Scarlet schroeft snelheid fors op

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

IK heb dat ombudsrapport van vorig jaar ergens in juni eens in mijn handen gehad, en daar was zelfs van EDPnet en Dommel geen sprake. Bij navraag bleek dat er te weinig meldingen over waren binnen gekomen.
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

das leuk nieuws, ik was net aan het uikijken naar andere isp maar kga toch nog maar even blijven denkik :)
Gebruikersavatar
PHO
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 nov 2003, 12:13

Toxeh schreef:IK heb dat ombudsrapport van vorig jaar ergens in juni eens in mijn handen gehad, en daar was zelfs van EDPnet en Dommel geen sprake. Bij navraag bleek dat er te weinig meldingen over waren binnen gekomen.


Zoveel te beter!

Maar die 'uitlatingen' van de ombudsman die ik aanhaalde, zijn wel slechts 1 week oud. Dus niet het rapport van vorig jaar.
Hopelijk blijven ze wel de goeie score behouden.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Dat er meer klachten zijn van kleinere providers komt door slechts enkele providers waarvan dan ook een groot deel van hun klanten klachten heeft (Tele2, Scarlet, ADSL2fit, RealDSL, FullDSL mss). In veel gevallen schakelen die klanten dan terug over naar telenet of belgacom omdat ze gewoon schrik hebben gekregen van minder bekende providers of omdat ze de andere alternatieve providers niet kennen.
En zoals eerder gezegd, de klanten van alternatieve providers zijn beter ingelicht en ken de ombudsdienst telecom, telenet en belgacom klanten kennen die dienst waarschijnlijk niet.
maybeme
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 dec 2006, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

selder schreef:Vergeet nu eens allemaal die ADSL2+, dat ligt ergens onderin een schuif bij Scarlet, dat is er écht nog niet voor de komende jaren!

En de snelheidsverhoging en limietverhoging komt er ook voor ADSL Premium klanten, niet alleen voor Scarlet One klanten...

Er wordt een mailing voorbereid waar alles netjes in uitgelegd staat, en die zou er snel moeten komen - lees: in de loop van volgende weken...


Is misschien een domme vraag, maar hoe weet jij dat?

Ik was net van plan over te stappen, maar als de verhoging ook toegepast wordt op ADSL premium, dan blijf ik nog even =D
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Ook bestaande adsl premium en one klanten zullen in snelheid en datavolume worden verhoogd, in het voorjaar van 2007
hanzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 aug 2005, 16:09

Mr.T schreef:Ook bestaande adsl premium en one klanten zullen in snelheid en datavolume worden verhoogd, in het voorjaar van 2007


ben je zeker dat dit ook voor de adsl premium klanten geld ?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Als er ergens een domino valt, volgt de rest ?
Het klinkt alvast veelbelovend. Zeker nu dat ze bij Dommel aDSL2+ (naar alle waarschijnlijkheid) gaan uitrollen.
2007 zou wel is het jaar van de ommekeer kunnen worden :-)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

hanzo schreef:
Mr.T schreef:Ook bestaande adsl premium en one klanten zullen in snelheid en datavolume worden verhoogd, in het voorjaar van 2007


ben je zeker dat dit ook voor de adsl premium klanten geld ?
Ja, dit staat in de nieuwsbrief van Scarlet.
hanzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 aug 2005, 16:09

C1nder schreef:
hanzo schreef:
Mr.T schreef:Ook bestaande adsl premium en one klanten zullen in snelheid en datavolume worden verhoogd, in het voorjaar van 2007


ben je zeker dat dit ook voor de adsl premium klanten geld ?
Ja, dit staat in de nieuwsbrief van Scarlet.


geweldig :-D
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Ik ben net aan het kijken bij de verschillende ISP's omdat ik deze of volgende maan wil overschakelen, nu BGC PLUS, maar Scarlet? Nooit meer.

Ik ben een oud-Planet Internetter, en was snug as a bug bij hun, maar al de miserie die ik meemaakte toen ze ovbergenomen werden, nooit meer. Dubbele facturen,soms driedubbel per maand, bijna elke maand, geen of in ieder geval dure en niet erg hulpvolle helpdesk, . .
Daar is BGC toch veel beter in hoor, alleen jammer van hun prijs, en die beperkingen op volume.

Nee ook al rollen Dommel en EDPnet ADSL2 later uit, ik denk dat ik toch voor hun ga, waarschijnlijk Dommel.

Maar natuurlijk is het geweldig nieuws dat er eindelijk iets gaat veranderen op de iternetmarkt hier in Be, wat goed is al die technologie die ontwikkeld word als de mensen er niets van te zien krijgen?
Hopelijk is dit de start van een beetje concurrentie oorlog om de klanten, maar betwijfel het, Telenet en BGC hebben gewoon teveel marktaandeel.
De mensen moeten bewust gemaakt worden dat ze de keuze hebben, dat er andere ISP's dan BGC,Telenet, en ja ook Scarlet bestaan in Belgie.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”