INDI breidt aanbod van tv-zenders uit tot honderd kanalen

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Rozano schreef:Er is een verschil tussen HD ( high definition) en HDD ( hard disk drive)
[...]
je oude HDD/dvd-recorder
volgende post:
Teebee schreef:Ik zou liever een HD recorder hebben met netwerkaansluitingen zodat je ook effectief fiets kan doen met je opnames ipv te wissen eenmaal je HD volstaat.
:lol:
btw de meeste hddrecorders kunnen toch schrijven op een dvd-r(W) dus desnoods branden op schijfje en dan naar PC?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Rozano schreef: 4. met de oude kaarten (van de vorige decoders) was je niet gebonden aan het toestel. De huidige HD boxen hebben wel ieder zijn kaart en kunnen niet van toestel gewisseld worden.
Geld dit voor de Indi decoder of ook die van Telenet?

Maw, is het met beide dus onmogelijk om via pc te ontvangen (zoals aangeven in een vorige post)?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

TomG schreef:Geld dit voor de Indi decoder of ook die van Telenet?

Maw, is het met beide dus onmogelijk om via pc te ontvangen (zoals aangeven in een vorige post)?
Voor die van Telenet ABSOLUUT niet... je smartcard werkt enkel en alléén in je eigen decoder, dus ook niet in die van de buren of zelfs een andere in je huis.

Bij INDI zijn de meerderheid van de zenders ongecodeerd, het enige wat je daar dus nodig hebt is een DVB-C kaartje voor in je PC. Wat de gecodeerde kanalen betreft weet ik het niet.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

r2504 schreef:
TomG schreef:Geld dit voor de Indi decoder of ook die van Telenet?

Voor die van Telenet ABSOLUUT niet... je smartcard werkt enkel en alléén in je eigen decoder, dus ook niet in die van de buren of zelfs een andere in je huis.

Bij INDI zijn de meerderheid van de zenders ongecodeerd, het enige wat je daar dus nodig hebt is een DVB-C kaartje voor in je PC. Wat de gecodeerde kanalen betreft weet ik het niet.
Is er ergens een lijst te vinden van de niet-gecodeerde?

Ik neem aan dat je die dus gewoon kan ontvangen door een DVB-C tuner voor pc aan te schaffen zonder meer?
Rozano
Starter
Starter

lijst : http://www.digitale-televisie.be/module ... wtopic=880

hoe dat zit met pc weet ik eigenlijk niet.
het enige wat ik weet is dat de codering van de huidige indi kaarten nagravision is. ( de vorige irdeto 2 )
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”