Pagina 2 van 2

Geplaatst: 14 feb 2007, 12:02
door the_unlord
LOL!!! :lol:
Gisteren een brief in mijn bus van Scarlet:

"Geachte,

We hebben de annulatie van de overstap naar Scarlet One behandeld
..."

Ze zijn er rap mee! 't Is 3 weken geleden...

Maar een verontschuldiging? Ik wacht er nog steeds op...
Ja, mailkes met reclame over 'onbegrensd surfen' en zo, dat wel!

Geplaatst: 20 feb 2007, 18:49
door CyFo
ik heb hetzelfde probleem als the_unlord

thuis hebben we Scarlet ADSL unlimited (premium)

eind vorige week werd mijn moeder opgebeld of ze niet geïnteresseerd was om over te schakelen op scarlet ONE. Omdat ze misschien wel wou overstappen zou men de papieren alvast opsturen. Het werd duidelijk vermeld aan de telefoon dat het nog NIET besteld was, dit kon enkel en alleen via een handtekening op papier !! Zodat we dus nog tijd zouden hebben om erover te beslissen.

We hebben ondertussen besloten NIET te willen overstappen op ONE.

Maar: Scarlet is al wél begonnen met de overschakeling !!
Dit blijkt uit een aantal mails van scarlet en de "Status van uw bestelling" op de productenpagina van 'mijn scarlet'. Daar staat zelfs (sinds vanavond) dat ze met stap 5 van de 6 bezig zijn!! (De installatiedatum is vastgelegd. U krijgt binnenkort bezoek van een installateur. )

Ik heb vanmiddag een bericht gestuurd via mijn scarlet om het probleem uit te leggen maar daar krijg enkel een automatisch bericht op terug met een antwoord dat helemaal nergens op slaat.....
Ik heb hetzelfde bericht dan nog maar eens verstuurd, hopelijk komt er een zinnig antwoord......

Geplaatst: 20 feb 2007, 23:21
door svermassen
Hehe, het standaard antwoord :lol:

Geplaatst: 21 feb 2007, 18:29
door CyFo
op mijn scarlet:

Bestelling afgebroken
Uw bestelling is vroegtijdig afgebroken. We blijven u graag van dienst. Hou onze website in de gaten voor interessante promoties en aanbiedingen.


Zo te zien hebben ze het nu toch door... :-)

De downloadlimiet staat wel nog op 50 Gb, kzal toch maar onder de 30 blijven zeker.

Geplaatst: 22 feb 2007, 20:21
door the_unlord
Blijkbaar hebben ze het dus toch nog altijd niet geleerd, dat ze je eerst minstens 7 werkdagen bedenktijd MOETEN geven...
Dit blijft indruisen tegen de wet op de handelspraktijken!

Geplaatst: 23 feb 2007, 22:00
door lithion
Blijkbaar wel hé aangezien ze zonder problemen konden opzeggen. ;)