Hier ook nog steeds geen verbruik sinds 9 novve.
Ik pas 9 decce een reset, hopelijk duurt het nog ff
Fout in verbruiksmeter
9 dec een reset en dan op 10 dec werkt de meter terug. Krijg je ineens alle verbruik van 9 nov tot 9 dec op je tellerHercules schreef:Hier ook nog steeds geen verbruik sinds 9 novve.
Ik pas 9 decce een reset, hopelijk duurt het nog ff
Bij mij ook enkele dagen bijgekomen (10, 14 en 18 november).
-
- Starter
Bij mij registreert em maar om de X dagen iets...
sinds 10 november maar 6 dagen geregistreerd van data.
sinds 10 november maar 6 dagen geregistreerd van data.
Voila dat is het antwoord van scarlet
Er zal u geen extra verbruik aangerekend worden . Momenteel is er een tecnische probleem met de volume meter .
Onze excuses hiervoor .
Met vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice
Er zal u geen extra verbruik aangerekend worden . Momenteel is er een tecnische probleem met de volume meter .
Onze excuses hiervoor .
Met vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice
Mijn meter is vandaag gereset, en begint ie te tellen vanaf 11/12,
nu weet ik wel niet echt meer wat ik gedownload heb enzo,
kvind het wel stom, ze moeten niet meer aanreken hiervoor
nu weet ik wel niet echt meer wat ik gedownload heb enzo,
kvind het wel stom, ze moeten niet meer aanreken hiervoor
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat zullen ze ook niet doen als ze slim zijn
vind het niet gemakkelijk zo, dat ze hem maar snel fixen
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Jullie wíllen een meter? Dudes please, als hij verkeerd rekent zullen ze jullie niets verkeerds aanrekenen.
hij staat gewoon achter, maar hij haalt wel in. nu 10dagen achter, vorige week stond ie 2 weken achter, maar dan weet je wel niet wat je gedownload hebt in de tijd ertussen.
snapje?
snapje?
Bij mij ook. Bij mijn scarlet is alles verdwenen.
"De volume meter om het dataverbruik van uw internetverbinding te consulteren is tijdelijk buiten dienst. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Wij stellen alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen."
Als ik nu zeker wist dat de teller terug op 0 gaat staan kon ik mij even laten gaan. De 26ste is mijn reset maar het is evengoed mogelijk dat morgen alles terug is bijgeteld en ik op smallband sta.
"De volume meter om het dataverbruik van uw internetverbinding te consulteren is tijdelijk buiten dienst. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Wij stellen alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen."
Als ik nu zeker wist dat de teller terug op 0 gaat staan kon ik mij even laten gaan. De 26ste is mijn reset maar het is evengoed mogelijk dat morgen alles terug is bijgeteld en ik op smallband sta.