Geplaatst: 23 dec 2007, 09:04
Is echt wel een uitzondering hoor. Ook ik kreeg in zone 09 een mooi ip adresje maar geraakte er nergens mee. Nu .... deze morgen werkte alles echter weer naar behoren.
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=17007
.... al 2x gedaan in de loop van de voormiddag.... No availljd schreef:mss moet je ff je modem eens heropstarten
diefjes die dachten dat het koper was?yama schreef:December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]
onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
hellsnake schreef:diefjes die dachten dat het koper was?yama schreef:December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]
onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
WTF?xenne schreef:er staat wel degelijk iets op de site :Draco888 schreef:Thx Dommel, communiceren is ni uw sterkste punt, maar ge staat er wel voor uw klanten.
Code: Selecteer alles
December 23 - 2007 - 2:28 AM posted by: [dommel.com servicecenter] subject: outage in gent,brussels and antwerp-region due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
Hoe kunnen zij u bereiken? denk je dat ze iedereen gaan opbellen?rottekop schreef:Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f.
Neem me niet kwalijk maar ik heb een lichte vorm van Tourette. Ik hoop dat de mods hier rekening mee houdenhellsnake schreef:Hoe kunnen zij u bereiken? denk je dat ze iedereen gaan opbellen?
Die mevrouw aan de telefoon wist misschien nog niet dat er iets kapot was.
je hebt je naam alvast niet gestolen
Dus: berichtje is geplaatst om 00.45, neem 3 minuten om dat te typen, previewen, corrigeren, previewen enz. dan is het 00.42H. Dan het bellen op zich... ik heb 3 pogingen gedaan van ieder 7 minuten ( daarna vlieg je er automatisch af ) Dus: in het beste geval had hij na 3 minuten verbinding te daarbij het gesprek op zich mee ( een halve minuut).Digger schreef:juist ff gebeld met dommel.
er is inderdaad een probleem
en als het help ... ze zijn ermee bezig
btw: vriendelijk persoon daarjuist bij de helpdesk op dit uur van de dag, chapeau !!
't is toch al positief dat ze iets op hun site zetten achteraf. ik begrijp wel uw frustratie ivm dat telefoontje, wellicht heeft sandra(?) u willen afschepen ipv eerlijk antwoord te geven zoals bart(?) wel gedaan heeft blijkbaar. persoonlijk heb ik niets gemerkt van de outage, maar ik heb achteraf gemerkt dat ik per ongeluk op een draadloze verbinding van een buur zat te surfenrottekop schreef:WTF?xenne schreef:er staat wel degelijk iets op de site :Draco888 schreef:Thx Dommel, communiceren is ni uw sterkste punt, maar ge staat er wel voor uw klanten.
Code: Selecteer alles
December 23 - 2007 - 2:28 AM posted by: [dommel.com servicecenter] subject: outage in gent,brussels and antwerp-region due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f.
xenne schreef: maar ik heb achteraf gemerkt dat ik per ongeluk op een draadloze verbinding van een buur zat te surfen
waarschijnlijk hé, zoveel personeel heeft dommel niet - bij grote problemen op een zaterdagavond zullen het wel de grote bazen zijn die het mogen oplossen, vermoed ik hérottekop schreef: Ah... was dat de veelbesproken Sandra?
Jij bent hier tochGoendi schreef:Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
neen, hopeloze zaak.Goendi schreef:Man man... Is er iemand die mij hier eens kan vertellen hoe ze -alle- klanten in de zone 02, 03 en 09 moeten verwittigen als er een outage is? Dan zijn ze langer bezig dan wanneer ze het gewoon herstellen! Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
Mss zijn ze bezig met Cityconnect aan het activerenChelloExtremer schreef:ook hier down, zone 016 Leuven
Code: Selecteer alles
December 24 - 2007 - 6:42 AM posted by: [dommel.com servicecenter]
subject: belgacom backbone configuration error
tonight since 01.06 AM certain regions in west-vlaanderen,antwerp and brabant have been disconnected due to an error in some belgacom transmissioncentres. We have a ticket open since 01.13 AM and belgacom engineers are working on a solution asap.
xenne schreef:weer feedback op de site:
2 problemen op 2 dagenCode: Selecteer alles
December 24 - 2007 - 6:42 AM posted by: [dommel.com servicecenter] subject: belgacom backbone configuration error tonight since 01.06 AM certain regions in west-vlaanderen,antwerp and brabant have been disconnected due to an error in some belgacom transmissioncentres. We have a ticket open since 01.13 AM and belgacom engineers are working on a solution asap.
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
ok dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste servicexenne schreef:er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
Zambo schreef:ok dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste servicexenne schreef:er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
Sorry Dommelaars
Ik vind net dat dommel ineens veel beter communiceerdyama schreef:Zambo schreef:ok dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste servicexenne schreef:er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
Sorry Dommelaars
A ist daarmee dat ik opeens op newsleecher aan 5mbps aan het downen was .
Allez zambo doen ze nu hun best om te communiceren is weer niet goed .
Moa joa hier woast bere goe gin probs .