Geplaatst: 23 jan 2007, 13:36
raw copper ..? maar ik denk niet dat ze der blij mee zullen zijn om een sync aan te vragen voor 2 maand.. ik zou dus zeggen nee je bent je geld kwijt.
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=13041
Alleen als je voor beide bij Turboline zat. Indien dit niet het geval is, heb je inderdaag pech.regeri schreef:Iemand een idee toch nog op EDPNET te kunnen surfen en bij Dommel?
crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite hecrapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.ketter schreef:crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite hecrapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.
En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.crapiecorn schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.ketter schreef:crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite hecrapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.
? Het is niet dat ik zonder internet ofzo zit (mezelf iets aandoen ?). Ik laat gewoon mijn ongenoegen blijken over hun support via e-mail. Wat voor een i.t bedrijf sneller mag verlopen.bf62 schreef:En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.crapiecorn schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.ketter schreef:crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite hecrapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.
crapiecorn ik heb vandaag nog voor mijn buren even naar dommel gebeld en ik was direct verder geholpen.Trouwens de meneer aan de andere kant van de lijn was zoals gewoonlijk goed behulpzaam en kon direct en correct mijn vragen beantwoorden.crapiecorn dan snap ik niet dat je vlug even die telefoon neemt of mag het weer geen geld kostencrapiecorn schreef:? Het is niet dat ik zonder internet ofzo zit (mezelf iets aandoen ?). Ik laat gewoon mijn ongenoegen blijken over hun support via e-mail. Wat voor een i.t bedrijf sneller mag verlopen.bf62 schreef:En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.crapiecorn schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.ketter schreef: crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he
Ze zeggen het er ook altijd zelf bij, dat de verwerking daarvan langer kan duren. Ge weet dus op voorhand waaraan ge begint als ge het op die manier wilt aanpakken. Beter één goeie support manier, dan 3 matige.crapiecorn schreef:En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.