Pagina 2 van 2

Geplaatst: 23 dec 2007, 09:04
door JustMeUC
Is echt wel een uitzondering hoor. Ook ik kreeg in zone 09 een mooi ip adresje maar geraakte er nergens mee. Nu .... deze morgen werkte alles echter weer naar behoren.

Geplaatst: 23 dec 2007, 10:18
door SvenVdb
zone 014 geen probleem.
In dat half jaar dat ik dommel heb (juni 2007) nog maar 1 keer uitgevallen.
Voor een 7 tal uur. Omdat die mannen van Belgacom ne kabel hadden doorgetrokken met hun kraan :evil: .
Voor de rest nog nooit probs gehad.

Geplaatst: 23 dec 2007, 10:57
door ljd
Ik kreeg gisterenavond enkel een ip dat was zo heel weird :), maarja gelukkig is het 's avonds dan in de middag :-D

Geplaatst: 23 dec 2007, 11:05
door Koelreuteria
Hier zone 051.
Gisteren niks gemerkt... Nu wel een "trage/onstabiele" verbinding want streaming radio komt in "snokskens" binnen. :-(
Niet om aan te horen. :evil:

Geplaatst: 23 dec 2007, 11:06
door ljd
mss moet je ff je modem eens heropstarten

Geplaatst: 23 dec 2007, 11:19
door Koelreuteria
ljd schreef:mss moet je ff je modem eens heropstarten
.... al 2x gedaan in de loop van de voormiddag.... No avail :-(

Geplaatst: 23 dec 2007, 11:33
door on4bam
Tussen 22:40 en 2:05 geen verbinding, daarna is alles weer gewoon gaan werken volgens de modemlogs. Nadeel (hoewel, het was nacht) dat VOIP niet werkt. Overdag was dat wel erger geweest.

Geplaatst: 23 dec 2007, 13:24
door yama
December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]

onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.

Geplaatst: 23 dec 2007, 13:36
door Bates
geen problemen hier, zone 058

Geplaatst: 23 dec 2007, 13:41
door hellsnake
yama schreef:December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]

onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
diefjes die dachten dat het koper was? :lol:

Geplaatst: 23 dec 2007, 14:29
door yama
hellsnake schreef:
yama schreef:December 23 - 2007 - 2:28 AM POSTED: [ dommel.com servicecenter]

onderwerp: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again.
diefjes die dachten dat het koper was? :lol:
:P :lol:

Geplaatst: 23 dec 2007, 14:44
door rottekop
xenne schreef:
Draco888 schreef:Thx Dommel, communiceren is ni uw sterkste punt, maar ge staat er wel voor uw klanten. :-D
er staat wel degelijk iets op de site :

Code: Selecteer alles

December 23 - 2007 - 2:28 AM posted by: [dommel.com servicecenter]

subject: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again. 
WTF? :eek:

Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie :evil:
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f. :evil:

Geplaatst: 23 dec 2007, 14:47
door hellsnake
rottekop schreef:Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie :evil:
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f. :evil:
Hoe kunnen zij u bereiken? denk je dat ze iedereen gaan opbellen?
Die mevrouw aan de telefoon wist misschien nog niet dat er iets kapot was.

je hebt je naam alvast niet gestolen :P

Geplaatst: 23 dec 2007, 14:49
door meon
Niet iedereen heeft dommel voor internet.
Ik heb bvb hosting bij dommel en kan derhalve die berichten ook lezen op hun crm-panel.
Maar dat communiceren niet het sterkste punt is van eender welke internet-provider (ik denk EDPnet uitgezonderd) ben ik het wel mee eens, al zijn daar geen krachttermen voor nodig :? .

Geplaatst: 23 dec 2007, 15:05
door rottekop
hellsnake schreef:Hoe kunnen zij u bereiken? denk je dat ze iedereen gaan opbellen?
Die mevrouw aan de telefoon wist misschien nog niet dat er iets kapot was.

je hebt je naam alvast niet gestolen :P
Neem me niet kwalijk maar ik heb een lichte vorm van Tourette. Ik hoop dat de mods hier rekening mee houden :oops:

Die wist dat niet omdat ze ofwel deed alsof ze niets wist ofwel omdat ze het echt niet wist en dan is ze incompetent want dit bericht is van 00.45H:
Digger schreef:juist ff gebeld met dommel.

er is inderdaad een probleem :-)

en als het help ... ze zijn ermee bezig



btw: vriendelijk persoon daarjuist bij de helpdesk op dit uur van de dag, chapeau !!
Dus: berichtje is geplaatst om 00.45, neem 3 minuten om dat te typen, previewen, corrigeren, previewen enz. dan is het 00.42H. Dan het bellen op zich... ik heb 3 pogingen gedaan van ieder 7 minuten ( daarna vlieg je er automatisch af ) Dus: in het beste geval had hij na 3 minuten verbinding te daarbij het gesprek op zich mee ( een halve minuut).

DUS even samenvatten:

00.45
- 3 minuten ( bericht typen )
- 3.5 minuten ( telefoongesprek)

dat maakt dat het probleem reeds gekend was om 00.40 (ruim gerekend in het voordeel van Rommel)

Ik bel om 01H en dat w**f zegt dat ze van niets weet en dat ze het laat nakijken? Tja, dan zijn we rond zeker? Incompetente medewerker of zich van de domme houden: geen van beiden is klantvriendelijk. En neen, ik was zeer rustig en ik heb niet van mijn oren gemaakt maar ik begreep wel dat ze me met een kluitje in het riet stuurde. Wat is uw telefoonnummer meneer? Ik zeg dat ( ik hoor geen getokkel op een toetsenbord ) en meteen als ik het nummer gezegd heb zegt ze dat ze het gaat laten nakijken. Niet horen typen en geen tijd nodig om mijn nummer te noteren? Yeah right. :roll:

Geplaatst: 23 dec 2007, 15:09
door ljd
mss wordt die telefoon gewoon doorgeschakeld en lag die in bed en wist die van niks :wink:

Geplaatst: 23 dec 2007, 15:19
door Coop
Ik heb al meer dan een jaar Dommel en nog nooit uit gelegen
zone 089

Geplaatst: 23 dec 2007, 16:56
door xenne
rottekop schreef:
xenne schreef:
Draco888 schreef:Thx Dommel, communiceren is ni uw sterkste punt, maar ge staat er wel voor uw klanten. :-D
er staat wel degelijk iets op de site :

Code: Selecteer alles

December 23 - 2007 - 2:28 AM posted by: [dommel.com servicecenter]

subject: outage in gent,brussels and antwerp-region
due to a fibercut in brussels we have experienced a general dsl-outage in gent,antwerp and brussels between 11.30 pm and 02.00 am. the oncall-engineer has been dispatched onsite at 0.00 am. the problem has been solved now and all services are operational again. 
WTF? :eek:

Hoe kan je die site bezoeken als alles plat ligt? Dus neen: geen communicatie :evil:
En dat w**f dat om 01 uur de telefoon oppakte bij mijn derde poging naar 0903 deed alsof er niets aan de hand was en nu lees ik hier dat er toch gezegd werd dat er problemen zijn? Incompetent k*tw**f. :evil:
't is toch al positief dat ze iets op hun site zetten achteraf. ik begrijp wel uw frustratie ivm dat telefoontje, wellicht heeft sandra(?) u willen afschepen ipv eerlijk antwoord te geven zoals bart(?) wel gedaan heeft blijkbaar. persoonlijk heb ik niets gemerkt van de outage, maar ik heb achteraf gemerkt dat ik per ongeluk op een draadloze verbinding van een buur zat te surfen :oops:

Geplaatst: 23 dec 2007, 17:06
door rottekop
xenne schreef: maar ik heb achteraf gemerkt dat ik per ongeluk op een draadloze verbinding van een buur zat te surfen :oops:
:lol:

Ah... was dat de veelbesproken Sandra? :-o

Geplaatst: 23 dec 2007, 17:15
door xenne
rottekop schreef: Ah... was dat de veelbesproken Sandra? :-o
waarschijnlijk hé, zoveel personeel heeft dommel niet - bij grote problemen op een zaterdagavond zullen het wel de grote bazen zijn die het mogen oplossen, vermoed ik hé

Geplaatst: 23 dec 2007, 20:21
door Goendi
Man man... Is er iemand die mij hier eens kan vertellen hoe ze -alle- klanten in de zone 02, 03 en 09 moeten verwittigen als er een outage is? Dan zijn ze langer bezig dan wanneer ze het gewoon herstellen! Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?

Geplaatst: 23 dec 2007, 20:29
door hellsnake
Goendi schreef:Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
Jij bent hier toch 8)

Geplaatst: 24 dec 2007, 01:58
door hoy69
momenteel is dommel plat bij mij. destezeggen, ik kan me wel authentificieren , maar geraak nie verder. leased line dat plat ligt? regio wasland (03)

Geplaatst: 24 dec 2007, 02:09
door ChelloExtremer
ook hier down, zone 016 Leuven

Geplaatst: 24 dec 2007, 05:23
door Draco888
Deze keer niks aan hand in 052.
Iemand bij BGC misschien weer verkeerd kabelke uitgetrokken? lol

Geplaatst: 24 dec 2007, 08:10
door rottekop
Goendi schreef:Man man... Is er iemand die mij hier eens kan vertellen hoe ze -alle- klanten in de zone 02, 03 en 09 moeten verwittigen als er een outage is? Dan zijn ze langer bezig dan wanneer ze het gewoon herstellen! Zit hier nog wel -iemand- met -iets- dat een -beetje- op verstand lijkt?
neen, hopeloze zaak. :lol:

Maar als ik hen bel mag ik toch wel verwachten dat ze een degelijk antwoord geven. Of zit er daar ook geen verstand meer? :roll:

Geplaatst: 24 dec 2007, 08:53
door ljd
ChelloExtremer schreef:ook hier down, zone 016 Leuven
Mss zijn ze bezig met Cityconnect aan het activeren :-D

Geplaatst: 24 dec 2007, 12:41
door xenne
weer feedback op de site:

Code: Selecteer alles

December 24 - 2007 - 6:42 AM posted by: [dommel.com servicecenter]

subject: belgacom backbone configuration error
tonight since 01.06 AM certain regions in west-vlaanderen,antwerp and brabant have been disconnected due to an error in some belgacom transmissioncentres. We have a ticket open since 01.13 AM and belgacom engineers are working on a solution asap. 
2 problemen op 2 dagen :eek:

Geplaatst: 24 dec 2007, 13:02
door Zambo
xenne schreef:weer feedback op de site:

Code: Selecteer alles

December 24 - 2007 - 6:42 AM posted by: [dommel.com servicecenter]

subject: belgacom backbone configuration error
tonight since 01.06 AM certain regions in west-vlaanderen,antwerp and brabant have been disconnected due to an error in some belgacom transmissioncentres. We have a ticket open since 01.13 AM and belgacom engineers are working on a solution asap. 
2 problemen op 2 dagen :eek:

oei :eek: als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.

In de eerste plaats een gebrek aan duidelijke communicatie.

Geplaatst: 24 dec 2007, 13:04
door xenne
Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.

Geplaatst: 24 dec 2007, 13:22
door Zambo
xenne schreef:
Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.
ok :-D dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. :roll: blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste service :lol:

Sorry Dommelaars :oops:

Geplaatst: 24 dec 2007, 14:36
door yama
Zambo schreef:
xenne schreef:
Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.
ok :-D dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. :roll: blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste service :lol:

Sorry Dommelaars :oops:

A ist daarmee dat ik opeens op newsleecher aan 5mbps aan het downen was :).

Allez zambo doen ze nu hun best om te communiceren is weer niet goed :-D .

Moa joa hier woast bere goe gin probs :lol: .

Geplaatst: 24 dec 2007, 15:57
door ljd
yama schreef:
Zambo schreef:
xenne schreef:
Zambo schreef:als je alle Dommel berichten van de laatste weken, dagen bekijk lijkt er toch wel iets aan de hand bij Dommel.
er staat in die communicatie duidelijk dat het een Belgacom probleem is hé, dus geen paniek.
ok :-D dan ligt het aan diegenen die bij hoog en bij laag verkondigen dat ze de beste service in de wereld leveren. :roll: blijbaar scheelt er duidelijk iets aan die beste service :lol:

Sorry Dommelaars :oops:

A ist daarmee dat ik opeens op newsleecher aan 5mbps aan het downen was :).

Allez zambo doen ze nu hun best om te communiceren is weer niet goed :-D .

Moa joa hier woast bere goe gin probs :lol: .
Ik vind net dat dommel ineens veel beter communiceerd :-D