Vandaag zal het antwoord er zijn ...
Normaal gezien toch
Belgacom moet ADSL2+ voorzien in BROBA
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Idd maar ik weet ook geen uur , kan mss later vanavond zijn ... we wachten het resultaat afRobinvv schreef:Vandaag zal het antwoord er zijn ...
Normaal gezien toch
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Gij wilt dat dus gewoon niet verstaan, de huur in de centrales is zo duur dat men er geen winst meer kan op maken enkel wanneer het gaat om een centrale in groot steden is het misschien nog rendabel ! En als ge gelezen had had dat ook hierboven zien staan.Lion schreef:Bedoel nie de kabels maar de apparatuur voor adsl2+ in de centralesUzzi schreef:Ik denk niet dat je het zou appreciëren dat er weeral een GSM mast in uw straat gezet wordt omdat er een nieuwe GSM provider is. GSM masten en antenne's worden voor een stuk gedeeld tussen de verschillende providers. Dat is nu eenmaal publieke noodzaak.Lion schreef:Dus wat verstaan we hier uit wat voorgaande berichtje betreft dat de andere ISP's gewoon kunnen profiteren van een groot speler hun investeringen en gewoon reseller spelen dan
Ik denk niet dat jij het zou appreciëren dat het stukje straat voor je deur 6 maanden per jaar openligt omdat er weeral een nieuwe provider is die zijn kabeltje tot bij je buurman (klant van de nieuwe ISP) wil trekken. Een deel van de telefooninfrastructuur moet gedeeld worden, dat is nu eenmaal publieke noodzaak. Toevallig is BGC daar nu eigenaar van.
Een voorbeeld kan je halen bij BTelecom (telecomnetwerk NMBS) buitenstaanders huren fibers of poorten af maar plaatsen hun eigen eindapparatuur indien nodig
Een telefoon centrale waar ge u dsl rommel moet neerzetten is geen openbare plek ze ! Dat moet ook gehuurd worden.
En we blijven maar wachten!Patje schreef:Idd maar ik weet ook geen uur , kan mss later vanavond zijn ... we wachten het resultaat afRobinvv schreef:Vandaag zal het antwoord er zijn ...
Normaal gezien toch
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Mss werd het uitgesteld ?! damned
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
ik kijk ook om het uur op de bipt websiteRobinvv schreef:En we blijven maar wachten!Patje schreef:Idd maar ik weet ook geen uur , kan mss later vanavond zijn ... we wachten het resultaat afRobinvv schreef:Vandaag zal het antwoord er zijn ...
Normaal gezien toch
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Volgens mij hadden de verschillende partijen tijd tot 24/10/2007 om aan het bipt te antwoorden en wordt de nieuwe overeenkomst pas van kracht op 01/01/2008.Robinvv schreef:Vandaag zal het antwoord er zijn ...
Normaal gezien toch
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
seagull schreef:Volgens mij hadden de verschillende partijen tijd tot 24/10/2007 om aan het bipt te antwoorden en wordt de nieuwe overeenkomst pas van kracht op 01/01/2008.
Dat klopt, 10/10/2007 sleutelwoorden: Antwoordtermijn : tot 24 oktober 2007 Zie BIPT
Dan moet alles nu wel binnen zijn en kan het eerste gevecht achter de shermen van start gaan. Hopelijk is het BIPT mans genoeg, zodat we binnenkort toch wel een beter internetlandschap mogen verkrijgen (lees meer diversiteit, lees lagere prijzen, lees FUP, lees ...). Want we zijn nu reeds een achterlijk internet land binnen Europa.Blue-Sky schreef:seagull schreef:Volgens mij hadden de verschillende partijen tijd tot 24/10/2007 om aan het bipt te antwoorden en wordt de nieuwe overeenkomst pas van kracht op 01/01/2008.
Dat klopt, 10/10/2007 sleutelwoorden: Antwoordtermijn : tot 24 oktober 2007 Zie BIPT
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
OT: is dit niet exact hetzelfde als je al in ettelijke tientallen andere posts al zegt? Achterlijk internet land, beter internetlandschap, ... Djeez, verhuis!Dan moet alles nu wel binnen zijn en kan het eerste gevecht achter de shermen van start gaan. Hopelijk is het BIPT mans genoeg, zodat we binnenkort toch wel een beter internetlandschap mogen verkrijgen (lees meer diversiteit, lees lagere prijzen, lees FUP, lees ...). Want we zijn nu reeds een achterlijk internet land binnen Europa.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
http://register.boip.int/bmbonline/deta ... erType=REGlithion schreef:Deze term mag niet gebruikt worden zonder toestemming van Base. Ik vraag dan ook aan de moderator om dit te verwijderen.deej schreef:freedom of speech.
Zo te zien pas in 2003 neergelegd. Ik ben vrij zeker dat die term al eerder ook gebruikt werd .
Trouwens, die term mag niet gebruikt worden in promotie of beschrijving van (concurrerende) producten (zoals beschreven in het merkenregister). Het vermelden van dezelfde woorden in een zin valt daar niet onder