Pagina 2 van 2

Geplaatst: 23 jan 2007, 13:36
door Ofloo
raw copper ..? maar ik denk niet dat ze der blij mee zullen zijn om een sync aan te vragen voor 2 maand.. ik zou dus zeggen nee je bent je geld kwijt.

Geplaatst: 23 jan 2007, 13:43
door devilkin
regeri schreef:Iemand een idee toch nog op EDPNET te kunnen surfen en bij Dommel?
Alleen als je voor beide bij Turboline zat. Indien dit niet het geval is, heb je inderdaag pech.

Geplaatst: 23 jan 2007, 14:01
door regeri
Ah neeeeeeeeeeeeeeeeee :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Geplaatst: 23 jan 2007, 14:42
door crapiecorn
Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.

Geplaatst: 23 jan 2007, 15:45
door ketter
crapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.
crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:

Geplaatst: 23 jan 2007, 16:23
door crapiecorn
ketter schreef:
crapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.
crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.

Geplaatst: 23 jan 2007, 16:40
door bf62
crapiecorn schreef:
ketter schreef:
crapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.
crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.
En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.

Geplaatst: 23 jan 2007, 17:49
door crapiecorn
bf62 schreef:
crapiecorn schreef:
ketter schreef:
crapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.
crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.
En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.
? Het is niet dat ik zonder internet ofzo zit (mezelf iets aandoen ?). Ik laat gewoon mijn ongenoegen blijken over hun support via e-mail. Wat voor een i.t bedrijf sneller mag verlopen.

Geplaatst: 23 jan 2007, 18:04
door ketter
crapiecorn schreef:
bf62 schreef:
crapiecorn schreef:
ketter schreef: crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.
En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.
? Het is niet dat ik zonder internet ofzo zit (mezelf iets aandoen ?). Ik laat gewoon mijn ongenoegen blijken over hun support via e-mail. Wat voor een i.t bedrijf sneller mag verlopen.
crapiecorn ik heb vandaag nog voor mijn buren even naar dommel gebeld en ik was direct verder geholpen.Trouwens de meneer aan de andere kant van de lijn was zoals gewoonlijk goed behulpzaam en kon direct en correct mijn vragen beantwoorden.crapiecorn dan snap ik niet dat je vlug even die telefoon neemt of mag het weer geen geld kosten :roll: :roll:

Geplaatst: 23 jan 2007, 18:22
door Robbe
crapiecorn schreef:En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.
Ze zeggen het er ook altijd zelf bij, dat de verwerking daarvan langer kan duren. Ge weet dus op voorhand waaraan ge begint als ge het op die manier wilt aanpakken. Beter één goeie support manier, dan 3 matige.

Geplaatst: 27 jan 2007, 10:59
door crapiecorn
Mja uiteindelijk lag de fout niet bij dommel of bij mij maar bij de post. Gisteren contract ge-e-mailed en vandaag online.

ook bij dommel

Geplaatst: 28 jan 2007, 14:08
door spookje
en ja hoor nog eentje die belgacom verlaat voor domel
vooral om de fantastische 10 gb die we daar krijgen
de papieren zijn verstuurt
nu is het nog wachten op antwoord
en we gaan voor de 50 gb joepie eindelijk
en telefoon bij dommel
groetjes