nieuwe isp, ongelimiteerd

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ofloo schreef:omdat ik dingen zie staan over adsl2 :p er is een provider die alleen in leuven/en of omstreken (niet 100% zeker) adsl2 levert, 'k geloof latribu of zoiets ..


D'er is niemand die vandaag ADSL2 levert hoor. Verwar je hem niet met Chello die in Leuven en Brussel een eigen kabelnet heeft?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Braindamage schreef:
Deej_1977 schreef:-topic: dit lijkt me een EDPNet reseller die gewoon het risico neemt dat je niet meer dan 60GB gaat downloaden. Kijk maar eens naar de profielen: een EDPNet Max Dyn voor 39,90€. Da's 20GB + 40 GB extra aan 0,25€ in mijn boekje.


Ik zou het raar vinden, daar Edpnet zelf een reseller van Scarlet is


Is EDPnet geen wholesaler (weet niet of dit de juiste woordkeuze is) van Scarlet en voor het grootste deel eigen infrastructuur gebruik, terwijl deze provider waarschijnlijk/mogelijk/misschien gewoon EDPnet hun produkt gebruikt met een andere naam (en dus ook de infrastructuur van EDPnet gebruikt).
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Op het forum geendatalimiet staat er een replymailtje met wat duidelijkheid ? van de helpdesk van E-leven aan iemand…
Nu 3/6M en fup +- 80 gig met wat speelruimte erbij voor de 6M en de prijzen bekeken is nat niet slecht hé, maar is nat fub en doen ze met je wat ze willen zekers…
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Deej_1977 schreef:
Ofloo schreef:omdat ik dingen zie staan over adsl2 :p er is een provider die alleen in leuven/en of omstreken (niet 100% zeker) adsl2 levert, 'k geloof latribu of zoiets ..


D'er is niemand die vandaag ADSL2 levert hoor. Verwar je hem niet met Chello die in Leuven en Brussel een eigen kabelnet heeft?

la tribu leverde wel adsl2 in de hoofdstad en enkele Waalse gebieden. I kdahct dat die nu over de kop zijn gegaan?
Ze gaven toch abbos aan 24 mbit over adsl
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

jimplug schreef:kijk hier even
http://www.talessa.com/

En blijkbaar zijn er zo nog andere die het ongelimiteerd aanbieden.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Robbe schreef:
jimplug schreef:kijk hier even
http://www.talessa.com/

En blijkbaar zijn er zo nog andere die het ongelimiteerd aanbieden.


Op het eerste gezicht lijkt dat goed maar aLs je echter in de voorwaarden snuistert:

http://www.talessa.com/conditions/2005-04-01-CSV-ADSLBIZ.txt schreef:3. Aux fins de préserver l'intégrité du Réseau et/ou la fourniture du Service, TALESSA SPRL a toujours le droit de prendre des mesures et de donner au Client toutes instructions que TALESSA SPRL juge nécessaires pour éviter ou réparer des vices dans le Réseau ou le Service, en ce compris, mais sans se limiter nullement à cela, l'interruption de la fourniture du Service. Le Client suivra immédiatement toutes les instructions de TALESSA SPRL à cet égard.


Maw ze kunnen naar goeddunken ingrijpen op het netwerk om de service te garanderen. Klinkt dus als FUP en niet ongelimiteerd.[/code]
The Hog
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2006, 15:36

kaise1 schreef:Op het forum geendatalimiet staat er een replymailtje met wat duidelijkheid ? van de helpdesk van E-leven aan iemand…
Nu 3/6M en fup +- 80 gig met wat speelruimte erbij voor de 6M en de prijzen bekeken is nat niet slecht hé, maar is nat fub en doen ze met je wat ze willen zekers…


Ik heb een volgende reply van e-leven ontvangen

Indien U echter verhoogde contention ratio’s wil, of over de 60 GB download wil gaan; kunnen we steeds een oplossing op maat voorzien.

De FUP is een document dat ervoor zorgt dat U, zonder onmiddelijke restrictieve consequenties eens een maandje boven de courante limieten kan gaan.


Voor mij geen FUP :!:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Pff idd een hoop zever geven ze daar ook blijkbaar, (de enige waar je mom op kunt rekenen ivb fub zijn de mediumcaps van Dommel en Yabu zekers, medium op Freedomnet weet ik nog zo niet… )
En ze noemen dat dan ongelimiteerde ADSL..
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Als je lage prijzen ziet en ongelimiteerde moet je zwaar oppassen dus,
ze strooien je zand in de ogen.
Dommel is the way!
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”