Pagina 2 van 2
Geplaatst: 07 nov 2007, 15:09
door Marauder
xenne schreef:meon schreef:jjvk schreef:Maar... neem aan als je bij Dommel eens bent, en je hebt de helpdesk nodig..is het dan ook zo triestig?
Maken ze dan ook zo onbeantwoord Ticket?
Blij dat ik het weet op voorhand.
Jup.
Ben denk ik al 6 jaar of langer klant, heb hulpverlening enkel bergaf zien gaan.
waarschijnlijk zijn er laatste maanden veel klanten bijgekomen en is de helpdesk niet uitgebreid.
voor mij is de helpdesk HET zwakke punt van dommel, maar zoals hier ook al gezegd, normaal gezien heb je ze niet nodig. btw, bij mijn laatste mail naar dommel werd er NOOIT een ticket aangemaakt, ik kreeg een 5tal dagen (op een zondag) wel een reactie, helaas was het om te zeggen dat ik moest bellen
ivm afstand tot de centrale, ik mailde naar E-leven en kreeg binnen het half uur reactie
Voor mij is security en privacy een even zwak punt. Gaande van paswoorden tot facturen.... op vlak van security schort er iets. Paswoorden van je account en je webspace zijn zichtbaar voor iedereen die toegang heeft tot hun systeem alsook je emails en het ophalen van facturen werkt met een simpele link (zonder sessie) die bestaat uit hun URL + een kleine hash. Als ik er enkele dagen tijd in zou steken zou ik één: ontrafelen hoe je die hash ontcijfert en twee: iedereen zijn facturen naar hartelust kunnen ophalen en bekijken. Zelfs brute force zou mij al een groot aantal facturen opleveren. Niet dat ik ze ga betalen maar er staat toch wat vertrouwelijke informatie op.
Geplaatst: 07 nov 2007, 19:40
door xenne
Marauder schreef:Voor mij is security en privacy een even zwak punt. Gaande van paswoorden tot facturen....
zéker waar
Geplaatst: 07 nov 2007, 20:37
door Luke
xenne schreef:ik dacht eigenlijk dat Luke nog steeds klant was van Dommel, maar enkel geen gebruik meer wou maken van die box.
Klopt idd, ben nog steeds klant voor internet, maar ik heb telefonie al maanden geleden opgezegd, en dan spreek ik van voor de zomer al, ik moest enkel de box nog terugbrengen.
Op mijn reply naar hen om te vragen wat ze met deze zin bedoelden krijg ik het volgende evenveel zeggende antwoord.
=================
Geachte,
Bedankt om nog even geduld uit te oefenen. De terugstorting zal zeker gebeuren als er een saldo in uw voordeel is bij de afsluiting van uw account.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
==================
Geplaatst: 07 nov 2007, 20:54
door liger
Luke schreef:xenne schreef:ik dacht eigenlijk dat Luke nog steeds klant was van Dommel, maar enkel geen gebruik meer wou maken van die box.
Klopt idd, ben nog steeds klant voor internet, maar ik heb telefonie al maanden geleden opgezegd, en dan spreek ik van voor de zomer al, ik moest enkel de box nog terugbrengen.
Op mijn reply naar hen om te vragen wat ze met deze zin bedoelden krijg ik het volgende evenveel zeggende antwoord.
=================
Geachte,
Bedankt om nog even geduld uit te oefenen. De terugstorting zal zeker gebeuren als er een saldo in uw voordeel is bij de afsluiting van uw account.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
==================
ofwel bedoelt hij de folgende factuur
ofwel denken ze dat je alles opgezegd hebt en bedoelen ze dat je moet wachter op verrekening
kzou bellen en vragen
Geplaatst: 07 nov 2007, 21:04
door xenne
LoSeR schreef:
ofwel denken ze dat je alles opgezegd hebt en bedoelen ze dat je moet wachter op verrekening
heb ook die indruk. kan je telefoon eigenlijk apart opzeggen? begrijp er niet veel van
Geplaatst: 22 nov 2007, 18:51
door rsca
Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?
Geplaatst: 22 nov 2007, 18:57
door yama
rsca schreef:Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?
Enige keer dat ik een ticket heb geopend was ook in het weekend en kreeg ook geen reply .
Dan zelfde ticket op weekdag gemaakt dan wel reply gekregen.
Geplaatst: 22 nov 2007, 18:57
door xenne
rsca schreef:Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?
hmm.... dat is nog maar amper 4 werkdagen. ik heb nog ticket open staan van eind oktober
Geplaatst: 22 nov 2007, 19:02
door yama
xenne schreef:rsca schreef:Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?
hmm.... dat is nog maar amper 4 werkdagen. ik heb nog ticket open staan van eind oktober
Maja xenne ze kunnen al je tickets niet opvolgen
grapje
Maja tickets zijn blijkbaar wel een probleem bij dommel
Geplaatst: 26 nov 2007, 16:07
door xenne
yama schreef:xenne schreef:
hmm.... dat is nog maar amper 4 werkdagen. ik heb nog ticket open staan van eind oktober
Maja xenne ze kunnen al je tickets niet opvolgen
grapje
Maja tickets zijn blijkbaar wel een probleem bij dommel
vandaag reactie gekregen, ticket is net geen maand oud geworden
wie doet beter
Geplaatst: 26 nov 2007, 20:37
door BungaMan
Had een ticket open, vandaag nog is gecontroleerd en is blijkbaar afgesloten zonder commentaar. Ik kreeg daar nie eens een melding van.
Geplaatst: 26 nov 2007, 21:50
door meon
Van mij aan sales, verzonden 20:44
Van sales aan mij, verzonden 20:47
wow.
Helaas met een half antwoord, waarvoor ik dezelfde vraag nog eens opnieuw terug stel. Ben benieuwd.
Geplaatst: 27 nov 2007, 08:19
door ubremoved_983
Hier staan momenteel 3 tickets open voor al meer dan 4 dagen, krijg er geen antwoord op. Mijn eerste 2 tickets werd echter vrijwel onmiddllijk ( maar onvolledig, of een standaard antwoord naast de kwestie ) beantwoord.
Geplaatst: 27 nov 2007, 08:46
door fieldoxide
ditCh schreef:Hier staan momenteel 3 tickets open voor al meer dan 4 dagen, krijg er geen antwoord op. Mijn eerste 2 tickets werd echter vrijwel onmiddllijk ( maar onvolledig, of een standaard antwoord naast de kwestie ) beantwoord.
Heb er nog 2 openstaan,heb gisteren antwoord gekregen op een ticket dat was aangemaakt op 18 november.De tickets die ik nu nog heb openstaan gaan over mijn cityconnect bestelling .
Geplaatst: 27 nov 2007, 08:49
door ubremoved_983
fieldoxide schreef:
Heb er nog 2 openstaan,heb gisteren antwoord gekregen op een ticket dat was aangemaakt op 18 november.De tickets die ik nu nog heb openstaan gaan over mijn cityconnect bestelling .
Hier gaan ze ook over mijn cityconnect bestelling
Geplaatst: 27 nov 2007, 11:36
door fieldoxide
ditCh schreef:fieldoxide schreef:
Heb er nog 2 openstaan,heb gisteren antwoord gekregen op een ticket dat was aangemaakt op 18 november.De tickets die ik nu nog heb openstaan gaan over mijn cityconnect bestelling .
Hier gaan ze ook over mijn cityconnect bestelling
Eentje van de 2 is ondertussen al beantwoord,nog eentje te gaan.
Geplaatst: 27 nov 2007, 12:02
door Zambo
Ze hebben daar dringend personeel nodig blijkbaar .... een secetareske die de mails sorteert, doorstuurt naar de betrokken dienst ... en direct beantwoord wat ze zelf al kan .... euh Dommel ... dringend vacatures uitschrijven aub
Geplaatst: 27 nov 2007, 12:23
door deej
Zambo schreef:euh Dommel ... dringend vacatures uitschrijven aub
http://www.dommel.com/nl/company/jobs.php?cust=home.
Geplaatst: 28 nov 2007, 10:28
door seppevs
Voor mij is security en privacy een even zwak punt.
Idd, maar het is wel verbeterd. Ik herinner me dat je username en password als plaintext in de URL werd verstuurd als je inlogde in het control panel (dus een GET request ipv POST). Als er dan iemand meeluistert op uw netwerk (bv op een bedrijf) weet die ineens al je username en wachtwoord. Gelukkig is dit ondertussen wel aangepast.
Ivm de helpdesk: ik heb ook enkel nog maar die vrouw aan de telefoon gekregen (Sandra waarschijnlijk?). Ze was steeds hulpvaardig maar kwam zeer 'persoonlijk' over (bv 'gij' ipv 'u' enz ..). Mij persoonlijk stoort dit niet, maar ik kan me inbeelden dat sommige klanten dit minder apprecieren.
Ik ben nog steeds een zeer tevreden klant, ik hoop dat CityConnect weldra op meer plaatsen beschikbaar komt!
Geplaatst: 11 dec 2007, 11:39
door ceurrrix
Mijn eerste ervaringen aan de telefoon met Dommel,waren minuten muziek aan 0.175€ of 7Bfr/min.
Toen ik daar op reklameerde,kreeg ik al direct hun eerste leugen of onwetendheid te horen,:
Mijnheer,bellen naar ons 070 nummer kost maar zoveel als een zonaal gesprek.
Ik wacht op mijn tel. factuur en bekijk het dan wel verder.
Geplaatst: 11 dec 2007, 13:34
door xenne
ceurrrix schreef:Ik wacht op mijn tel. factuur en bekijk het dan wel verder.
die kan je online bekijken hoor via admit.belgacom.be