Microsoft drukt IE 7 door op 12 februari

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

als het goed is zou met versie 3 geheugen en snelheid verbeteren. Geheugen wordt oa sneller vrijgegeven.
Please help, looking for a way to get rich and fast
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

laurens7 schreef:
Draco888 schreef:Ge hebt ook een plugin om FF sneller te laten opstarten he.
Zelf gebruik ik het niet, men FF start wel een beetje traag op . . . maar dat is omdat ik steeds mijn tabs open laat lol. Gewoon ff FF opstarten, restore last session en al mijn belangrijskte websites worden automatisch geladen in de tabs :D (waaronder trouwens UB 8) )
Zalig.


2 toch? fasterfox en preloader.

Hoop dat het onder de lnux kernel sneller gaat(nog 1.5d)

En als je verwacht dat firefox onder linux sneller gaat gaat dan win moet ik je ook terleurstellen. Ik heb nog altijd het gevoel dat firefox onder gtk iets trager is dan onder windows forms
wwdj
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 18 dec 2007, 17:07

crapiecorn schreef:
laurens7 schreef:
Draco888 schreef:Ge hebt ook een plugin om FF sneller te laten opstarten he.
Zelf gebruik ik het niet, men FF start wel een beetje traag op . . . maar dat is omdat ik steeds mijn tabs open laat lol. Gewoon ff FF opstarten, restore last session en al mijn belangrijskte websites worden automatisch geladen in de tabs :D (waaronder trouwens UB 8) )
Zalig.


2 toch? fasterfox en preloader.

Hoop dat het onder de lnux kernel sneller gaat(nog 1.5d)

En als je verwacht dat firefox onder linux sneller gaat gaat dan win moet ik je ook terleurstellen. Ik heb nog altijd het gevoel dat firefox onder gtk iets trager is dan onder windows forms


Idd ik merk dit ook jammer genoeg
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Heb ergens gelezen, blog van een linux adept, dat hij ook zwaar ontgoocheld was over FF, maar dat hij al ferm content is van de vooruitgang in FF3.
Misschien is de laatste FF3 build proberen?
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 jun 2007, 23:29
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Microsoft drukt IE7 door op 12 februari...

Ik heb er nochtans niks van gemerkt.
Mijn IE6 blijft vrolijk zijn ding doen :)
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

ik heb FF3 beta3 al onder linux draaien en hij gaat echt veel beter dan FF2. Veel lichter in gebruik en alles gaat soepeler.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

gert.jansen schreef:Microsoft drukt IE7 door op 12 februari...

Ik heb er nochtans niks van gemerkt.
Mijn IE6 blijft vrolijk zijn ding doen :)

Ik denk niet dat het de bedoeling was dat IE6 plots zou stoppen met werken. Vanaf nu zullen er gewoon geen updates meer uitkomen voor IE6, enkel nog voor IE7.
IE7 is trouwens een heel pak veiliger dan IE6, maar enkel en alleen omdat het van MS is zullen er altijd mensen zijn die het tegenovergestelde beweren (zo denk ik aan de linux freaks en fervente FF gebruikers).
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 jun 2007, 23:29
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

KK schreef:Ik denk niet dat het de bedoeling was dat IE6 plots zou stoppen met werken. Vanaf nu zullen er gewoon geen updates meer uitkomen voor IE6, enkel nog voor IE7.
IE7 is trouwens een heel pak veiliger dan IE6, maar enkel en alleen omdat het van MS is zullen er altijd mensen zijn die het tegenovergestelde beweren (zo denk ik aan de linux freaks en fervente FF gebruikers).

Ik weet niet precies wat de bedoeling was, hangt een beetje af van de betekenis die het woord 'doordrukken' heeft...

Dat IE7 er hier niet inkomt heeft niet eens zozeer te maken met al dan niet veilig. We hebben hier een aantal oudere computers die echt niet sneller worden met IE7 erop, en 2 of 3 applicaties (en 1 installeren) die het niet doen met IE7.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”