Pagina 2 van 4

Geplaatst: 13 jan 2008, 10:42
door verb
Meer dan 4640/512 kunnen ze helaas niet geven omdat Belgacom geen hogere sync toelaten. :x

Maar 150Gb limiet is lekker, die hogere upload heb ik toch niks aan ik had het boostpack vooral voor meer limiet en snellere mediumband genomen dus heel erg bedankt Dommel :-D

Geplaatst: 13 jan 2008, 12:22
door Kurt Breezer
Your DOWNLOAD Speed:
427 KB/sec

Your UPLOAD Speed:
52 KB/sec


8) , en zonder boostpakket :P

Geplaatst: 13 jan 2008, 13:06
door daxer
MJ schreef:NICE :-D

Your UPLOAD Speed:
415 kbps or 52 KB/sec


Dit had al veel langer gebeurd moeten zijn.


Net als bij Belgacom?

Betwijfel of ik nog die boostpack nodig heb:(. Maar heb nog geen dommel, maar wel al activatie en maand 1 betaald voor dat boost pack; Zou ik dan dat geld kunnen terugkrijgen? Ik kan het zonder kosten opzeggen, maar dan heb ik voor niks €20 betaald

Vanaf 1 februari kan je kosteloos opzeggen.

Je moet wel enorm downloaden om voorbij die 100GB te gaan, laat staan de 150GB. M.a.w, men weet dat er maar weinigen hier voorbij gaan, waardoor men kan smijten met de limieten. Beetje zoals servers, vps etc in Duitsland. 1TB / maand, 3TB / maand ...

Boostpâck gaf eerder al 20 GB extra nu dus nog eens 50 dat is 170 Gb volume, downloadvolume wel te verstaan. En inderdaad, ik zie mezelf dat volume ook niet overschrijden, tenzij het echt moet ivm met een weddenschap. 't Is gewoon zo dat ik het niet kunnen vind dat ik mijn teller moet gaan raadplegen omdat zowel ik mijn kinderen als mijn vrouw wat hebben gedownload.Ik weet niet hoe het bij belgacom zit, maar bij Telenet wordt uploadvolume nog wel meegerekend, dus dat zal alvast een verademing zijn. Nu nog daadwerkelijk geactiveerd worden, maar met dergelijke vooruitzichten, kan ik wel wat extra geduld opbrengen. Bij Dommel beweegt het ten minste, zonder veel poespas in de pers maar met tevreden klanten tot gevolg. Ik durf er bijna wat op te verwedden dat ze hier ook meelezen, wat mag natuurlijk, zeker als zij wat zinnig doen met die informatie, in tegenstelling met de gigantisch grote l*llen...
Way to go Dommel !! :banana:

Geplaatst: 13 jan 2008, 13:21
door kUmbro
daxer schreef:Boostpâck gaf eerder al 20 GB extra nu dus nog eens 50 dat is 170 Gb volume, downloadvolume wel te verstaan.

Niet dat het veel verschil maakt, maar boostpack geeft ipv 20GB extra, 50GB. Niet nóg eens 50GB. Dus dat wordt 150GB voor boostpack

Geplaatst: 13 jan 2008, 13:44
door frado
Betwijfel of ik nog die boostpack nodig heb:(. Maar heb nog geen dommel, maar wel al activatie en maand 1 betaald voor dat boost pack; Zou ik dan dat geld kunnen terugkrijgen? Ik kan het zonder kosten opzeggen, maar dan heb ik voor niks €20 betaald

Vanaf 1 februari kan je kosteloos opzeggen.


Weet ik, maar men vraag is of ik dat geld terugbetaald krijg, was €20 ofo. Maar heb maar een ticket aangemaakt

Geplaatst: 13 jan 2008, 13:53
door devilkin
Nice. Denk wel dat ik nu het boostpack ga opzeggen, ik gebruikte de hogere upstream eerder dan de hogere download. PPPoE passthrough sessies heb ik niet nodig, en echt, 100gb.. ruim :p

Geplaatst: 13 jan 2008, 14:05
door Ken
Ruim voldoende.
Wel jammer dat die meter niet werkt, ik heb wel graag een overzichtje van wat er juist gedownload is.

Geplaatst: 13 jan 2008, 14:48
door Nikon
bij mij is het nog niet actief, net modem gereset,

deze verhoging is toch ook voor netconnect plus hé?

Your DOWNLOAD Speed:
3349 kbps or 419 KB/sec

Your UPLOAD Speed:
262 kbps or 33 KB/sec

Geplaatst: 13 jan 2008, 14:52
door xenne
Ken schreef:Ruim voldoende.
Wel jammer dat die meter niet werkt, ik heb wel graag een overzichtje van wat er juist gedownload is.
ik zie dat in mijn FritzBox :wink: wel handig

Geplaatst: 13 jan 2008, 15:00
door Lord Utopia
Nikon schreef:bij mij is het nog niet actief, net modem gereset,

deze verhoging is toch ook voor netconnect plus hé?

Your DOWNLOAD Speed:
3349 kbps or 419 KB/sec

Your UPLOAD Speed:
262 kbps or 33 KB/sec
Neen

Geplaatst: 13 jan 2008, 15:01
door Nikon
dus ik betaal wel meer dan jullie maar krijg nog altijd minder upload? is da ni een beetje belachelijk. Alsof ze deze verhoging ni evengoe voor plussers konnen doorvoeren. Ik krijg nu zogezegd 320kbps maar die haal ik niet hoor. Kan ik evengoe naar netconnect gaan ipv plus, die 100 extra gig verbruik ik amper en voor enkel een statisch ip als voordeel betaal ik niet graag zoveel meer :@

Geplaatst: 13 jan 2008, 15:06
door xenne
Nikon schreef:dus ik betaal wel meer dan jullie maar krijg nog altijd minder upload? is da ni een beetje belachelijk. Alsof ze deze verhoging ni evengoe voor plussers konnen doorvoeren, ik krijg nu zogzegd 320kbps maar die haal ik niet hoor
het is idd niet logisch. dacht dat de verhoging voor iedeeen zou zijn, lijkt mij logisch want we zitten allemaal op de belgacomlijnen. in het crm-bericht is er wel enkel sprake van uploadspeed increase netconnect and netconnect lite. ik zou eens contact nemen met dommel hierover

Geplaatst: 13 jan 2008, 15:59
door Silver_Rain
ik vind dit ook niet kunnen, meer betalen toch minder upload snelheid...

Geplaatst: 13 jan 2008, 16:10
door daxer
kUmbro schreef:
daxer schreef:Boostpâck gaf eerder al 20 GB extra nu dus nog eens 50 dat is 170 Gb volume, downloadvolume wel te verstaan.

Niet dat het veel verschil maakt, maar boostpack geeft ipv 20GB extra, 50GB. Niet nóg eens 50GB. Dus dat wordt 150GB voor boostpack


Inderdaad :oops:

Ik sta gecorrigeerd

Geplaatst: 13 jan 2008, 16:15
door daxer
frado schreef:
Betwijfel of ik nog die boostpack nodig heb:(. Maar heb nog geen dommel, maar wel al activatie en maand 1 betaald voor dat boost pack; Zou ik dan dat geld kunnen terugkrijgen? Ik kan het zonder kosten opzeggen, maar dan heb ik voor niks €20 betaald

Vanaf 1 februari kan je kosteloos opzeggen.


Weet ik, maar men vraag is of ik dat geld terugbetaald krijg, was €20 ofo. Maar heb maar een ticket aangemaakt

Volgens mij niet.
Eens alles is geactiveerd hing je in principe voor een jaar aan dat boostpack vast. Door deze onvermoede wijziging hang je nu niet langer vast aan dat jaarcontract en zal je, denk ik, kosteloos kunnen opzeggen. Is er nog niets geactiveerd, dan kan je nog steeds opzeggen en ik denk dat het wel wordt vergoed dan. Staat hier ergens op het bord vermeld ivm cityconnect.
In ieder geval ticket zal duidelijkheid brengen.Laat ons wat weten aub.

Geplaatst: 13 jan 2008, 17:13
door dietervanb
Bij mij is het nog altijd hetzelfde :-(

Your UPLOAD Speed:
213 kbps or 27 KB/sec

Geplaatst: 13 jan 2008, 17:13
door ljd
xenne schreef:
Nikon schreef:dus ik betaal wel meer dan jullie maar krijg nog altijd minder upload? is da ni een beetje belachelijk. Alsof ze deze verhoging ni evengoe voor plussers konnen doorvoeren, ik krijg nu zogzegd 320kbps maar die haal ik niet hoor
het is idd niet logisch. dacht dat de verhoging voor iedeeen zou zijn, lijkt mij logisch want we zitten allemaal op de belgacomlijnen. in het crm-bericht is er wel enkel sprake van uploadspeed increase netconnect and netconnect lite. ik zou eens contact nemen met dommel hierover


Bellen naar dommel zou ik zeggen,waarschijnlijk zijn er maar weinig mensen met plus

Geplaatst: 13 jan 2008, 19:02
door DimaX
dietervanb schreef:Bij mij is het nog altijd hetzelfde :-(

Your UPLOAD Speed:
213 kbps or 27 KB/sec


Hier ook, zelfs door modem reset.

Geplaatst: 13 jan 2008, 19:15
door Nachtraaf
Your DOWNLOAD Speed:
415 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
51 KB/sec

Geplaatst: 13 jan 2008, 19:48
door mala
In Zaventem:
Your DOWNLOAD Speed:
3338 kbps or 417 KB/sec

Your UPLOAD Speed:
404 kbps or 51 KB/sec

Geplaatst: 13 jan 2008, 19:55
door Arqentus
ljd schreef:Bellen naar dommel zou ik zeggen,waarschijnlijk zijn er maar weinig mensen met plus


Nog leuker als je de prijs bekijkt:

Netconnect + Booster= 34.95 + 6 = 40.95€
Netconnect Plus= 62€

Netconnect Plus vs Netconnect ( + booster )
+ Vast Ip
+ 50GB
- 320Kbps vs 448Kbps
- 1.5Mbits mediumband vs 2.0Mbits mediumband
Prijsverschil: 21€

Iets zegt me dat men maandag nog een bericht zal posten voor aanpassing Netconnect Plus... Het Plus account was al een tijdje benadeelt door een lagere upstream vs de plus Netconnect + Boosterpack, maar is dat account wel enorm slecht aan het worden...

Geplaatst: 13 jan 2008, 20:19
door Lord Utopia
Je krijgt wel een vast IP-adres :)
• 5 gb online pc backup ruimte
• online pc backup voor 1 pc
• klaar voor vpn
• reversed dns

Plus is dan ook geen pakket voor de gewone gebruiker, maar voor de professionele gebruiker.

Geplaatst: 13 jan 2008, 20:32
door Nikon
Op de vraag om de reverse dns te wijzigen heb ik nog nooit antwoord gehad. Maar daar heb ik de telefoon nog niet voor vastgepakt

Geplaatst: 13 jan 2008, 22:10
door TomG
Ik vraag me af, als er een vast IP adres inbegrepen zit in je product, forceren ze ook nog die 36h disconnects (die van toepassing zijn op het volledige Turboline netwerk)?

Geplaatst: 13 jan 2008, 22:45
door Nikon
ik denk het wel, kheb er nog ni op gelet maar ben er vrij zeker van dat mijn verbinding ook uitvalt elke 36uur, dat is volges mij niet aan dommel om dat te regelen, volges mij is dat ook weer iets dat enkel belgacom kan/wil regelen.

Geplaatst: 14 jan 2008, 09:27
door cloink
Holy...

Als ze nu nog het probleem van de helpdesk/communicatie aanpakken zijn ze met vlag en wimpel voor iedereen de beste provider in België. En de concurrentie zou dan SERIEUS moeten bijpeddelen om ze überhaupt gewoon bij te houden, laat staan te passeren!

Geplaatst: 14 jan 2008, 11:57
door PieterV
cloink schreef:Holy...

Als ze nu nog het probleem van de helpdesk/communicatie aanpakken zijn ze met vlag en wimpel voor iedereen de beste provider in België. En de concurrentie zou dan SERIEUS moeten bijpeddelen om ze überhaupt gewoon bij te houden, laat staan te passeren!


Vind ik ook wel. Helpdesk laat momenteel beetje te wensen over.
Maar zolang je geen problemen hebt valt het echt allemaal heel goed mee. Heb het me nog geen seconde beklaagt.
Nu maar hopen dat ze uit handen van een overnemer blijven als ze al die klanten van BGC en TN afpakken... :???:

(edit = typo)

Geplaatst: 14 jan 2008, 12:00
door hollebollegijs
wat de disconnects na 36h00 betreft, blijft dit.
omdat dit een kenmerk is van je type abonnement, of je nu de optie van een vast ip erbij neemt of niet.

Geplaatst: 14 jan 2008, 12:10
door The_One_be
Lord Utopia schreef:Plus is dan ook geen pakket voor de gewone gebruiker, maar voor de professionele gebruiker.


of voor de zware downloader. Ik heb nog nooit op mediumband gestaan maar kom er elke maand wel dichtbij. Nu ik let wel niet wanneer ik iets 'queue for download' en smijt ik de queue meestal vol om 19h na het werk
Als ik er op zou letten en enkel met nachtsurfen werk denk ik wel dat ik met een netconnect + boostpack zou toekomen.

Geplaatst: 14 jan 2008, 17:18
door Quincy
down
Your DOWNLOAD Speed:
3389 kbps or 424 KB/sec

an efficiency of ~85%

up
Your UPLOAD Speed:
419 kbps or 52 KB/sec


Lekkere speed als je het mij vraagt (eerste maal dat ik op netwerk zit). Zeker niet aan snelheid ingeboet in vergelijking met belgacom! :twisted:

Geplaatst: 14 jan 2008, 18:20
door gr4vity
hollebollegijs schreef:wat de disconnects na 36h00 betreft, blijft dit.
omdat dit een kenmerk is van je type abonnement, of je nu de optie van een vast ip erbij neemt of niet.


Klopt niet normaal. Het netconnect plus abonement is gebaseert op een pro compact van belgacom (zelfde indeling bij belgacom). Als het bij dommel toch uitvalt na 36h dan betekend dat dat op een pro compact dit identiek is.

Greetzzz

Geplaatst: 14 jan 2008, 18:37
door ubremoved_983
L-army schreef: Als het bij dommel toch uitvalt na 36h dan betekend dat dat op een pro compact dit identiek is.

Greetzzz


Het ligt gewoon aan Turboline dat je een 36 uren disconnect hebt en aan niets anders :) Maakt niet uit welke abonnementsformule, zolang je gebruik maakt van de Turboline infrastructuur krijg je een 36 uren disconnect.

Geplaatst: 14 jan 2008, 18:50
door Lord Utopia
ditCh schreef:
L-army schreef: Als het bij dommel toch uitvalt na 36h dan betekend dat dat op een pro compact dit identiek is.

Greetzzz


Het ligt gewoon aan Turboline dat je een 36 uren disconnect hebt en aan niets anders :) Maakt niet uit welke abonnementsformule, zolang je gebruik maakt van de Turboline infrastructuur krijg je een 36 uren disconnect.
Neen, normaal niet. Als je een vast-IP krijgt, krijg je normaal geen disconnects, omdat je idd op zo'n professioneel abo zit van BGC.

Geplaatst: 14 jan 2008, 18:51
door ubremoved_983
Lord Utopia schreef:Neen, normaal niet. Als je een vast-IP krijgt, krijg je normaal geen disconnects, omdat je idd op zo'n professioneel abo zit van BGC.


Het is wel degelijk de Turboline infrastructuur die de disconnects forceert hoor ...

Geplaatst: 14 jan 2008, 20:38
door Arqentus
ditCh schreef:
Lord Utopia schreef:Neen, normaal niet. Als je een vast-IP krijgt, krijg je normaal geen disconnects, omdat je idd op zo'n professioneel abo zit van BGC.


Het is wel degelijk de Turboline infrastructuur die de disconnects forceert hoor ...


Maar mijn ervaring met BG hun vaste IP oplossingen, heeft men geen disconnectsMijn vorige werkgever & huidige, beiden hadden gewoon turboline & pro lijnen, en de pro had geen disconnects. Het zou een beetje vreemd zijn dat we op de gewoon lijnen de disconnects opmerken, en op de pro niet ;)

Nu, misschien is het mogelijk afhankelijk van welke modem apparatuur je er aan hangen hebt? In beide gevallen van pro lijnen was het met BC hun eigen apparatuur. Misschien bij huis/tuin modems, dat men dit wel forceert? Zou me toch grondig verbazen, want dit heeft geen enkel nut op een pro lijn...

Geplaatst: 14 jan 2008, 20:38
door gr4vity
ditCh schreef:
Lord Utopia schreef:Neen, normaal niet. Als je een vast-IP krijgt, krijg je normaal geen disconnects, omdat je idd op zo'n professioneel abo zit van BGC.


Het is wel degelijk de Turboline infrastructuur die de disconnects forceert hoor ...


Lijkt mij toch sterk...

Connection Uptime: 7 days, 23 hours, 13 minutes, 57 seconds


Anyway, we zijn offtopic aan het gaan.

Geplaatst: 15 jan 2008, 11:34
door hoy69
TomG schreef:Ik vraag me af, als er een vast IP adres inbegrepen zit in je product, forceren ze ook nog die 36h disconnects (die van toepassing zijn op het volledige Turboline netwerk)?


nope, 36uur disconnect is enkel voor gewone pppoe sessies. als je een vaste ip adres hebt is dat niet (net zoals de office produkten van belgaom)

en mocht je het niet weten, als je bij belgacom een pro of office pakket hebt (pro bestaat al zelfs nie meer) heb je zelfs geen downloadlimiet ;)

Geplaatst: 15 jan 2008, 18:39
door DimaX
Bij mij is nog steeds zelfde upload snelheid.. :roll:

Geplaatst: 15 jan 2008, 19:24
door ljd
heb je al eens je modem gereset?

Geplaatst: 15 jan 2008, 19:31
door yama
DimaX schreef:Bij mij is nog steeds zelfde upload snelheid.. :roll:



Dimax als ge de boostpack zou hebben zal de upload het zelfde blijven.

Anders idd ff modem resetten.