Iemand downloadt op mijn lijn

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
haseltje
Starter Plus
Starter Plus

Als ik een van de twee uitschakel, is de ander ook uitgeschakeld én vraagt hij of hij de LAN adapter weer wil inschakelen. Het heeft er wellicht niets mee te maken maar het is wel iets raars gewoon... Ik kan dus niet online als ik die melding krijg.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

meon schreef:Nieuwe modem/routers zie je ook als "Internet Gateway" (mét wereldbolletje) in je netwerk-connecties staan, misschien vandaar de verwarring. Windows kan dan daarmee de PPPoE-sessie starten ipv de modem, al moet dat niet.

Ik denk niet dat Windows daarmee een PPPoE op kan starten, maar wél de portmaps beheren van de modem/router via uPNP...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

haseltje schreef:Als ik een van de twee uitschakel, is de ander ook uitgeschakeld én vraagt hij of hij de LAN adapter weer wil inschakelen. Het heeft er wellicht niets mee te maken maar het is wel iets raars gewoon... Ik kan dus niet online als ik die melding krijg.

Dan is de ene gewoon virtueel, dus geen fysisch netwerk, en dan zal het ook niet daar aan liggen, dus zal iemand wel gewoon jou gegevens tewetengekomen zijn.

Trouwens nog last van gehad nadat je paswoord is gewijzigd?
haseltje
Starter Plus
Starter Plus

Nee (gisteren kon ik dat niet controleren omdat de meter niet werkte maar nu dus wel)! Hopelijk blijft het zo!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

haseltje schreef:Als ik een van de twee uitschakel, is de ander ook uitgeschakeld én vraagt hij of hij de LAN adapter weer wil inschakelen. Het heeft er wellicht niets mee te maken maar het is wel iets raars gewoon... Ik kan dus niet online als ik die melding krijg.

Doe eens een "ipconfig /all" en post die informatie eens.
haseltje
Starter Plus
Starter Plus

Zal ik doen de volgende keer dat ik de melding krijg!
haseltje
Starter Plus
Starter Plus

En bij deze... zie doc!
Bijlagen
Niet online raken.doc
(29.5 KiB) 157 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”