Bij Dommel !!!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

raw copper ..? maar ik denk niet dat ze der blij mee zullen zijn om een sync aan te vragen voor 2 maand.. ik zou dus zeggen nee je bent je geld kwijt.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

regeri schreef:Iemand een idee toch nog op EDPNET te kunnen surfen en bij Dommel?


Alleen als je voor beide bij Turboline zat. Indien dit niet het geval is, heb je inderdaag pech.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Ah neeeeeeeeeeeeeeeeee :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Live life to the Max
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

crapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.


crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

ketter schreef:
crapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.


crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

crapiecorn schreef:
ketter schreef:
crapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.


crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.


En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

bf62 schreef:
crapiecorn schreef:
ketter schreef:
crapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.


crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.


En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.

? Het is niet dat ik zonder internet ofzo zit (mezelf iets aandoen ?). Ik laat gewoon mijn ongenoegen blijken over hun support via e-mail. Wat voor een i.t bedrijf sneller mag verlopen.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

crapiecorn schreef:
bf62 schreef:
crapiecorn schreef:
ketter schreef:
crapiecorn schreef:Ik heb minder goede ervaringen, account staat bijna een week op actief en kan nog steeds niet inloggen. Ook limiet van support ticket is bijna om, krijg geen reactie wat de reden hiervoor is. Stap over van skynet, kan dus wel connectie maken met ppp server maar login en passwd worden gewoon geweigerd.


crapiecorn is ff bellen is ook een kleine moeite he :roll:

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg vragen toch liever via email. Je wordt niet gestoord met wat je bezig bent en je hebt alle gegevens die je nodig hebt voor je. Daarom gebruik ik e-mail altijd als eerste communicatie middel.


En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.

? Het is niet dat ik zonder internet ofzo zit (mezelf iets aandoen ?). Ik laat gewoon mijn ongenoegen blijken over hun support via e-mail. Wat voor een i.t bedrijf sneller mag verlopen.


crapiecorn ik heb vandaag nog voor mijn buren even naar dommel gebeld en ik was direct verder geholpen.Trouwens de meneer aan de andere kant van de lijn was zoals gewoonlijk goed behulpzaam en kon direct en correct mijn vragen beantwoorden.crapiecorn dan snap ik niet dat je vlug even die telefoon neemt of mag het weer geen geld kosten :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

crapiecorn schreef:En als het eerste niet werkt, of te traag is ga je over naar een ander communicatie middel dat beter is. Je doet het echt je eigen aan door niet te telefoneren.

Ze zeggen het er ook altijd zelf bij, dat de verwerking daarvan langer kan duren. Ge weet dus op voorhand waaraan ge begint als ge het op die manier wilt aanpakken. Beter één goeie support manier, dan 3 matige.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Mja uiteindelijk lag de fout niet bij dommel of bij mij maar bij de post. Gisteren contract ge-e-mailed en vandaag online.
spookje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jan 2007, 07:55
Locatie: belgie sint-truiden

en ja hoor nog eentje die belgacom verlaat voor domel
vooral om de fantastische 10 gb die we daar krijgen
de papieren zijn verstuurt
nu is het nog wachten op antwoord
en we gaan voor de 50 gb joepie eindelijk
en telefoon bij dommel
groetjes
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”