Dommel down? (regio 014)
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Wel L-army, ik had telenet voor dommel. En ik begrijp wel dat dommel van het belgacomnetwerk afhankelijk is. En dat belgacom er eerst voor zorgt dat hun klanten terug op het net kunnen en dan pas de rest. Maar drie keer op een kleine twee maand vind ik wel wat veel.L-army schreef:nonkie,
Welke internet provider had je voor dommel? Want het lijkt mij dat dommel weinig invloed heeft op je problemen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Kan dat niet vragen aan dommel. Ik heb dommel aangevraagd via een reseller. En in de laatste mail dat ik heb gekregen van dommel als "antwoord" op mijn vragen zeggen ze dit:ljd schreef:Je zou het toch eens moeten navragen bij dommel want je kan bij dommel op een volledig andere centrale zitten.
Als die leverancier een vraag stelt aan dommel krijgt hij meestal geen antwoord. Of het is van los het zelf maar op.dommel schreef: Geachte,
U bent nl. geen klant bij dommel, u bent klant bij de firma ********. U zelf heeft geen contractuele verbintenis met ons ondertekend, noch omgekeerd. Gelieve u dus tot uw leverancier te richten.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
Ik kan eens proberen via de leverancier. Ik laat wel iets weten wat mijn juiste afstand is. Als ik het krijg teminste.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja, dat is vrij logisch dat dommel u geen antwoord geeft, uw reseller moet het maar oplossen.nonkie schreef:Kan dat niet vragen aan dommel. Ik heb dommel aangevraagd via een reseller. En in de laatste mail dat ik heb gekregen van dommel als "antwoord" op mijn vragen zeggen ze dit:ljd schreef:Je zou het toch eens moeten navragen bij dommel want je kan bij dommel op een volledig andere centrale zitten.Als die leverancier een vraag stelt aan dommel krijgt hij meestal geen antwoord. Of het is van los het zelf maar op.dommel schreef: Geachte,
U bent nl. geen klant bij dommel, u bent klant bij de firma ********. U zelf heeft geen contractuele verbintenis met ons ondertekend, noch omgekeerd. Gelieve u dus tot uw leverancier te richten.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
Ik kan eens proberen via de leverancier. Ik laat wel iets weten wat mijn juiste afstand is. Als ik het krijg teminste.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ja akkoord. Je hebt gelijk.xenne schreef:tsja, dat is vrij logisch dat dommel u geen antwoord geeft, uw reseller moet het maar oplossen.
Maar ik verwacht dan ook van dommel dat ze die reseller de middelen geven. Bijvoorbeeld: Ik kan na twee maanden nog steeds niet in mijn klantenlogin.
Reden:
Dus één account één paswoord voor al zijn klanten. Dat kan hij moeilijk aan al zijn klanten geven.dommel schreef: Geachte,
Indien u zich via een reseller klant maakt staat deze reseller in voor de
support van uw produkt.
Enkel de reseller krijgt ook toegang tot het klanten pagina aangezien
enkel hij onze klant is.
Alvast bedankt voor uw begrip .
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja, blijkbaar is het niet zo interessant om bij een reseller te gaan ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Nee klopt. Ik heb wat bijgeleerd. Maar wist ook niet toen die zaak zei dat ze verdeler waren, dat ze bedoelden dat dit volledig op eigen houtje was. Ik dacht dat het eerder was zoals met telenet en belgacom gebeurd. Dus de aanvraag in de winkel doen en toch rechtstreeks klant zijn bij uw isp naar keuze.xenne schreef:tsja, blijkbaar is het niet zo interessant om bij een reseller te gaan