sdemey schreef:Ik heb ondertussen een mail gekregen van de ombudsman telecom:Ombudsdienst Telecom schreef:Brussel, 05/10/2006
Betreft: ontvangstmelding klacht
Geachte mijnheer,
De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft Uw klacht van 05/10/2006, handelend over “Billing: facturatie algemeen” in goede orde ontvangen. Na onderzoek van de gegevens heb ik Uw klacht ontvankelijk verklaard en in behandeling genomen. Uw dossierbeheerder van de Ombudsdienst voor Telecommunicatie is ... .
Ik heb Uw klacht op 05/10/2006 verstuurd naar Ransbottyn Cain van Realroot - realdsl en heb gevraagd mij hun standpunt te bezorgen ten laatste op 05/11/2006. Realroot - realdsl heeft maximum één maand de tijd om ons te antwoorden.
Als ik in het bezit ben van het standpunt van Realroot - realdsl, zal ik U dit overmaken en zal ik U vragen om binnen de veertien dagen op dit standpunt te willen reageren.
Eventuele bijzondere opmerkingen: nihil
Voor meer informatie kan U zich wenden tot ... op telefoonnummer 02...
Met bijzondere hoogachting,
Luc Tuerlinckx
Ombudsman
Das een standaardmail .... je moet er echter zelf blijven achterzitten .... als de termijn verstreken is en je hebt nog niets van de ombudsdienst gehoord, zelf eens contact met hen opnemen.