Belgacom is heus niet veel duurder

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 2 keer

Lord Utopia schreef:
hellsnake schreef:
Lord Utopia schreef:
hollebollegijs schreef: over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd
Binnen 3 jaar nog een indexering ?
misschien krijgen we dan weer 2GB volume bij :lol:
+20 % he :P
12Gb + 20% is al 14,4Gb! :-o
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

verb schreef:
Lord Utopia schreef:
hellsnake schreef:
Lord Utopia schreef:Binnen 3 jaar nog een indexering ?
mja, ze zouden er beter een rond getal van maken, idd, 14 Gb zou het zijn.

laatste reactie daarover :oops:
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

proxiboyke schreef:Beste

ik werk nu een tijdje bij proximus heb mijn stage en enkele jaren gewerkt bij belgacom.
Het is een goed en leuk bedrijf om er te werken.
Belgacom is heus niet zoveel duurder hoor.
Je moet eigenlijk appelen met appelen,
en citroenen met citroenen vergelijken.
Die jaarcontracten is bij iedere provider zo, er zijn er zelfs nog slechtere bij.
Iedereen heeft zijn voor en nadelen.
Gij gaat opslag vragen zeker !?
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 222 keer

Wel om te beginnen is het woord 'werken' bij Proximus en Belgacom voor vele werknemers volgens mij een vaag begrip (er zijn er ook die wel degelijk een goeie job doen). Door de starre organisatie houden diensten hun eigen instand terwijl ze compleet overbodig zijn.

Tussen 16:00 en 16:30 is het kot daar compleet leeg, bij mij in de privé begint dan de 2de helft van de dag.

Ik denk dat proxiboyke een beetje gebrainwashed is. Ze houden binnen de Belgacom groep regelmatig van die interne infosessies voor het personeel waar ze hun eigen producten de hemel inprijzen en ze zelfs dan nog niet voor de helft van de marktprijs aan het eigen personeel kwijtgeraken.

Maar ja, om uit te bollen op het einde van je cariere zit je zeker goed bij BGC :twisted:
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Jawel, iemand die ik ken, die nog bij BGC gewerkt heeft in het callcenter (ze heeft het in geuren en kleuren uitgelegd hoe ze daar allemaal werken), krijgt voor 10 EUR een ADSL Plus abo. Tuurlijk dat hun producten niet duur zijn ;)
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Deej_1977 schreef:
localhost schreef:
Coop schreef:Jongens, Belgacom is zeker een goed en vooruitstrevend bedrijf, net zoals telenet !

Dank zij deze 2 is Belgie de trendsetter in europa !
Dikke zever.
België loopt achter op het vlak van ongeveer alle nutsvoorzieningen: elektriciteit, aardgas, telefoon, internet, noem maar op.
Voor internet en digitale tv is er dan nog niet eens een homogene bevoegdheid federaal/gewestelijk.
Uwe sarcasme-detector is kapot denk ik ;).
Dan had 'm maar zo nen onnozele smiley moeten zetten.
I don't give a fsck. Ik ben slecht gezind. Met dank aan de nummer 5 van Userbase, tevens de nummer 1 van PUB. Dus laat me nu maar gerust.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Caey
Pro Member
Pro Member

proxiboyke schreef: Belgacom is heus niet zoveel duurder hoor.
Dat doet me denken aan een reclamefolder die Belgacom nog rondstuurde over een paar jaar met de vergelijking van hun prijzen met die van telenet waarin ze duidelijk stelden dat ze niet zoveel duurder waren.
En inderdaad ze waren in alles duurder maar niet zoveel.

Mijn beschamelijk simpele geest vermoed dat als u uw stage bij Mobistar gevolgd had u waarschijnelijk eenzelfde boodschap verkondigde.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

verb schreef:
Lord Utopia schreef:
hellsnake schreef:
Lord Utopia schreef:Binnen 3 jaar nog een indexering ?
ik wil 20% meer snelheid :-D zou pas ook leuk zijn :!:
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Patje schreef:
verb schreef:
Lord Utopia schreef:
hellsnake schreef: misschien krijgen we dan weer 2GB volume bij :lol:
ik wil 20% meer snelheid :-D zou pas ook leuk zijn :!:
op 4 Mbps is dat maar + 0.8 Mbps. Op 17 Mbps is dat 3.4 Mbps. Veel is dat nu weeral niet he.
Caey
Pro Member
Pro Member

Bwa ik weet nog niet van die indexering, enige ervaring leert mij dat bij een high tech industrie zoals telecommunicatie er een trend is alla:
Je krijgt meer voor minder, dat is zo met gsm's met gsm-kosten en zelfs mp3 spelers, etc. Alles wat ook maar met zwakstroom te maken heeft lijdt eronder.
Alles behalve het internet :?, mijn pc is 8 dubbel zo snel en 3 keer zo goedkoop als slechts 5 jaar geleden. Mijn internet is dubbel zo snel en even duur als 10 jaar geleden.

Allé ik kan die medewerkers wel begrijpen van Belgacom en Telenet dat het nu niet o zo schandalig duur is maar er is toch duidelijk iets mis.
En infrastuctuur en innovatie hangen samen met elkaar, iedere achteruitgang in infrastructuur is een achteruitgang in economie.De vraag is een beetje of je bereid bent om daar aan bij te dragen.

Ik ken een paar burgelijk ingenieurs van telenet en die zijn tenminste eerlijk. En slim genoeg om hier niet de 'kenner' te zitten uithangen.
gobber
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

misschien iets om over na te denken en zelf uw conclusies te trekken;
had vroeger gsm proximus,(was toen niks anders) hebben ons jaren
uitgemolken totdat orange, base mobistar op de proppen kwam.
vanaf dan konden de prijzen ineens omlaag
proximus buitengesmeten en "kleine operator" genomen
proximus mag mij morgen nog 50% korting geven ze kunnen de pot op

zit nu nog bij belgacom adsl(was toen niks anders) zijn ons ook al jaren
aan't.........
belgacom mag mij morgen een promo van 50% korting geven,
ze kunnen ook de ....op
zal sneller dan ik hoop bij "kleine operator" zitten

electrabel (er was toen niks anders)........

allez, t'is maar een gedacht hé :evil:
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

gobber schreef:had vroeger gsm proximus,(was toen niks anders) hebben ons jaren uitgemolken.....
Heb gewacht tot de kleintjes er waren. :wink:
En zo wacht ik nu ook weer met digitale TV.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

hollebollegijs schreef:
Lord Utopia schreef:Wow, laten we nu allemaal een abo nemen bij BGC !

Ohja, ik betwijfel het niet dat het niet slecht werken is bij Belgacom hoor ;)
Maar wij betalen ons blauw aan die geldwolven.
je moet niet overdrijven.
Zo duur is belgacom niet.
en prijzen mogen zo maar niet verlaagd worden. daarvoor is er het BIPT.

en inderdaad het is hier fijn werken en goed betaald. meer moet dat toch niet zijn.

Het charme offensief van Belgacom is blijkbaar ingezet.

Neen hoor, Belgacom kan dan voor de werknemers goedkoop zijn, maar voor de consument zijn ze nog altijd duur.

Hoe kan Belgacom nog zijn duur internet verdedigen die evenveel kost als een 10Mbits lijn. Gaat toch in tegen elke vorm van gezond verstand.
In de ogen van Belgacom is dit een "beetje" duurder.

Hoe kan je beweren dat een 24/24 7/7 gratis bellen beetje duurder is dan bij de concurenten, het is potverdorie dubbel zo duur.

een sms kost nog altijd 0.05 duurder, een smile 10 abb is nog altijd 0.05 duurder per minuut.
Tja dat noemen ze net iets duurder.

Laat mij niet lachen Belgacom - jullie zijn nog altijd stinkende duur.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Lord Utopia schreef:Jawel, iemand die ik ken, die nog bij BGC gewerkt heeft in het callcenter (ze heeft het in geuren en kleuren uitgelegd hoe ze daar allemaal werken), krijgt voor 10 EUR een ADSL Plus abo. Tuurlijk dat hun producten niet duur zijn ;)

Ahhhhh, vandaar dat die abb zo duur zijn, ze moeten de goedkope abb van de personeelsleden compenseren. Dus eigenlijk kost een abb maar 19 tot 29 euro maar de consument betaalt dus de werknemers.
Tof, het is toch Belgacom die megawinsten maakt?
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Ofloo schreef:
proxiboyke schreef:Beste

ik werk nu een tijdje bij proximus heb mijn stage en enkele jaren gewerkt bij belgacom.
Het is een goed en leuk bedrijf om er te werken.
Belgacom is heus niet zoveel duurder hoor.
Je moet eigenlijk appelen met appelen,
en citroenen met citroenen vergelijken.
Die jaarcontracten is bij iedere provider zo, er zijn er zelfs nog slechtere bij.
Iedereen heeft zijn voor en nadelen.
Gij gaat opslag vragen zeker !?

Het is zijn stage, dus opslag vragen zal niet lukken. het enige dat hij/zij kan proberen om nog goede punten te scoren voor zijn stage.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

VOiD schreef:Wel om te beginnen is het woord 'werken' bij Proximus en Belgacom voor vele werknemers volgens mij een vaag begrip (er zijn er ook die wel degelijk een goeie job doen). Door de starre organisatie houden diensten hun eigen instand terwijl ze compleet overbodig zijn.

Tussen 16:00 en 16:30 is het kot daar compleet leeg, bij mij in de privé begint dan de 2de helft van de dag.

Ik denk dat proxiboyke een beetje gebrainwashed is. Ze houden binnen de Belgacom groep regelmatig van die interne infosessies voor het personeel waar ze hun eigen producten de hemel inprijzen en ze zelfs dan nog niet voor de helft van de marktprijs aan het eigen personeel kwijtgeraken.

Maar ja, om uit te bollen op het einde van je cariere zit je zeker goed bij BGC :twisted:
tussen 16.00 en 16h30 volledig leeg.
je moet eens naar brussel komen naar de belgacom towers. je zal nogeens verschieten, denk ik :lol:
de tijd van de RTT is al lang voorbij. voldoe je niet. dan lig je buiten.
het enige probleem zijn sommige statutaire. niet allemaal, wat de meeste hebben een ongekende en ruime ervaring

en die starre organisatie is al lang verleden tijd. er worden regelmatig diensten opgedoekt en samengevoegd om de dienstverlening te vereenvoudigen.

en nogmaals wat dat brainwashen betreft, dat is dikke zever. het is normaal dat iemand de produkten van zijn leverancier verdedigt. hoe zou je zelf zijn.

en produkten niet kwijt geraken aan hun personeel. jongen, ge moest eens weten op de voordelen die we hier hebben en waar gretig wordt op ingaan.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Trouwens, om een studentenjob bij BGC te hebben, moet je zoon/dochter zijn van een werknemer bij BGC, niet ?
Als de ouders dan nog eens die 10 EUR abo geld betaalt, is het helemaal niet duur niet meer he.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Lord Utopia schreef:Trouwens, om een studentenjob bij BGC te hebben, moet je zoon/dochter zijn van een werknemer bij BGC, niet ?
Als de ouders dan nog eens die 10 EUR abo geld betaalt, is het helemaal niet duur niet meer he.
die krijgen voorrang ja, daar is toch niets verkeerd mee.
ik ken nog firma's waar dit zo is.
maar er zijn ook anderen, wiens ouders niet werken bij belgacom
Lord Utopia
Erelid
Erelid

hollebollegijs schreef:
Lord Utopia schreef:Trouwens, om een studentenjob bij BGC te hebben, moet je zoon/dochter zijn van een werknemer bij BGC, niet ?
die krijgen voorrang ja, daar is toch niets verkeerd mee.
ik ken nog firma's waar dit zo is.
maar er zijn ook anderen, wiens ouders niet werken bij belgacom
Nee, ik vind dat ook normaal ;)
Dat is niet mijn punt, ik doelde meer erop dat zijn ouders ook werknemers zijn, mss hebben die ouders hem gebrainwasht, en niet zozeer BGC zelf.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Contacteer:

Nee, ik vind dat ook normaal
Dat is niet mijn punt, ik doelde meer erop dat zijn ouders ook werknemers zijn, mss hebben die ouders hem gebrainwasht, en niet zozeer BGC zelf.
Is dat al wat jullie kunnen? Een Belgacom werknemer die zijn werkgever verdedigt en hij is 'gebrainwasht'? Zielig hoor...

Mogen wij Dommel klanten ook gebrainwasht noemen? *oeps* Daar was dat woord 'dommel' weer...
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Goendi schreef:
Nee, ik vind dat ook normaal
Is dat al wat jullie kunnen? Een Belgacom werknemer die zijn werkgever verdedigt en hij is 'gebrainwasht'? Zielig hoor...

Mogen wij Dommel klanten ook gebrainwasht noemen? *oeps* Daar was dat woord 'dommel' weer...
Dommel, das toch een stripfiguur niet. :lol:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dommel_(stripfiguur)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:'t is ook een rivier ;)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dommel_(rivier)
en één van de zeven Dwergen in Sneeuwwitje
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

hellsnake schreef:
tiens, da wist ik niet.
vanwaar heeft men eigenlijk de naam dommel gekozen als provider?
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Bart Dom is de oprichter samen met (ik denk zijn vrouw) Sandra Sche(nog iets). Vandaar misschien Dommel.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Deej_1977 schreef:Bart Dom is de oprichter samen met (ik denk zijn vrouw) Sandra Sche(nog iets). Vandaar misschien Dommel.
Daarvan Schedom :P
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Provider

Deej_1977 schreef:Bart Dom is de oprichter samen met (ik denk zijn vrouw) Sandra Sche(nog iets). Vandaar misschien Dommel.
Schevernels
Bye, Maurice
https://on4bam.com
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 34 keer

hollebollegijs schreef:En tweede opmerking, een beetje op je woorden letten hier op het forum. ook al vind je mijn werkgever niet denderend, je kan dat op andere manieren verwoorden.
was niet op jou persoonlijk bedoeld, maar op belgacom zelf :wink:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

was niet op jou persoonlijk bedoeld, maar op belgacom zelf
Geeft niet hoor. Ben er zeker van dat hollebollegijs je een lul vind, maar niet aantrekken, dat is niet persoonlijk bedoeld!
Funfile
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 37 keer

hollebollegijs schreef:
proxiboyke schreef:mensen mens jullie vergeten 1 ding

belgacom MOET EN IS VERPLICHT service aan te bieden die verlieslatend is !!!
Natuurlijk moet dit ook betaald worden.
Jullie moet niet op belgacom schieten, schiet allemaal op het bipt en vraag dat belgacom deze diensten niet meer moeten aanbieden en de tarieven zullen wel dalen.
Ofwel de anderen ook verplichten deze dienst aan te bieden en je zal zien de prijzen zullen ook de hoogte ingaan.
Dat bedoel ik met appelen met appelen vergelijken.
voila, bij belgacom betaal je voor de service. terwijl anderen goedkoper zijn maar weinig of geen service aanbieden. daar zit hem het grote verschil.
Oké, ik heb me nog kunnen inhouden om niet eerder in dit topic te reageren, maar nu moet het eruit :

Mijn telefoonlijn is van heel erg slechte kwaliteit : een zeer vervelend gekraak telkens tijdens het bellen en daarmee samenhangend een te slecht signaal om zelfs maar op 3,3 Mbit te kunnen internetten

"Bij Belgacom betaal je voor de service" : laat me niet lachen.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Funfile schreef:
hollebollegijs schreef:

Jullie moet niet op belgacom schieten, schiet allemaal op het bipt en vraag dat belgacom deze diensten niet meer moeten aanbieden en de tarieven zullen wel dalen.
Ofwel de anderen ook verplichten deze dienst aan te bieden en je zal zien de prijzen zullen ook de hoogte ingaan.
voila, bij belgacom betaal je voor de service. terwijl anderen goedkoper zijn maar weinig of geen service aanbieden. daar zit hem het grote verschil.
Welke stappen heb je precies ondernemen om dat te veranderen?

Ze kunnen dat toch niet gewoon zo laten ofwat?

Oké, ik heb me nog kunnen inhouden om niet eerder in dit topic te reageren, maar nu moet het eruit :

Mijn telefoonlijn is van heel erg slechte kwaliteit : een zeer vervelend gekraak telkens tijdens het bellen en daarmee samenhangend een te slecht signaal om zelfs maar op 3,3 Mbit te kunnen internetten

Welke stappen heb je precies ondernomen om dit te laten veranderen? Zoiets kunnen ze toch niet zomaar laten?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Welke stappen heb je precies ondernomen om dit te laten veranderen? Zoiets kunnen ze toch niet zomaar laten?
Tuurlijk laten ze dat niet zo. Ze hebben een gratis nummer waar 24/24 iemand is die telefoniestoringen controleert en rapporteert. Ben ook danig benieuwd naar zijn acties :p Tot zover weten we dat hij op een forum een eenzijdig beeld ophangt van zijn situatie!
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

hollebollegijs schreef:
VOiD schreef:Wel om te beginnen is het woord 'werken' bij Proximus en Belgacom voor vele werknemers volgens mij een vaag begrip (er zijn er ook die wel degelijk een goeie job doen). Door de starre organisatie houden diensten hun eigen instand terwijl ze compleet overbodig zijn.

tussen 16.00 en 16h30 volledig leeg.
je moet eens naar brussel komen naar de belgacom towers. je zal nogeens verschieten, denk ik :lol:
de tijd van de RTT is al lang voorbij. voldoe je niet. dan lig je buiten.
het enige probleem zijn sommige statutaire. niet allemaal, wat de meeste hebben een ongekende en ruime ervaring

en die starre organisatie is al lang verleden tijd. er worden regelmatig diensten opgedoekt en samengevoegd om de dienstverlening te vereenvoudigen.
.

Ah ja, door al die innovatie en werkkracht verkoopt Belgacom nu ADSL2+ abb tegen prijzen die te vergelijken zijn met onze buurlanden.

Laat me alstublieft niet lachen hé, het zijn wel de kleintjes die de sprong gewaagd hebben, het is wel Belgacom die Telenet na-aapt (telenet voegt up en down samen tot 12GB en wat doet Belgacom enkele maanden later -> net hetzelfde) Dit heet dan de towers in Brussel hard werken, innovatief werken.

Het abb is 2.5 keer duurder dan bij Telenet:
zelfde volume
2.5 tragerige theoretische snelheid

Belgacom jullie zijn duur en traag.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Funfile schreef:
hollebollegijs schreef:

Belgacom is nu een beursgenoteerd putje graven tentje zetten en vooral tukske doen. En maar grote winsten maken, maar ze durven wel niet te innoveren in ADSL2+ het netwerk ligt er bijna, of ze zeggen VDSL vanaf 2008 aan te gaan bieden. Maar het zijn maar woorden, als ze geloofd mogen worden dat weet ik niet. Daar ze nog altijd die max 4Mbits lijntje verkopen. Lekker pre-historie.

Ze hebben nog altijd niet bewezen mee te kunnen met de europese markten. Daar kan je al veel langer sneller surfen.

En nu gaat men zich gaan verschuilen achter het BIPT (zoals men dat altijd doet als Belgacom hier onder vuur ligt), sorry mensen het is 1 pot nat.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

En dat voor een bedrijf dat denkt dat de klant niet meer snelheid nodig acht, wat willen ze dan doen met VDSL2 ? Kom niet af met televisie en al die bucht.

2008 is nog lang te gaan, tegen dan zijn de mensen het vergeten. Alleen de trouwe internetwatchers zullen het nog herrineren.
Coop
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

hellsnake schreef:
Dommel is ook een supergoede provider :-D
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Moh ocharmekes toch. Een troepje zieligaards die samen een potje huilen over alles wat ze tekortkomen. Vervolgens FF alle cliché's bovenhalen, en dat moet dan een discussie zijn? Ga in de politiek of zo? Beloof blowjobs voor elke stem! Kun je nu de volwassenen alleen laten?
AgentVortex
Plus Member
Plus Member

Lord Utopia schreef:En dat voor een bedrijf dat denkt dat de klant niet meer snelheid nodig acht, wat willen ze dan doen met VDSL2 ? Kom niet af met televisie en al die bucht.

2008 is nog lang te gaan, tegen dan zijn de mensen het vergeten. Alleen de trouwe internetwatchers zullen het nog herrineren.
Informeer je deftig vooraleer je wilde assumpties gaat rondstrooien.
Plannen voor VDSL(2) zijn voor 2008 zijn opgedeeld in "quarters".

Er zullen substanciele wijzigingen doorgevoerd op het VDSL(2) netwerk en daaraan gekoppelde diensten. Iedereen die meer als één hersencel in zijn hoofd heeft weet dat dit een werk is wat jaren planning vraagt, discussies en projecten opzetten, een klein leger advocaten, etc... en veel meer andere "jaddiejaddie".

Of dient Belgacom zijn interne keuken hier op een dienblaadje te komen presenteren, op dit forum, om een paar ziek gefrustreerde zielen te verlichten ? Niet dus!

Wacht gewoon af, als het u ni aanstaat, verhuis naar andere provider en/of land waar het allemaal net dat ietsje beter is dan bij ons, ja ?

Stop gewoon met dat kinderachtig en volstrekt nutteloos gebash op niet nader genoemde providers, die enkelingen trekken op deze manier de credibiliteit van dit forum naar beneden. Again my two cents!
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Goendi schreef:Moh ocharmekes toch. Een troepje zieligaards die samen een potje huilen over alles wat ze tekortkomen. Vervolgens FF alle cliché's bovenhalen, en dat moet dan een discussie zijn? Ga in de politiek of zo? Beloof blowjobs voor elke stem! Kun je nu de volwassenen alleen laten?
FF fpa FireFox
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

ook nog een belangrijk punt...

belgacom is meer dan alleen aanbod van telefoon, internet en televisie.

ze bieden daarnaast nog veel meer produkten aan.

terwijl de andere providers dat niet hebben.

daar al is aan gedacht.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”