Userbase wordt vandaag 4 jaar

Nieuws omtrent telecom
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 08 jan 2005, 12:44

Proficiat aan onszelf want WIJ zijn Userbase. Zonder ons geen userbase. Maar zeker proficiat aan de mensen die hier hun schouders onder steken om iedereen verder te kunnen helpen maar toch wil ik er speciaal één iemand uithalen die dagdagelijks héél wat werk verzet voor Userbase: Blue Sky. Natuurlijk ook gefeliciteerd aan de monitoren!

Greetings,

Kochanie
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Hi Kochanie,
Bedankt voor de bloemetjes, maar het is heel Userbase van de Crew tot en met de bekwame leden informatici niet te vergeten medewerkers van diverse providers. (kortom alle leden van UB)

Dankzij je bijdrage komt er toch nog regelmatig iets over het voetbalgebeuren op UB :-)
Acieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 apr 2003, 18:05
Locatie: Tienen
Contacteer:

Cool!! Jullie verjaren samen met mij! :D
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Alloooo croquet

Moge er nog vele jaren volgen...

Mvg,

Kikker
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Amaai, al 4 jaar. Proficiat!
En met ongeveer hetzelfde aantal forumbezoekers het dubbele aantal berichten als bij ons. Gulle zij goe bezig!

Groetjes van de Pandora User Base.
(beteke laat maar 't is 't gedacht da telt)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding Schoon samengevat Kochanie :-)
Afbeelding Bloemen voor iedereen, maar toch een paar ruikers voor de crew, congrats.
Afbeelding En dat het nog vele jaren mag duren, en dat het steeds beter wordt.
Afbeelding Mischien straalt daar dan iets van af op de abonnementsformules :wink:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

In elk geval Afbeelding

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
dreamrocker
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ik ben onlangs van provider veranderd.
Userbase heeft een cruciale rol gespeeld in het bepalen van mijn keuze. Dank zij jullie heb ik een massa informatie gekregen en providers kunnen vergelijken, waardoor ik op een geïnformeerde manier de provider heb kunnen kiezen die het best beantwoordt aan mijn noden.
En ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Bij deze dan ook een welgemeende en grote DANK U aan de initiatiefnemers, medewerkers en posters van dit forum.

Moge Userbase nog héééél lang blijven bestaan.


same hier
congrats aan alle hier ene nog vele jaartjes :beerchug: :banana:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”