot 12/02/2008 via een storting bij de post gedaanMijn abonnement is betaald tot en met 12/01/2008.
De periode van 13/01/2008 tot 12/02/2008 zal betaald zijn voor
06/01/2008,het bewijs hiervan word doorgemaild
nadien heb ik niets meer van Domme-L gehoordFollow ups:
1 - User Reply - Friday, 4 January 2008, 1:40 p.m.
Betaling is gebeurd!
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dommel.com services [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 3 januari 2008 14:11
als ik betaald heb tot 12/1/2008.Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur,
zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze
servers en databases worden verwijderd.
Misschien kan je volgende keer je betalingsbewijs per postduif opsturen. En rooksignalen zijn ook nog een optie!ceurrrix schreef:Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van
betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Ik heb geen fax of fax program en heb een email met een kopie van het betaling naar Domme-L en mezelf gestuurd.Mr.T schreef:Misschien kan je volgende keer je betalingsbewijs per postduif opsturen. En rooksignalen zijn ook nog een optie!ceurrrix schreef:Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van
betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Is dat nu zo moeilijk om als ze vragen om te faxen, te faxen? Of even een belletje te geven en onmiddellijk te bevestigen of de betaling ontvangen is?
ceurrrix denk eerst ff na voor dat je iets zegt.ceurrrix schreef:Ik heb geen fax of fax program en heb een email met een kopie van het betaling naar Domme-L en mezelf gestuurd.Mr.T schreef:Misschien kan je volgende keer je betalingsbewijs per postduif opsturen. En rooksignalen zijn ook nog een optie!ceurrrix schreef:Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van
betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.
Is dat nu zo moeilijk om als ze vragen om te faxen, te faxen? Of even een belletje te geven en onmiddellijk te bevestigen of de betaling ontvangen is?
Met dat belletje bedoeld U waarschijnlijk naar hun 0903 telefoneren tegen 1,12 €uro/minuut,waarvoor ik U bedank met,:
http://www.statehousereport.com/images/ ... _large.jpg
Hun contracten mogen trouwens na ondertekening ook worden gescand en per e-mail verzonden worden.
Domme-L heeft me binnen de 10 minuten geantwoord dat ze een ticket hadden aangemaakt en binnen de 5 dagen alles in orde gingen brengen.
Het gevolg is ,dat ze het op hun Domme-Lse manier hebben afgehandeld.
Wie zou ik moeten zijn om mij het recht toe te kunnen eigenen ,het werk van de Domme-L medewerkers te gaan controleren.
Als ge ze telefonisch op hun fouten wijst,lachen ze U minachtend uit en proberen ze alles om de fout in de schoenen van de klant te schuiven.
Hier en op nog andere forums,zijn er ook forumgangers die zulke fouten persee willen goedpraten.
Neem ook nota van het feit,dat alles wat ik hier neerschrijf,zwart op wit (en zelfs inkleuren)kan aangetoond worden als bewijs.
Moest ik het niet kunnen bewijzen,ik zou zo geen grote klep kunnen openzetten.
Begrijpe wie kan
Consumenten die zelf nog nooit zelfstandig geweest zijn of in een zelfstandige familie opgegroeid vertonen meestal wel zo'n symptonen. Alhoewel... Hangt soms af van karakter.ketter schreef:De meeste mensen denken maar aan 1 ding en dat is dat alles DIRECT moet gebeuren.
Domme-L heeft me binnen de 10 minuten geantwoord dat ze een ticket hadden aangemaakt en binnen de 5 dagen alles in orde gingen brengen.ketter schreef:De meeste mensen denken maar aan 1 ding en dat is dat alles DIRECT moet gebeuren.
Je lijkt me net een kind van 12 jaar... Doe is ff normaal, en stop met zeuren over dat 070 nummer, dit is goedkoper dan een gesprek naar een GSM. Als hier wat mis gaat, met eendert wat, bel gewoon ff. Heb je meteen antwoord. En trouwens, je hebt geen fax??? Wel ga dan ff naar de krantenwinkel, die faxen dat wel door voor jou...ceurrrix schreef:Domme-L heeft me binnen de 10 minuten geantwoord dat ze een ticket hadden aangemaakt en binnen de 5 dagen alles in orde gingen brengen.ketter schreef:De meeste mensen denken maar aan 1 ding en dat is dat alles DIRECT moet gebeuren.
Ik heb ze geloofd en ze zelfs veel meer tijd gegeven dan ze gingen nodig hebben .
Ik ben er wel meegevaren en dat word genoteerd.
De rest is voor als ik binnen een onbekend aantal dagen een antwoord op mijn laatste e-mail met ticket heb gekregen.
met de groetjes van zeurrrix
Waarom stel je me niet voor om mijn wagen te nemen en eens naar Landen te rijdenjimghw schreef:Je lijkt me net een kind van 12 jaar... Doe is ff normaal, en stop met zeuren over dat 070 nummer, dit is goedkoper dan een gesprek naar een GSM. Als hier wat mis gaat, met eendert wat, bel gewoon ff. Heb je meteen antwoord. En trouwens, je hebt geen fax??? Wel ga dan ff naar de krantenwinkel, die faxen dat wel door voor jou...ceurrrix schreef:Domme-L heeft me binnen de 10 minuten geantwoord dat ze een ticket hadden aangemaakt en binnen de 5 dagen alles in orde gingen brengen.ketter schreef:De meeste mensen denken maar aan 1 ding en dat is dat alles DIRECT moet gebeuren.
Ik heb ze geloofd en ze zelfs veel meer tijd gegeven dan ze gingen nodig hebben .
Ik ben er wel meegevaren en dat word genoteerd.
De rest is voor als ik binnen een onbekend aantal dagen een antwoord op mijn laatste e-mail met ticket heb gekregen.
met de groetjes van zeurrrix
gr,
Jim
die ook zal betaald zijn voor 5/2/2008proforma faktuur nummer 85283 gecreëerd op 2008/01/15 vervaldatum 2008/02/05 bedrag €41.95 openstaand €41.95
Voor de duidelijkheidGeachte Zeurrrix(naam aangepast)
We hebben uw betaling voor proforma invoice 77517 ontvangen. Dank U!
Alle diensten die werden opgenomen in deze proforma faktuur zullen binnen 3 werkdagen worden geactiveerd of verlengd.
Hou er wel rekening mee dat de activatie van een internetaansluiting tot 10 werkdagen in beslag kan nemen.
Een print-vriendelijke versie van deze definitieve faktuur vindt u hier. (vereist acrobat reader)
U kan deze faktuur afdrukken en aan uw boekhouding toevoegen.
Dit is de enige communicatie die u mbt deze faktuur zal ontvangen.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
En wat staat er in die factuur ? ?Dit is de enige communicatie die u met betrekking tot deze faktuur zal ontvangen.
1. Over de factuur word niet gecommuniceerd.adsl netconnect (2007/12/29 - 2008/01/29) 037110621 29.71 1 29.71
adsl boost package (2007/12/29 - 2008/01/29) 037110621 4.96 1 4.96
Ik vraag me af wat jij zou doen als Dommel u onterecht afsluit.. zelfs al heb je enkele malen gebeld en gemaild, en beloven ze hun facturatiefout in orde te brengen, dan nog sluiten ze je af.ketter schreef:ceurrrix wat blijf je toch moeilijk doen om niets man.
Als jij graag veel post ontvangt met je facturen en betalingen en noem maar op dan moet je bij Telenet en Belgacom zijn.Dan betaal je ook een stuk meer dan dat je nu moet betalen bij Dommel.
En je kan als je goesting hebt idd is naar Landen gaan maar dan zal je aan een gesloten deur staan want hun kantoor is in Diepenbeek.
Wat verwacht je van Dommel ? Dat je hier dagen aan een stuk zit te lullen en dat ze dan zullen springen voor U. Droom maar lekker verder kerel jij bent niet meer als een andere klant hoor.
Ik verwacht alleen maar ,dat tenminste hun facturen juist zijn.ketter schreef:ceurrrix wat blijf je toch moeilijk doen om niets man.
Als jij graag veel post ontvangt met je facturen en betalingen en noem maar op dan moet je bij Telenet en Belgacom zijn.Dan betaal je ook een stuk meer dan dat je nu moet betalen bij Dommel.
En je kan als je goesting hebt idd is naar Landen gaan maar dan zal je aan een gesloten deur staan want hun kantoor is in Diepenbeek.
Wat verwacht je van Dommel ? Dat je hier dagen aan een stuk zit te lullen en dat ze dan zullen springen voor U. Droom maar lekker verder kerel jij bent niet meer als een andere klant hoor.
Dat vind ik nu ook. Ik begrijp dat er veel dommel willen verdedigen door dik en dun omdat dommel zowat de enige is die het begrepen heeft qua volumeverbruik.Peterken schreef:Zouden de reakties ook zo zijn als dit bij TN/BGC gebeurde...
Dommel is een hond ...nonkie schreef: Je moet een kat een kat noemen.
Daarop antwoorde Madam Domme-Lnonkie schreef:Dat vind ik nu ook. Ik begrijp dat er veel dommel willen verdedigen door dik en dun omdat dommel zowat de enige is die het begrepen heeft qua volumeverbruik.Peterken schreef:Zouden de reakties ook zo zijn als dit bij TN/BGC gebeurde...
Ceurrix hebben ze goed liggen gehad. Ze konden op zijn minst hun fout toegeven en hem een compensatie geven.
Kunnen ze eens niet eerst nakijken of de betaling is gebeurd ja of nee voor ze iemand van het net afsluiten.
Ikzelf ben ook niet echt content van hun doen en laten.
Ik kan nog altijd niet op mijn klantenlogin.
Had nog geen twee maanden internet en het derde factuur moest al betaald worden. En geloof me ik ben niet de enige.
Heb al drie keer geen verbinding gehad op die twee maanden tijd.
Mails worden ofwel heel laat ofwel niet beantwoord.
Ik kan begrip opbrengen voor een groeiend bedrijf. Maar dan moeten zij dat van hun kant ook doen vind ik.
Je moet een kat een kat noemen. Van dommel mag precies bij velen niets gezegd worden. Wel we zullen eens zien als dit probleem blijft bestaan of jullie je isp nog gaan verdedigen door dik en dun.
Ze laten liever iemand door hun automaat van het net kicken,Neen,dat kunnen we niet nazien ,want dan moeten we nog eens 4 man extra personeel gaan aannemen en kunnen we U geen goedkoop abonnement meer bezorgen.
Ik kan niet liegenljd schreef: http://www.dommel.be/nl/company/jobs.php?cust=home
Je kan altijd je aanmelden om bij dommel te gaan werken.
Dan kan je eigen problemen oplossen en intussen ook nog wat problemen van anderen
Bespaar de Dommel klanten en hun personeel daar maar van. Als iedere ticket met dezelfde hoeveelheid zever erbij afgewerkt wordt...ljd schreef:http://www.dommel.be/nl/company/jobs.php?cust=home
Je kan altijd je aanmelden om bij dommel te gaan werken.
Dan kan je eigen problemen oplossen en intussen ook nog wat problemen van anderen
Ceurrix, kan je je respect behouden tegenover de ISP's? Zoals dat beschreven staat in onze forum regels?ceurrrix schreef:Alee,'k heb gebeld naar Domme-L facturatiedienst.
Wel,ik heb juist een email in mijn bus gekregen van een kennis die ik Dommel aangeraden had.verb schreef:Ik persoonlijk volg facturatieproblemen heel sterk op, want het is wel hun probleem maar jij zit uiteindelijk met de gebakken peren. Zelfs met Easynet heb ik nog facturatieproblemen gehad maar dat was na 2 keer bellen ook opgelost, en dat was dan bij een provider die Service met grote S aanbood.
Facturatieproblemen zou ik dus niet lagen liggen in de hoop dat de provider het wel allemaal oplost, en zeker niet bij Dommel (of Belgacom, of Telenet, ...)
Moest je alle energie die je hier verprutst om over 'Domme-L' te klagen zou gebruiken om het probleem constructief op te lossen, het zou nogal vooruit gaan.
Voor een 2e factuur ter waarde van 49.26€ met als vervaldatum 03/02/2008 heeft hij vandaag al een aanmaning gekregen en begint DommeL al te dreigen wegens laattijdige betaling.expected activation date : to be determined
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
Als je dit een aanmaning en bedreiging noemt dan weet ik het niet meer hoor ... Voor diegene die nog nooit een herrinnering van Dommel hebben gehad hieronder de Nederlandse tekst van de Email.Voor een 2e factuur ter waarde van 49.26€ met als vervaldatum 03/02/2008 heeft hij vandaag al een aanmaning gekregen en begint DommeL al te dreigen wegens laattijdige betaling.
De betailing was 2 dagen voordien gebeurt, de dag erna had ik al een bevestiging van betaling.1st reminder: invoice #XXXXXX
Geachte XXXXXXXXXX
Uw proforma faktuur XXXXX staat in onze database nog steeds onbetaald.
Let op: dit document kan u niet gebruiken in uw boekhouding. Een definitieve faktuur (die u wel kan gebruiken in uw boekhouding) zal opgesteld worden na betaling van deze proforma faktuur!
Nog verschuldigd bedrag: €XX.XX
package service id quantity start date renew date next renewal payperiod price one-time activation discount total
adsl netconnect:
02XXXXXXX
serv-XXXXX 1 0000/00/00 2008/02/01 2008/03/01 1 €XX,XX €0.00 €0.00 €XX,XX
sub-total: €XX,XX
21%vat due : €X,XX
(credit): €0.00
total due: €XX,XX
Een print-vriendelijke versie van deze proforma faktuur vindt u hier. (vereist acrobat reader)
Gelieve het bedrag (€xx.XX) over te maken op bankrekening KBC 734-XXXXXX-XX met vermelding "+++XXX/XXXX/XXXXX+++". Gebruik ENKEL deze gestructureerde referentie als mededeling bij de overschrijving zodat we uw betaling snel kunnen verwerken!
U kan deze faktuur online bekijken of uw gegevens aanpassen via XXXXXXXXXXXXXXXXX
Indien deze faktuur een verlengingsfaktuur betreft, gelieve deze per kerende te voldoen teneinde afsluiting van uw diensten en verwijdering van de account-gegevens te voorkomen.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve deze herinnering te negeren.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
schedom nv/sa - order department
Dat zegt helemaal niks! Ik heb met andere internetproviders nooit problemen gehad. Sinds ik ben beginnen proberen overschakelen heb ik net als Ceurrix niks als miserie gehad met DommeL.mala schreef:Als je de andere posts leest van Ceurrix dan heeft hij reeds problemen gehad met andere isp's ook, zegt genoeg voor mij .....
Kan je eens een link naar die Dommel infoBASE plaatsen.xenne schreef:dat hij tweede factuur moet betalen is zeker geen alleenstaand geval. normaal gezien is dat niet echt probleem omdat alles later op z'n pootjes terecht komt. is gewoon de normale procedure, facturatie werkt volledig automatisch, zie ook de Dommel infoBASE.
what about ...ceurrrix schreef:Kan je eens een link naar die Dommel infoBASE plaatsen.xenne schreef:dat hij tweede factuur moet betalen is zeker geen alleenstaand geval. normaal gezien is dat niet echt probleem omdat alles later op z'n pootjes terecht komt. is gewoon de normale procedure, facturatie werkt volledig automatisch, zie ook de Dommel infoBASE.
Want ik ben blijkbaar te lomp om die te vinden
http://www.google.be/search?hl=nl&q=Dom ... eken&meta=
Dank bij voorbaat
Als men U een aanrekening stuurt van meer dan 700 euro,mala schreef:Als je dit een aanmaning en bedreiging noemt dan weet ik het niet meer hoor ... Voor diegene die nog nooit een herrinnering van Dommel hebben gehad hieronder de Nederlandse tekst van de Email.Voor een 2e factuur ter waarde van 49.26€ met als vervaldatum 03/02/2008 heeft hij vandaag al een aanmaning gekregen en begint DommeL al te dreigen wegens laattijdige betaling.
De betailing was 2 dagen voordien gebeurt, de dag erna had ik al een bevestiging van betaling.1st reminder: invoice #XXXXXX
Geachte XXXXXXXXXX
Uw proforma faktuur XXXXX staat in onze database nog steeds onbetaald.
Let op: dit document kan u niet gebruiken in uw boekhouding. Een definitieve faktuur (die u wel kan gebruiken in uw boekhouding) zal opgesteld worden na betaling van deze proforma faktuur!
Nog verschuldigd bedrag: €XX.XX
package service id quantity start date renew date next renewal payperiod price one-time activation discount total
adsl netconnect:
02XXXXXXX
serv-XXXXX 1 0000/00/00 2008/02/01 2008/03/01 1 €XX,XX €0.00 €0.00 €XX,XX
sub-total: €XX,XX
21%vat due : €X,XX
(credit): €0.00
total due: €XX,XX
Een print-vriendelijke versie van deze proforma faktuur vindt u hier. (vereist acrobat reader)
Gelieve het bedrag (€xx.XX) over te maken op bankrekening KBC 734-XXXXXX-XX met vermelding "+++XXX/XXXX/XXXXX+++". Gebruik ENKEL deze gestructureerde referentie als mededeling bij de overschrijving zodat we uw betaling snel kunnen verwerken!
U kan deze faktuur online bekijken of uw gegevens aanpassen via XXXXXXXXXXXXXXXXX
Indien deze faktuur een verlengingsfaktuur betreft, gelieve deze per kerende te voldoen teneinde afsluiting van uw diensten en verwijdering van de account-gegevens te voorkomen.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve deze herinnering te negeren.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
schedom nv/sa - order department
Als je de andere posts leest van Ceurrix dan heeft hij reeds problemen gehad met andere isp's ook, zegt genoeg voor mij .....