Ik had die dag dat ik naar de facturatie belde en die onvriendelijke dame aan de lijn kreeg een tweede keer gebeld, dit keer een meneer die het ging nakijken, me op wachtlijn zette en na 5 minuten werd de communicatie verbroken
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
ze hadden op zn minst mogen terugbellen.
De mensen van Mobsitar zouden per klant slechts 10 minuten aan de lijn mogen blijven om te helpen, telkens ik bel is het wel voor een uur ofzo... de helpdesk is ok voor mij, ze stellen de dossiers met vermelding dringend maar daarna werken ze niet verder...
Vorige week trouwens ook nog telefoon gehad van Mobistar, dame aan de lijn die me belde om mee te delen dat de verbinding was afgesloten op mijn aanvraag! Had wel al door dat ik geen internet meer had
Dan zei ze plots ah maar u heeft blijkbaar niet gevraagd om de service stop te zetten, wat wenst u nu eigenlijk juist?
Er viel niet met die persoon te praten, ze wist niet wat ze moest zeggen maar ging toch alles zo snel mogelijk regelen... wat ze u altijd beloven daar
Het antwoord van Mobistar aan de Ombudsman was dat hun software eens een klant beschouwde als aansluitbaar en dan weer niet... handig!
Ik heb contact gehad met Test Aankoop, ze wilden dat verhaal wel op papier want ze vonden het schandalig! Ook omdat ze op de factuur de verkeerde promotie hadden gezet,... een provider moet een correcte service leveren, indien ze dit niet doen mag je zelf een periode geven om de service te verbeteren en indien niet beschouw je het contract nietig... dus ik denk idd dat ik genoeg redenen heb om zo weg te stappen maar anderzijds is het voor Mobistar dan gemakkelijk om eronderuit te komen vind ik, en dan hoeven ze wss geen compensaties meer te geven ook niet
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)