Pagina 2 van 2

Geplaatst: 09 feb 2007, 15:41
door Goendi
Filters steken goed? Eerst ADSL filter en vervolgens telefoniefilter er bovenop?

Terzijde, test aankoop is een consumentenorganisatie. Als je niet tevreden bent over een dienstverlening, dan kun je hen schrijven, maar uw probleem zal daarmee nog niet opgelost zijn hoor.

Geplaatst: 09 feb 2007, 15:45
door devilkin
Shag schreef:Enig idee wat ik nog kan doen? Test Aankoop contacteren mss?


In extremis kan je naar de Ombudsdienst stappen.

Geplaatst: 09 feb 2007, 16:17
door Shag
Goendi schreef:Filters steken goed? Eerst ADSL filter en vervolgens telefoniefilter er bovenop?


Yep heb al vanalles geprobeerd. Zelf nieuwe kabeltjes.

Vandaag geen reply van Dommel, dan zal ik maar de ombudsdienst informeren.
Binnenkort zit ik een maand zonder telefoon en brakig internet :? Ik verwacht waar voor mijn geld.

Geplaatst: 09 feb 2007, 16:44
door Patje
Shag schreef:
Goendi schreef:Filters steken goed? Eerst ADSL filter en vervolgens telefoniefilter er bovenop?


Yep heb al vanalles geprobeerd. Zelf nieuwe kabeltjes.

Vandaag geen reply van Dommel, dan zal ik maar de ombudsdienst informeren.Binnenkort zit ik een maand zonder telefoon en brakig internet :? Ik verwacht waar voor mijn geld.

één adres:
http://www.ombudsmantelecom.be/

Geplaatst: 10 feb 2007, 22:01
door Shag
2 uur na men laatste berichtje hier heb ik dan toch nog een reply gekregen op mijn ticket. Maandag komt de technieker, hopen dat alles opgelost zal worden en hopen op een vergoeding. Moest een week met GSM bellen...

Geplaatst: 12 feb 2007, 14:33
door Shag
Mijn probleem is zo goed als opgelost. Bekabeling is slecht dus moeten ze komende week hier ergens iets gaan openbreken. 2 weken geen telefoon, 2 weken brakig internet. En wie betaalt het? De consument natuurlijk...

Geplaatst: 12 feb 2007, 17:57
door AnD
Shag schreef:Mijn probleem is zo goed als opgelost. Bekabeling is slecht dus moeten ze komende week hier ergens iets gaan openbreken. 2 weken geen telefoon, 2 weken brakig internet. En wie betaalt het? De consument natuurlijk...
Mijn nonkel is bij edpnet en bij hem hebben ze ook een nieuwe kabel getrokken, maar hij had bij belgacom geklaagd omdat zijn telefoon heel veel ruis had, belgacom betaalt alles en nu is zijn internetverbinding ook weer tip top in orde. ;)

Geplaatst: 12 feb 2007, 18:39
door Draco888
AnD schreef:
Shag schreef:Mijn probleem is zo goed als opgelost. Bekabeling is slecht dus moeten ze komende week hier ergens iets gaan openbreken. 2 weken geen telefoon, 2 weken brakig internet. En wie betaalt het? De consument natuurlijk...
Mijn nonkel is bij edpnet en bij hem hebben ze ook een nieuwe kabel getrokken, maar hij had bij belgacom geklaagd omdat zijn telefoon heel veel ruis had, belgacom betaalt alles en nu is zijn internetverbinding ook weer tip top in orde. ;)

@Shag: AnD heeft hier een goed punt. Als het probleem echt aan de buitenbekabeling ligt zou BGC normaal verantwoordelijk moeten zijn en instaan voor de kosten., zij zijn de netwerk beheerder uiteindelijk.

Geplaatst: 12 feb 2007, 19:59
door svenska
Belgacom moet bij een storing alles op zich nemen. Dommel kan er niets aan doen bij een bekabelingsprobleem, daar is netwerkbeheerder Belgacom voor verantwoordelijk.

Dus niet te snel Dommel beschuldigen van fouten.

Geplaatst: 12 feb 2007, 22:56
door Shag
Draco888 schreef:@Shag: AnD heeft hier een goed punt. Als het probleem echt aan de buitenbekabeling ligt zou BGC normaal verantwoordelijk moeten zijn en instaan voor de kosten., zij zijn de netwerk beheerder uiteindelijk.


Begrijp ik wel, maar ik bedoel de kosten van mijn GSM, mijn Xbox live waar ik een maand heb voor betaald en maar 2 weken van kan genieten, same deal met men internet. Heb betaald voor een maand, maar heb maar 2 weken degelijke verbinding.

Wordt hier rekening mee gehouden? Nee, deze kosten zijn allemaal voor mij.

Geplaatst: 13 feb 2007, 01:42
door Goendi
Jomma, je kunt ze je falende internetverbinding aanrekenen, maar niet dat je Xbox het niet doet hoor. Zij staan in voor je internet, niet je Xbox.