Pagina 2 van 2
Geplaatst: 22 nov 2007, 12:28
door Hercules
Hier ook nog steeds geen verbruik sinds 9 novve.
Ik pas 9 decce een reset, hopelijk duurt het nog ff
Geplaatst: 22 nov 2007, 14:52
door fusionbe
Hercules schreef:Hier ook nog steeds geen verbruik sinds 9 novve.
Ik pas 9 decce een reset, hopelijk duurt het nog ff
9 dec een reset en dan op 10 dec werkt de meter terug. Krijg je ineens alle verbruik van 9 nov tot 9 dec op je teller
Geplaatst: 22 nov 2007, 21:51
door flt
Er zijn bij mij een paar dagen bijgekomen, willekeurig zo te zien...
10 & 17nov
Geplaatst: 22 nov 2007, 22:25
door Sparky
Bij mij zijn er 14 en 18 nov bijgekomen.
Geplaatst: 22 nov 2007, 23:28
door fusionbe
Bij mij enkel 18 nov.
Geplaatst: 24 nov 2007, 10:16
door emke
wat een knoeiers daar bij scarlet
bij mij staat er nu plots 10 en 18 november bij en dit terwijl mijn meter gereset wordt op 19 november.
dit duurt nu toch al meer dan twee weken.
Geplaatst: 24 nov 2007, 10:57
door wim48
Bij mij ook enkele dagen bijgekomen (10, 14 en 18 november).
Geplaatst: 24 nov 2007, 13:50
door Sparky
Bij hebben ze 14 nov nog is geupdate (eerst stond er +-600MB op nu 29GB)
Geplaatst: 24 nov 2007, 14:32
door C1nder
10 en 18 november zijn er hier ook bijgekomen. Zelfs met 9.5 gb op de 18e
Geplaatst: 02 dec 2007, 00:44
door psychodweep
Bij mij registreert em maar om de X dagen iets...
sinds 10 november maar 6 dagen geregistreerd van data.
Geplaatst: 05 dec 2007, 09:21
door booker
Heb nog maar eens een mailtje gestuurd naar scarlet, want dit probleem blijft maar duren.
Als ze het niet kunnen maken moeten ze maar overschakelen naar fup.
Geplaatst: 05 dec 2007, 12:14
door booker
Voila dat is het antwoord van scarlet
Er zal u geen extra verbruik aangerekend worden . Momenteel is er een tecnische probleem met de volume meter .
Onze excuses hiervoor .
Met vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice
Geplaatst: 16 dec 2007, 05:49
door mitchaKe
Nu is het nog altijd niet gemaakt hé...
Geplaatst: 16 dec 2007, 11:29
door emke
Nu werkt de meter wel.Maar met TWEE weken vertraging
Ik zal blij zijn dat ik weg ben bij scarlet.
Nog 5 dagen.
Geplaatst: 21 dec 2007, 20:07
door tammzak
Mijn meter is vandaag gereset, en begint ie te tellen vanaf 11/12,
nu weet ik wel niet echt meer wat ik gedownload heb enzo,
kvind het wel stom, ze moeten niet meer aanreken hiervoor
Geplaatst: 21 dec 2007, 20:09
door Lord Utopia
Dat zullen ze ook niet doen als ze slim zijn
Geplaatst: 21 dec 2007, 20:11
door tammzak
vind het niet gemakkelijk zo, dat ze hem maar snel fixen
Geplaatst: 21 dec 2007, 20:13
door Lord Utopia
Jullie wíllen een meter? Dudes please, als hij verkeerd rekent zullen ze jullie niets verkeerds aanrekenen.
Geplaatst: 21 dec 2007, 20:19
door tammzak
hij staat gewoon achter, maar hij haalt wel in. nu 10dagen achter, vorige week stond ie 2 weken achter, maar dan weet je wel niet wat je gedownload hebt in de tijd ertussen.
snapje?
Geplaatst: 22 dec 2007, 19:14
door Chewie
Ik zie nu juist in ISP Monitor dat ik een limiet heb van 256000mb heb
das leuk
Geplaatst: 22 dec 2007, 20:44
door fusionbe
Bij mij ook. Bij mijn scarlet is alles verdwenen.
"De volume meter om het dataverbruik van uw internetverbinding te consulteren is tijdelijk buiten dienst. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Wij stellen alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen."
Als ik nu zeker wist dat de teller terug op 0 gaat staan kon ik mij even laten gaan. De 26ste is mijn reset maar het is evengoed mogelijk dat morgen alles terug is bijgeteld en ik op smallband sta.