Laat ons zeggen zolang je ze niet nodig hebt zijn alle helpdesks goed .Baileysker schreef:Wij zijn hier nog aan het twijfelen tussen EDPnet en Dommel.Mahimahi schreef:Bevindingen na één maandje Dommelen:
- Eenmalig contact met helpdesk tijdens de opstart voor nazicht routersettings: Vriendelijk en "to the point"
- Snelheid en stabiliteit evengoed als Skynet.
- Volume 85 GIGA : Een droom!!!
- Mediumband: +/- 140 KB/sec download steeds nog goed te doen zelfs voor JOOST... (Hehe, ik zit nu op mediumband, ik moest dat toch eens proberen hé?)
Bij Dommel twijfelen we aan de helpdesk, hier op het forum toch al veel gelezen dat die op nie veel trekt, blijkbaar nu dus toch iemand die er wel tevreden van is.
Nieuwe Dommel klant
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dommel helpdesk is écht niet goed (tickets die veel te lang open blijven of zelf gesloten worden zonder reply, gebrekkige antwoorden, duur telefoonnr), maar zoals yama zegt is de kans eerder klein dat je haar nodig zal hebben.
check ook e-leven eens uit.
check ook e-leven eens uit.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect