Overstappen.be helpt bij wisselen van provider

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

@Kevin

Waarom wordt er de discovery prijs van het telenet abo afgetrokken? Als ik naar telenet ga dan kan ik nog altijd niet voor 35.10 euro internet krijgen.

Ik snap wel dat je een verschil probeert te maken omdat er verplicht telefonie is maar dan moet je dit correct weergeven en de prijs van een discovery lijn erbij tellen. Voor belgacom abo's is het niet meer verplicht om een actieve telefoon lijn te hebben dus moet je daar ook zorgen dat de discovery prijs een verschil uitmaakt.

[edit] owja, en die smalband snelheid mag ook wel mee opgenomen worden in de tabel. hier zit redelijk wat verschil op bij de isp's en dit was de reden waarom ik voor dommel heb gekozen en niet voor edpnet. De belangrijkste beslissingsfactoren waren prijs/datavolume/smalbandsituatie. Ik weiger mee te doen aan de uitzuigpraktijken van extra volume bij te kopen :)

[edit2] en waarom wordt er aan contract een zwaarder gewicht gegeven dan aan volume? Contract lijkt me een van de mindere punten om op te letten en iedereen biedt standaard een minimum van 1 jaar aan...
Please help, looking for a way to get rich and fast
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Deej_1977 schreef:
kevin vanhove schreef:We denken er ook over na om resellers vanaf de 2e graad niet toe te laten in de vergelijkingstabel. Dat is bv. een reseller van dommel.
Hoe bedoel je met 2de graad? DX is trouwens een reseller van ofwel EDPNet ofwel Scarlet denk ik gezien het profiel dat ze aanbieden.

Die nieuwe voorwaarde in de Top 3 vind ik wel goed in ieder geval.
Nope: Is FullADSL (wat nu ook sinds kort Scarlet is natuurlijk).
BungaMan schreef: [edit] owja, en die smalband snelheid mag ook wel mee opgenomen worden in de tabel. hier zit redelijk wat verschil op bij de isp's en dit was de reden waarom ik voor dommel heb gekozen en niet voor edpnet. De belangrijkste beslissingsfactoren waren prijs/datavolume/smalbandsituatie. Ik weiger mee te doen aan de uitzuigpraktijken van extra volume bij te kopen :)
EDPnet is 640Kbps en Dommel 320Kbps!?
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

ZMD schreef:
BungaMan schreef: [edit] owja, en die smalband snelheid mag ook wel mee opgenomen worden in de tabel. hier zit redelijk wat verschil op bij de isp's en dit was de reden waarom ik voor dommel heb gekozen en niet voor edpnet. De belangrijkste beslissingsfactoren waren prijs/datavolume/smalbandsituatie. Ik weiger mee te doen aan de uitzuigpraktijken van extra volume bij te kopen :)
En je onderlijnt het dan nog :) Ik heb het over smalband, niet over upload
Please help, looking for a way to get rich and fast
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

BungaMan schreef:
ZMD schreef:
En je onderlijnt het dan nog :) Ik heb het over smalband, niet over upload
:oops: k was precies nie echt aan 't opletten (mss door de andere reply waar het soms wel over upload ging).
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Met alle veranderingen die op til zijn bij scarlet/edpnet/dommel lijkt een update binnenkort wel op zijn plaats.

Vind nog steeds dat ze Smallband/mediumband mogen toevoegen, alsook het nachtsurfen
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”