Dommel down? (regio 014)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik heb nu twee maanden dommel als isp en op donderdag 24 jan was het de derde keer dat ik zonder internetverbinding zat. Daarvoor was het twee keer op een maandagmorgen. Zone 03.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

nonkie,

Welke internet provider had je voor dommel? Want het lijkt mij dat dommel weinig invloed heeft op je problemen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

hoe ver zit je van de centrale nonkie?
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

L-army schreef:nonkie,

Welke internet provider had je voor dommel? Want het lijkt mij dat dommel weinig invloed heeft op je problemen.
Wel L-army, ik had telenet voor dommel. En ik begrijp wel dat dommel van het belgacomnetwerk afhankelijk is. En dat belgacom er eerst voor zorgt dat hun klanten terug op het net kunnen en dan pas de rest. Maar drie keer op een kleine twee maand vind ik wel wat veel.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

ljd schreef:hoe ver zit je van de centrale nonkie?
Volgens edpnet 2190 meter.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Je zou het toch eens moeten navragen bij dommel want je kan bij dommel op een volledig andere centrale zitten.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

ljd schreef:Je zou het toch eens moeten navragen bij dommel want je kan bij dommel op een volledig andere centrale zitten.
Kan dat niet vragen aan dommel. Ik heb dommel aangevraagd via een reseller. En in de laatste mail dat ik heb gekregen van dommel als "antwoord" op mijn vragen zeggen ze dit:
dommel schreef: Geachte,
U bent nl. geen klant bij dommel, u bent klant bij de firma ********. U zelf heeft geen contractuele verbintenis met ons ondertekend, noch omgekeerd. Gelieve u dus tot uw leverancier te richten.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
Als die leverancier een vraag stelt aan dommel krijgt hij meestal geen antwoord. Of het is van los het zelf maar op.
Ik kan eens proberen via de leverancier. Ik laat wel iets weten wat mijn juiste afstand is. Als ik het krijg teminste.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

nonkie schreef:
ljd schreef:Je zou het toch eens moeten navragen bij dommel want je kan bij dommel op een volledig andere centrale zitten.
Kan dat niet vragen aan dommel. Ik heb dommel aangevraagd via een reseller. En in de laatste mail dat ik heb gekregen van dommel als "antwoord" op mijn vragen zeggen ze dit:
U bent nl. geen klant bij dommel, u bent klant bij de firma ********. U zelf heeft geen contractuele verbintenis met ons ondertekend, noch omgekeerd. Gelieve u dus tot uw leverancier te richten.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
Als die leverancier een vraag stelt aan dommel krijgt hij meestal geen antwoord. Of het is van los het zelf maar op.
Ik kan eens proberen via de leverancier. Ik laat wel iets weten wat mijn juiste afstand is. Als ik het krijg teminste.
tsja, dat is vrij logisch dat dommel u geen antwoord geeft, uw reseller moet het maar oplossen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

xenne schreef:tsja, dat is vrij logisch dat dommel u geen antwoord geeft, uw reseller moet het maar oplossen.
Ja akkoord. Je hebt gelijk.
Maar ik verwacht dan ook van dommel dat ze die reseller de middelen geven. Bijvoorbeeld: Ik kan na twee maanden nog steeds niet in mijn klantenlogin.
Reden:
Indien u zich via een reseller klant maakt staat deze reseller in voor de

support van uw produkt.

Enkel de reseller krijgt ook toegang tot het klanten pagina aangezien

enkel hij onze klant is.

Alvast bedankt voor uw begrip .
Dus één account één paswoord voor al zijn klanten. Dat kan hij moeilijk aan al zijn klanten geven.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

tsja, blijkbaar is het niet zo interessant om bij een reseller te gaan :oops:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

xenne schreef:tsja, blijkbaar is het niet zo interessant om bij een reseller te gaan :oops:
Nee klopt. Ik heb wat bijgeleerd. Maar wist ook niet toen die zaak zei dat ze verdeler waren, dat ze bedoelden dat dit volledig op eigen houtje was. Ik dacht dat het eerder was zoals met telenet en belgacom gebeurd. Dus de aanvraag in de winkel doen en toch rechtstreeks klant zijn bij uw isp naar keuze.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”