gebruik het nu ook en werkt fijn, bedankt !
Enigste nadeel, je kan nu niet zien hoe snel je download/upload, daar heb je nog steeds ISP monitor voor nodig.
KiLLa schreef:Kan iemand me screenshots bezorgen van de gekke getallen? dan weet ik waar ik het moet aanpassen, ik kan dit niet zomaar omdat ik zelf geen boostpack heb...
xenne schreef:het gadget blijft hier op 4,3% staan, heb ondertussen al 5,87% verbruikt
Draait het programma nog steeds?
ja zenne, anders zou ik niet weten dat ik al 6,32% verbruikt heb. gadget staat echter nog steeds op 4,3%
Uiterst vreemd, gadget leest elke seconde de logfile in en update zichzelf. De gadget heb ik gewoon aangepast van TeleGadget (een gadget dat ik eerder al geschreven had voor het programma Telemeter) en nooit zoiets over gehoord om eerlijk te moeten zijn :s
Misschien de gadget eens terug verwijderen van de sidebar en dan terugzetten?
verb schreef:Waarom eigenlijk een update per seconde? Dommel update de meter waarschijnlijk ook maar om de minuut, kan het programma evengoed hetzelfde doen.
Omdat het geen extra resources vraagt en anders moet je 5 minuten wachten op een resultaat nadat je de logfile aanduid, 5 minuten wachten op een update NA dat het programma je al een update heeft gegeven.
Wel niet netjes dat een limited user schrijfrechten moet hebben in de program files-map. Zou je je logfile niet beter in %userprofile% zetten? Is het in een klap ook ingelogde-user-afhankelijk.
meon schreef:Wel niet netjes dat een limited user schrijfrechten moet hebben in de program files-map. Zou je je logfile niet beter in %userprofile% zetten? Is het in een klap ook ingelogde-user-afhankelijk.
Je kiest zelf waar je het programma installeert dus dit is niet relevant
KiLLa schreef:Verwijder de logfile eens en start het programma opnieuw, dat kan misschien helpen...
dit heeft niet geholpen, wat wél geholpen heeft is het programma compleet verwijderen en herinstallatie, nu weer afwachten hoelang het blijft marcheren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
KiLLa schreef:Omdat ISPMonitor niet enkel voor Dommel geschreven is en ik moet al die extra dingen totaal niet hebben.
exact
any chance dat ge de sourcecode beschikbaar zet? ik zou er graag wat uitbreidingen aan (proberen te) maken (om in mirc men percentages te kunnen spammen bvb)
wat is daar nu weeral het nut van?
Remember Kids The Faster You Download, The Bigger Yuor Pen0s Is!
KiLLa schreef:Verwijder de logfile eens en start het programma opnieuw, dat kan misschien helpen...
dit heeft niet geholpen, wat wél geholpen heeft is het programma compleet verwijderen en herinstallatie, nu weer afwachten hoelang het blijft marcheren
gadget is weer stil gevallen, blijft steken op 6,6% .... laatste update van de logfile op 27 januari 2008, 16:48:36
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
gadget is weer stil gevallen, blijft steken op 6,6% .... laatste update van de logfile op 27 januari 2008, 16:48:36
Ik snap echt niet wat er misloopt bij jou, sorry, heb ik nog niet meegemaakt, volgens mij heb je op een bepaald moment geen schrijfrechten meer voor de logfile ofzo...
Ik snap echt niet wat er misloopt bij jou, sorry, heb ik nog niet meegemaakt, volgens mij heb je op een bepaald moment geen schrijfrechten meer voor de logfile ofzo...
't zal zoiets wel zijn ja zijn er nog mensen met dergelijk probleem?
xenne schreef:'t is raar dat het altijd maar na een tijd fout gaat. m'n UAC ga ik daar wel niet voor uitschakelen zenne uitvoeren als administrator werkt idd
Ik zal proberen in de volgende versie de logfile weg te laten schrijven naar de userdirs zoals eerder iemand voorstelde hier, dan is dit probleem weg...
meon schreef:Wel niet netjes dat een limited user schrijfrechten moet hebben in de program files-map. Zou je je logfile niet beter in %userprofile% zetten? Is het in een klap ook ingelogde-user-afhankelijk.
Zie je wel dat het wel relevant is .
Welja, je kan nog altijd het programma ergens anders installeren maar ik moet je gelijk geven dat het inderdaad beter is als de logfile weggeschreven wordt in de userdir
Welja, je kan nog altijd het programma ergens anders installeren maar ik moet je gelijk geven dat het inderdaad beter is als de logfile weggeschreven wordt in de userdir
maar de gebruiker moet bij opstart van het gadget het pad van de logfile opgeven, gaat dit nog gaan voor een gewone gebruiker? gaat die de logfile nog vinden? kan je er niet voor zorgen dat programma automatisch het pad van de logfile weet?
KiLLa schreef:
maar de gebruiker moet bij opstart van het gadget het pad van de logfile opgeven, gaat dit nog gaan voor een gewone gebruiker? gaat die de logfile nog vinden? kan je er niet voor zorgen dat programma automatisch het pad van de logfile weet?
Goede opmerking, ik ga er volgende week eens grondig naar kijken want zit momenteel nog met examens.
Goede opmerking, ik ga er volgende week eens grondig naar kijken want zit momenteel nog met examens.
Mocht je nog verdere info nodig hebben over vista en zijn user structuur pm/mail me gerust heb hier goed doc liggen die dit behandeld
Btw kan je geen fixed variabelen gebruiken a la $APP_DATA (of zoietss)?
Dan ben je onafh van de eindgebruiker?
KiLLa schreef:De installatiefile en de gadget zijn geupdate, logfile wordt nu bijgehouden in de userdir waardoor er normaal geen problemen met rechten meer zijn.
Ook zijn er enkele kleine bugs opgelost in de nieuwe versie.
bedankt KiLLa... strax fkes proberen
Quincy schreef:Is het mogelijk een functie in te voegen die aangeeft wanneer uw meter gereset worden (binnen x dagen)? Zou ik persoonlijk wel handig vinden...
Dit is mogelijk, ik zal het overwegen voor de volgende versie