Geplaatst: 12 dec 2007, 20:15
Geweldig
En mooi afgewerkt, kijk dàt is bruikbaar
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=16867
Inderdaad, veel telenetters beseffen zelfs niet dat ze in de maling genomen worden....en de andere hoop klanten beseffen dat ze uitgelachen worden maar gaan niet weg omdat ze dan bvb hun email adres moeten veranderen, en dat gaat nu niet meer ... te triestig voor woorden gewoon. (Ik ken er zo echt een paar)BungaMan schreef:Anyway, die van telenet lachen hun klanten vierkant uit. En ongetwijfeld zijn er een groot aantal die nu wauw gaan zeggen... ocharme.
je denk toch niet dat een simpele vzw invloed kan hebben bij een MONOPOLIST met aandeelhouders? je kan wel bemerkingen geven waarmee ze evt. rek. mee zullen houden, maar inspraak vergeet het.KK schreef:http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=8505
Die thread is toch wel een duidelijke boodschap aan Tik, dat ze enkel maar hun (en onze) tijd verspillen. Ze hebben zich WEER eens laten afschepen met een dooie mus.
Zoals ik in het verleden reeds gezegd heb: veel blabla op hun website en forum, maar face to face met Telenet durven ze hun bek niet open trekken. Tijd om Tik op te doeken, het is nu wel duidelijk dat ze totaal niks bereiken.
En nu gaat Amedee aka localhost weer 'hints' geven naar de mods van dit forum om mijn bericht te verwijderen of te censureren
Zeg dat tegen Tik, die zijn blijkbaar wel zo naïef om te geloven dat Telenet naar hen luistert.laurens7 schreef:je denk toch niet dat een simpele vzw invloed kan hebben bij een MONOPOLIST met aandeelhouders? je kan wel bemerkingen geven waarmee ze evt. rek. mee zullen houden, maar inspraak vergeet het.
Woeha-woeha-woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!JanY schreef:Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.
MacE501 schreef:Woeha-woeha-woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!JanY schreef:Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.
*sorry*
Is inderdaad de moeite!Matthias schreef:MacE501 schreef:Woeha-woeha-woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!JanY schreef:Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.
*sorry*
Maar baneet, Tik is er om Telenet te beschermen voor zijn klantenCoop schreef:Is het niet de bedoeling dat TIK de klanten vertegenwoordigt ?
Komáán gasten, dit is toch een dode kat in ne zak?? De uploadsnelheid wordt verhoogd... ge-wel-dig! De Belgenmop van het jaar... in Nederland hebben ze er wéér een reden bij om internettend België nog eens ferm uit te lachen...Matthias schreef:MacE501 schreef:Woeha-woeha-woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha!JanY schreef:Voor zowel ExpressNet en TurboNet verdubbelen de uploadsnelheden.
*sorry*
Zambo, ik zit nu bijna 1 jaar bij EDPnet, en tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik heel dom ben geweest, om het contract met Telenot niet vroeger te verbreken !!! Geen zever, prof. en vriendelijke helpdesk, zeer goede prijs/kwaliteit, optimale snelheid. Want, of een site nu opent op 0,1 of op 0,2 sec., lig daar niet wakker van. Enne, 214000 nieuwsgroepen tot mijn beschikking ! Laat ze maar verder klooien bij Telenet, een giller van formaat !!Zambo schreef:Hmmm, eventjes gedacht "potverdikke waar ben ik nu aan begonnen?" daar ik mijn aanvraag ingediend heb bij een ADSL boer. Maar als ik dat nu allemaal lees moet ik geen schrik hebben over mijn aanvraag tot ADSL. Als het blijkt dat ADSL hier stabiel is dan ben ik weg, ver wag van Telenet. Wetende dat ik dan nog altijd meer zal krijgen dan Telenet op alle vlakken en ook stukken goedkoper. Joepie.
Dat doen ze ook, maar voor zover Telenet dit toelaat. Je kan moeilijk van TIK verwachten dat ze zwaar gaan wegen op het beleid van TN. TN is in handen van Amerikaanse investeerders die in de Belgen een dikke vette melkkoe hebben gevonden. Die gasten worden zot daar: "What?? Those stupid Belgians are willing to pay over 40€ for 12GB? Ka-tsjing ka-tsjing!". De dollar tekens rollen al over hun ogen...Coop schreef:Dus telenet heeft geluisterd naar de klanten lees ik in hun verklaring.
Is het niet de bedoeling dat TIK de klanten vertegenwoordigt ?
Ja eh.. Sorry, maar tegenwoordig zijn de enigen die toekomen met die limieten de digibeten. De laatste jaren zijn er meer en meer gewone gezinnen die uitkijken voor de limiet.MacE501 schreef:TIK heeft gekozen voor een overleg model met TN, verwacht niet dat TIK gaat bijdragen aan het veranderen van (oa.a) de limieten. TN weet perfect hoeveel grootgebruikers er zijn, en daar verdienen ze mooi aan door volumeblokjes te verkopen.
Wel ja, zet het maar in kleine letterkes. Héél stoer.KK schreef:En nu gaat Amedee aka localhost weer 'hints' geven naar de mods van dit forum om mijn bericht te verwijderen of te censureren
En daarmee is alles gezegd. Telenet en Belgacom profiteren goed idd. Maar hoe komt dat? Op deze pagina staan er genoeg alternatieven die minder kosten: http://www.userbase.be/forum/portal.php ... rovideraboMacE501 schreef:Those stupid Belgians are willing to pay over 40€ for 12GB?
En wat met de kwaliteit zoals stabiliteit & beschikbaarheid?cloink schreef:... ik zoek nog iemand die me wil meehelpen om een formule uit te dokteren om aan de hand van meetbare (input) parameters (upload/downloadsnelheid, volume, kostprijs, ...) de best geschikte provider voor te stellen.
Dat laat ik bewust uit de vergelijking, daar dit niet meetbaar is. Zo zou je al snel beschuldigd worden van onpartijdigheid. Helaas, het is niet anders.Peterken schreef:En wat met de kwaliteit zoals stabiliteit & beschikbaarheid?
Het is idd niet meetbaar, toch geloof ik dat er mogelijkheden zijn door bv op basis van meldingen door 'slachtoffers' het aantal uren/dagen van niet beschibaar of trager dan normaal op te nemen in een vergelijking.cloink schreef:Dat laat ik bewust uit de vergelijking, daar dit niet meetbaar is. Zo zou je al snel beschuldigd worden van onpartijdigheid. Helaas, het is niet anders.
Ik dacht eerder aan een score op basis van objectieve parameters, berekend door een algoritme en daarnaast een soort "gebruikerservaring" cijfer, zoals je wel vaker ziet bij prijs-vergelijk sites en webshops.Peterken schreef:De moeilijkheid zou kunnen zijn om het representatief te maken maar dit kan volgens mij door het percentage van surfers/UB'ers van provider x in rekening te nemen en niet het aantal.
Dommel maakt gebruik van dezelfde soorten lijn, dus normaal gezien zou je dezelfde stabiliteit moeten kunnen behouden.Peterken schreef:En wat met de kwaliteit zoals stabiliteit & beschikbaarheid?cloink schreef:... ik zoek nog iemand die me wil meehelpen om een formule uit te dokteren om aan de hand van meetbare (input) parameters (upload/downloadsnelheid, volume, kostprijs, ...) de best geschikte provider voor te stellen.
Ben al lang BGC/Skynet klant, heb nog maar héél weinig uitval of snelheidsproblemen gehad.
Ook al kom ik de laatste tijd regelmatig tegen/over mijn limiet, toch twijfel ik om over te stappen omdat ik de indruk heb meer posts te zien bij de alternatieve providers...
Wat heb je aan een snel/goedkoop abonnement als je regelmatig disconnects of triestige snelheden hebt?
Ben edpnet & dommel aan het overwegen: blijkbaar zijn er bij de eerste nog meer problemen maar van dommel heb ik ook de indruk dat er meer issues zijn dan de duopolisten.ljd schreef:Dommel maakt gebruik van dezelfde soorten lijn, dus normaal gezien zou je dezelfde stabiliteit moeten kunnen behouden.
Ik ben ook al lang dommel klant en heb nog nooit problemen gehad, dus het zou me sterk lijken dat als jij overstapt je ineens problemen gaat krijgen.Peterken schreef: Ben al lang BGC/Skynet klant, heb nog maar héél weinig uitval of snelheidsproblemen gehad.
Ook al kom ik de laatste tijd regelmatig tegen/over mijn limiet, toch twijfel ik om over te stappen omdat ik de indruk heb meer posts te zien bij de alternatieve providers...
Wat heb je aan een snel/goedkoop abonnement als je regelmatig disconnects of triestige snelheden hebt?
Laten we met userbase net reeds met iets dergelijks bezig zijn.cloink schreef:Ik dacht eerder aan een score op basis van objectieve parameters, berekend door een algoritme en daarnaast een soort "gebruikerservaring" cijfer, zoals je wel vaker ziet bij prijs-vergelijk sites en webshops.Peterken schreef:De moeilijkheid zou kunnen zijn om het representatief te maken maar dit kan volgens mij door het percentage van surfers/UB'ers van provider x in rekening te nemen en niet het aantal.
Ik zal dit dan wel actief moeten monitoren, want misbruik gluurt dan vaak om de hoek (zeker in 't begin, als er slechts weinig feedback beschikbaar is). Soit, dat zoek ik nog wel uit. Het is het eerste waar ik wat moeite mee heb...
Met Belgacom ADSL (het eigen produkt) heb ik geen ervaring, maar van Telenet kan ik je inderdaad zeggen dat die verbinding enorm stabiel was. Als ik 1 disconnect had om de 3 maand, was het veel te noemen. Op dat vlak ligt Telenet mijlenver voorop (inherent aan de gebruikte techniek).Peterken schreef:Ik wil zeker BGC/TN niet goedpraten met hun prijs/volume beleid; toch lijkt het mij dat die 2 de beste beschikbaarheid hebben maar ik kan mis zijn.
Mooi, misschien slaan we de handen nog wel eens in elkaar dan.meon schreef:Laten we met userbase net reeds met iets dergelijks bezig zijn.
Ik denk dat je weinig keuze hebt. Zoals ik eerder al zei: het _moet_ meetbaar zijn, anders valt je objectiviteit weg. Gebruikerservaringen zijn goed, doch enkel in grote getalen en zonder veel fraude.meon schreef:Alleen een geschikte formule gebruiken is inderdaad moeilijk, ik wil me namelijk niet vastpinnen op enkel specificaties ...
Volgens mij krijgen die allemaal gratis internet......KK schreef: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=8505
Die thread is toch wel een duidelijke boodschap aan Tik, dat ze enkel maar hun (en onze) tijd verspillen. Ze hebben zich WEER eens laten afschepen met een dooie mus.
Zoals ik in het verleden reeds gezegd heb: veel blabla op hun website en forum, maar face to face met Telenet durven ze hun bek niet open trekken. Tijd om Tik op te doeken, het is nu wel duidelijk dat ze totaal niks bereiken.
En nu gaat Amedee aka localhost weer 'hints' geven naar de mods van dit forum om mijn bericht te verwijderen of te censureren