TELENET en FTD?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
brechtvm
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 18 jun 2005, 17:48

ik ging van adsl naar telenet, en kan idd beamen dat telenet zijn smallband ENORM traag is, in vergelijking met adsl-skynet..
(ik heb dan wel het turbonet abonnement, maar kan de situatie van uw buren best begrijpen en steun u dus in uw 'betoog'.. smallband moet nog 'surfbaar' zijn)
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ik ben momenteel iets lelijk aan het voorbereiden rond de klote mailfilter.

Nog iets: we hebben veel te weinig actieve medewerkers. De paar mensen die dan af en toe wel iets kunnen doen in hun schaarse vrije tijd, doen dan automatisch veel te weinig. Het werk (en het gezaag) komt altijd op de kap van dezelfde mensen.

Onlangs hebben er zich een paar nieuwe mensen aangemeld, we gaan die proberen bijeen te krijgen in een medewerkersvergadering om te zien wat voor vlees we in de kuip hebben.

To be continued.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Coop schreef:En voor de rest denk ik dat niet veel telenetters er last van hadden, want FTD is nu niet direct de place 2 be voor telenetters :lol:


Slecht karakter :lol:
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

localhost, hoeveel man kun je op de been krijgen voor eens op straat te komen denk je ?

Wat is de macht van TIK ? jullie kunnen alleen spreken en iets aanbrengen, maar als telenet zegt NJET dan is het NJET ?
Of Kunnen jullie ook zeggen, hanee ? wacht maar, dan gaan wij dat doen !

Als jullie bv weigeren om nog naar hun vergaderingen gaan, zou dat iets uithalen ?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Dat zouden ze graag hebben bij telenet dat ze niet naar de vergaderingen gaan.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Als we bv met 100 man kunnen gaan, zorgen dat de media het ziet en rotte eieren gooien en met de journalisten praten dat we ook nog zoveel man achter ons hebben die er helaas niet aanwezig konden zijn maar wel de petitie tekenden dat zou toch een item in het nieuws kunnen krijgen denk ik zo.

Petitie hebben we als eens gedaan, maar het moet in het nieuws komen ook.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Coop schreef:Als we bv met 100 man kunnen gaan, zorgen dat de media het ziet en rotte eieren gooien en met de journalisten praten dat we ook nog zoveel man achter ons hebben die er helaas niet aanwezig konden zijn maar wel de petitie tekenden dat zou toch een item in het nieuws kunnen krijgen denk ik zo.

Petitie hebben we als eens gedaan, maar het moet in het nieuws komen ook.

Dit kan toch niet een idee van een volwassen man zijn.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

crapiecorn schreef:Dit kan toch niet een idee van een volwassen man zijn.


:lol: :lol:
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

crapiecorn schreef:Dit kan toch niet een idee van een volwassen man zijn.


In Nederland zijn ze toch ook al op straat gekomen !
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Coop schreef:localhost, hoeveel man kun je op de been krijgen voor eens op straat te komen denk je ?

Wat is de macht van TIK ? jullie kunnen alleen spreken en iets aanbrengen, maar als telenet zegt NJET dan is het NJET ?
Of Kunnen jullie ook zeggen, hanee ? wacht maar, dan gaan wij dat doen !

Als jullie bv weigeren om nog naar hun vergaderingen gaan, zou dat iets uithalen ?

Coop,

Wij hebben heel veel leden die een grote bakkes opzetten op ons forum of op de nieuwsgroep pandora.pub, maar héél weinig leden die ook effectief te motiveren zijn om uit hun luie zetel te komen.
Ik denk dat dit bij Userbase niet veel anders gaat zijn, want de top posters op het PUB forum zijn toevallig ook bij de top posters van UB.

Ne man of 10? 20 misschien, op een zonnige dag, als we drank en vervoer terugbetalen?

Alleen als het gaat om positieve zaken, waarbij de mensen écht het gevoel hebben dat ze er iets aan hebben, krijgen we volk op de been. Bij de rondleidingen bijvoorbeeld, dat was 3x30 man, dus een kleine 100 man verspreid over verschillende dagen. Een groot aantal daarvan waren mensen die we anders nooit zien of horen op het forum of de nieuwsgroep.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Localhost,

yep - heb ook die ervaring met Turboline ADSL gehad destijds - op het einde van de testperiode voor Belgacom... 10-20 man was er , met wat chance...

KK heeft wel gelijk dat Telenet niet echt altijd de beste peerings heeft en dat voor een heel stuk ook aan hen zelf te wijten is, ik sluit niet uit dat het probleem dus wel degelijk beperkt was tot Telenet klanten - wat niet wegneemt dat Telenet het probleem wél goed behandeld heeft deze keer. Wat op zich naar hun normen al een positieve zaak is...
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

crapiecorn schreef:
Coop schreef:Als we bv met 100 man kunnen gaan, zorgen dat de media het ziet en rotte eieren gooien en met de journalisten praten dat we ook nog zoveel man achter ons hebben die er helaas niet aanwezig konden zijn maar wel de petitie tekenden dat zou toch een item in het nieuws kunnen krijgen denk ik zo.

Petitie hebben we als eens gedaan, maar het moet in het nieuws komen ook.

Dit kan toch niet een idee van een volwassen man zijn.


LOL! :-D
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”