4x sneller voor tzelfde geld : always more naar Adsl 4mb?

Trietjebietje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2005, 17:49

Ofwel je handtekening scannen en met photoshop plakken op elke bladzijde?
hanske
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 apr 2005, 22:13

Ik heb vandaag ook de brief ontvangen.
Ik heb met het call center gebeld. Daar zeggen ze dat er niks verandert van limieten, in die zin dat het systeem hetzelfde blijft als bij versatel en dat je maar maximaal 10 euro moet bijbetalen. Dus uiteindelijk komt het op maximum 40 euro in de maand en een hogere snelheid.

Dat is tenminste wat ik begrepen heb. Dus is er volgens mij geen reden om direct over te stappen naar een andere internet provider.
Trietjebietje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2005, 17:49

@Hanske

Lees nog maar even goed dit topic en de voorwaarden van Dommel en Tele2 door dan ...
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

McAlly schreef:Als je aan 4Mb surft, kom je natuurlijk vlugger aan je 50/100 GB dan met wat je/ik heb met Versatel More.

Het verschil tussen dommel en Yabu is dat je bij Yabu geen mailbox of webruimte krijgt.

Om misverstanden te voorkomen:

...
* Yabu biedt enkel een ADSL verbinding en verbinding met het internet. U ontvangt bij uw bestelling geen mailbox, webruimte en eventuele andere extra's. U ontvangt van ons wel een zeer betrouwbare verbinding met het internet.


Persoonlijk twijfel ik nog tussen ADSL light van Tele2 of dommel



Yabu is duidelijk een Hollandse reseller van o.a. Dommel abonnementen. Lijkt mij op papier even okee als Dommel, buiten het feit dat het bedrijf nieuw is in België en dat we daarom niet goed weten of de kwaliteit van hun service enzo even goed is als bij Dommel. Het enige adres dat op hun website staat is bv. in Eindhoven, niet in België.

Ik denk dat ik uiteindelijk voor de relatieve zekerheid van Dommel ga kiezen.


Hanske schreef:Ik heb met het call center gebeld. Daar zeggen ze dat er niks verandert van limieten, in die zin dat het systeem hetzelfde blijft als bij versatel en dat je maar maximaal 10 euro moet bijbetalen. Dus uiteindelijk komt het op maximum 40 euro in de maand en een hogere snelheid.


Het call center geeft in dit soort situaties altijd tegenstrijdige informatie; dat was bij de eerste overschakelingen naar Tele2 Allin ook zo.

En zelfs als dit waar is: 40 euro? Liever 33 euro bij Dommel voor iets dat op hetzelfde neerkomt als Always More (wat volume betreft toch).
hanske
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 apr 2005, 22:13

Ik twijfel nu ook, heb weinig zin om te wisselen, maar als het echt slecht is en ik kan niet meer weg schiet het ook niet echt op.

Is die dommel wel goed? Heb er namelijk nog niet echt van gehoord.
jdulst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2005, 13:16
Locatie: ICHTEGEM

eerste contact met dommel is goed, gisteren aangevraagd, vandaag activatiegegevens en volgende week dinsdag wordt ik geactiveerd,dan opzeggen bij tele2 (wat gaat dit lekker aanvoelen), dit schiet op en de helpdesk is biezonder vriendelijk, denk dat ik goed ga zitten bij dommel, wordt vervolgd
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik ben van Versatel/tele2 naar Dommel gegaan.

ALs ik het vergelijk :

Tele2 : 5 op 10
Dommel : 9 op 10

Kwaliteit telefoon beter, snelheid stabiel en bekwamere helpdesk.

Slechts een paar keer problemen gehad, terwijl dit bij Tele2 wekelijks was.
Trietjebietje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2005, 17:49

jdulst schreef:eerste contact met dommel is goed, gisteren aangevraagd, vandaag activatiegegevens en volgende week dinsdag wordt ik geactiveerd,dan opzeggen bij tele2 (wat gaat dit lekker aanvoelen), dit schiet op en de helpdesk is biezonder vriendelijk, denk dat ik goed ga zitten bij dommel, wordt vervolgd


Same here ...
Bezig met het contract te tekenen en dan doorsturen straks.
Dan nog storting doen en klaar is kees.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Heb vroeger nooit probs gehad met Versatel(nu Tele2) en gebruik het toch al een heel tijdje. Voor mij zou ik toch een 8/10 geven. Maja nu ze hier afkomen met hun briefke is dat ook al gedaan.
Ivm Dommel, so far so good. Sebiet handtekening zetten en opsturen en we zullen wel zien.

Btw vraagje: Op welk ogenblik word uw contract bij Tele2 verlengd? Is dit een maand na je de brief in onvangst hebt genomen of vanaf het volgend factuur? Iemand een idee?
Trietjebietje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2005, 17:49

Shag schreef:Heb vroeger nooit probs gehad met Versatel(nu Tele2) en gebruik het toch al een heel tijdje. Voor mij zou ik toch een 8/10 geven. Maja nu ze hier afkomen met hun briefke is dat ook al gedaan.
Ivm Dommel, so far so good. Sebiet handtekening zetten en opsturen en we zullen wel zien.

Btw vraagje: Op welk ogenblik word uw contract bij Tele2 verlengd? Is dit een maand na je de brief in onvangst hebt genomen of vanaf het volgend factuur? Iemand een idee?


Volgend factuur denk ik, want noch op de briefhoofding, noch op de enveloppe stond een datum. En mijn Tele2 is al ingegaan op 17/6, brief pas gekregen op 27/6 ... hoe zou dat weeral komen :roll: :-D
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

jdulst schreef:eerste contact met dommel is goed, gisteren aangevraagd, vandaag activatiegegevens en volgende week dinsdag wordt ik geactiveerd,dan opzeggen bij tele2 (wat gaat dit lekker aanvoelen), dit schiet op en de helpdesk is biezonder vriendelijk, denk dat ik goed ga zitten bij dommel, wordt vervolgd


En van waar wete gij da da ge volgende week dinsdag al aangesloten word? ik heb daarjuist ook op die site ervan gekeken en daar staat gewoon: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested. en bij den datum staat niks. of komt da een tijdje erna te staan ofzo?
jdulst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2005, 13:16
Locatie: ICHTEGEM

metal schreef:
jdulst schreef:eerste contact met dommel is goed, gisteren aangevraagd, vandaag activatiegegevens en volgende week dinsdag wordt ik geactiveerd,dan opzeggen bij tele2 (wat gaat dit lekker aanvoelen), dit schiet op en de helpdesk is biezonder vriendelijk, denk dat ik goed ga zitten bij dommel, wordt vervolgd


En van waar wete gij da da ge volgende week dinsdag al aangesloten word? ik heb daarjuist ook op die site ervan gekeken en daar staat gewoon: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested. en bij den datum staat niks. of komt da een tijdje erna te staan ofzo?


als je eerste factuur betaald ga je naar https://crm.schedom-europe.net/, je logt in en daarna ga je naar PAKKETTEN, daarna een klik op je id en daar zie je de begindatum en ik denk dat dit de activatiedatum is, grz
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

jdulst schreef:
metal schreef:
jdulst schreef:eerste contact met dommel is goed, gisteren aangevraagd, vandaag activatiegegevens en volgende week dinsdag wordt ik geactiveerd,dan opzeggen bij tele2 (wat gaat dit lekker aanvoelen), dit schiet op en de helpdesk is biezonder vriendelijk, denk dat ik goed ga zitten bij dommel, wordt vervolgd


En van waar wete gij da da ge volgende week dinsdag al aangesloten word? ik heb daarjuist ook op die site ervan gekeken en daar staat gewoon: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested. en bij den datum staat niks. of komt da een tijdje erna te staan ofzo?


als je eerste factuur betaald ga je naar https://crm.schedom-europe.net/, je logt in en daarna ga je naar PAKKETTEN, daarna een klik op je id en daar zie je de begindatum en ik denk dat dit de activatiedatum is, grz



Daar zie ik ook staan voor de 4de juli maar als je op paketten klikt en dan op die I bij beheer klikt staat er dit bij: expected installation date : to be determined. dus ik denk nie da het dieje eerste datum gaat zijn zenne. maarja, laten we hopen van wel he.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Uw aanvraag tot opzegging werd geregistreerd op 27/06/2006 en wordt op 11/07/2006 uitgevoerd.

Kon helaas geen vroegere datum selecteren anders was het al langer gebeurd.. zijn pas verhuist (met behoud van nummer) en wachten nog steeds op 'heractivering' ofzoiets maar soit, de enige reden voor mijn verblijf bij versatel verdwijnt nu.. ik dus ook :)

Morgen in elk geval nog eens aangetekend schrijven ook (heb niet veel vertrouwen meer in isp's na m'n adsl2fit avontuur)

Ik ga dommel eens bekijken maar hoe zit het nu met realdsl?
Lees op het realdsl forum heel wat klachten maar ben er me van bewust dat die op forums vaker voorkomen dan lofzangen.
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Heronic schreef:Morgen in elk geval nog eens aangetekend schrijven ook (heb niet veel vertrouwen meer in isp's na m'n adsl2fit avontuur)


Bedoel je een schrijven naar Dommel of naar Tele2?
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Het stopzetten van versatel natuurlijk. :)
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Ah. Gewoon voor de duidelijkheid...
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Wat gebeurt er met de gewone All-in abo's die nog unlimited hebben, hoelang kunnen deze nog genieten van dit abo ?
hanske
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 apr 2005, 22:13

Ik heb dan toch bijna beslist, nu zit ik nog net met 1 vraag, bij het aanvragen moet je invullen welke lijn je hebt (twin/isdn-2/digital line of classic/discovery/duo pstn line). Welke moet ik hier kiezen? Ik denk classic/discovery/duo pstn line maar ben niet helemaal zeker :oops: ben niet zo'n expert :oops:
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

hanske schreef:Ik heb dan toch bijna beslist, nu zit ik nog net met 1 vraag, bij het aanvragen moet je invullen welke lijn je hebt (twin/isdn-2/digital line of classic/discovery/duo pstn line). Welke moet ik hier kiezen? Ik denk classic/discovery/duo pstn line maar ben niet helemaal zeker :oops: ben niet zo'n expert :oops:


Er zijn bijna geen twin/isdn lijnen meer. Als je het niet weet dan heb je heel waarschijnlijk pstn zoals de meesten.
hanske
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 apr 2005, 22:13

ok, bedankt

:lol:
korlean
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 nov 2003, 13:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ook net opgezegd bij versatel via hun online formulier se :)
Morgen voor al de zekerheid nog een aangetekende brief versturen se.

En het gaat Dommel worden :)
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Voor mij is het ook Dommel Netconnect geworden.
Always more zeg ik over een paar dagen op als ik weet wanneer (ongeveer) mijn Dommel account in orde is. Toch zien dat ik het binnen de maand doe ... anders heb ik daar ook nog problemen mee.
Mr. Smith
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:28

Ik heb opnieuw gebeld naar de helpdesk van tele2/versatel.
Deze keer vertelden zij ook aan mij dat het bijbetalen voor extra volume gelimiteerd wordt tot 10 euro. Dat zou dus betekenen dat de nieuwe maximumfactuur wordt 29.90 + 10 euro ofte 39.90 euro.

Maw 5 euro meer dan vroeger maar je krijgt een snellere lijn. Dat lijkt mij fair. Onder die voorwaarden blijf ik een even tevreden klant als vroeger.
Ik wil dit echter wel eerst op papier of op hun site zien want aan de telefoon veranderen ze blijkbaar wel eens van mening.



PS: Nog een reden om te blijven: ook hun nieuwserver is erg goed (30 dagen retentie en erg compleet, en niet gelimiteerd in verbruik)
jdulst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2005, 13:16
Locatie: ICHTEGEM

strife schreef:Voor mij is het ook Dommel Netconnect geworden.
Always more zeg ik over een paar dagen op als ik weet wanneer (ongeveer) mijn Dommel account in orde is. Toch zien dat ik het binnen de maand doe ... anders heb ik daar ook nog problemen mee.



net gebeld met tele2 ivm opzegperiode en hebben bevestigd dat er tijd is tot EIND AUGUSTUS om te reageren tegen het nieuwe ABONNEMENT, wordt vervolgd
jdulst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2005, 13:16
Locatie: ICHTEGEM

metal schreef:
jdulst schreef:
metal schreef:
jdulst schreef:eerste contact met dommel is goed, gisteren aangevraagd, vandaag activatiegegevens en volgende week dinsdag wordt ik geactiveerd,dan opzeggen bij tele2 (wat gaat dit lekker aanvoelen), dit schiet op en de helpdesk is biezonder vriendelijk, denk dat ik goed ga zitten bij dommel, wordt vervolgd


En van waar wete gij da da ge volgende week dinsdag al aangesloten word? ik heb daarjuist ook op die site ervan gekeken en daar staat gewoon: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested. en bij den datum staat niks. of komt da een tijdje erna te staan ofzo?


als je eerste factuur betaald ga je naar https://crm.schedom-europe.net/, je logt in en daarna ga je naar PAKKETTEN, daarna een klik op je id en daar zie je de begindatum en ik denk dat dit de activatiedatum is, grz



Daar zie ik ook staan voor de 4de juli maar als je op paketten klikt en dan op die I bij beheer klikt staat er dit bij: expected installation date : to be determined. dus ik denk nie da het dieje eerste datum gaat zijn zenne. maarja, laten we hopen van wel he.


je hebt gelijk METAL, je moet kijken bij extected installation date en daar staat nu 03/07/2006 (TUSSEN 9-12UUR), gaat vlot moet ik zeggen, wordt vervolgd
hanske
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 apr 2005, 22:13

net nogmaals met de helpdesk gebeld.

De eerste mijnheer die ik te spreken kreeg zei nu dat er maximaal 5 euro in de maand zou bij kunnen komen voor extra volume.
Nu had ik op de website zien staan: Snelheid ontvangen maximum 4 Mb met download 40 GB
Deze mijnheer kon me niet uit leggen wat dit betekende, dus heeft hij me doorgeschakeld naar de technische dienst.

Die mijnheer wist me te vertellen dat er boven de 10GB 1 euro betaald moet worden voor elke GB tot 40GB. Dan stopt het en kun je volgens die mijnheer niet meer downloaden. Op de vraag of het betalen voor de extra GB's stopt na 5euro zei hij dat dat niet stopt. Kortom, je moet dus gewoon voor de volle pot bijbetalen en dan kun je niet eens meer downloaden als je aan 40GB zit. Dus dan komt dat neer op een bedrag van 59.90 per maand.
Dat is me toch echt iets te veel, dus ook ik zeg bye bye tele2/versatel.
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

ze blijven maar hun voorwaarden aanpassen zo te zien, hier ook een nieuwe klant voor dommel, so long tele2 :wave:
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

hanske schreef:Die mijnheer wist me te vertellen dat er boven de 10GB 1 euro betaald moet worden voor elke GB tot 40GB. Dan stopt het en kun je volgens die mijnheer niet meer downloaden. Op de vraag of het betalen voor de extra GB's stopt na 5euro zei hij dat dat niet stopt. Kortom, je moet dus gewoon voor de volle pot bijbetalen en dan kun je niet eens meer downloaden als je aan 40GB zit. Dus dan komt dat neer op een bedrag van 59.90 per maand.
Dat is me toch echt iets te veel, dus ook ik zeg bye bye tele2/versatel.


Ziet ge? Bij de first line weten ze zelf niet wat de nieuwe voorwaarden omtrent volume zijn, waarschijnlijk omdat er niet eens een memo over rondgestuurd is.

Dus wat gebeurt er: de ene helft zegt gewoon wat de klant wilt horen (zoals aan Hanske) terwijl de andere helft tot op de letter volgt wat er op hun eigen site staat (zoals aan Mr. Smith in het begin).

De realiteit is dat ze de Verstal FUPs aan het elimineren zijn.
Ninjai
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 feb 2005, 13:27

jdulst schreef:
je hebt gelijk METAL, je moet kijken bij extected installation date en daar staat nu 03/07/2006 (TUSSEN 9-12UUR), gaat vlot moet ik zeggen, wordt vervolgd


Idem. Na 1 dag stond dit er ook bij mij. Dus eigenlijk binnen 7 dagen omgeschakeld. Wauw!!

Ik ben benieuwd of iemand tijdig die 'nieuwe' voorwaarden op papier zal krijgen. 5€? 10€? Ach ja, ze waren er beter vanaf gebleven. Eigen schuld, dikke b...?
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Als ex-tele2 klant (ben op tijd gaan lopen) kan ik alleen maar Dommel aanbevelen.

Hou er rekening mee dat je bij EDPNET nog 25 euro activatiekosten moet betalen, en bij Dommel niet.

Wacht echter niet te lang, want die gratise activatie is een promotie, en kan dus elk moment wegvallen.
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

jdulst schreef:net gebeld met tele2 ivm opzegperiode en hebben bevestigd dat er tijd is tot EIND AUGUSTUS om te reageren tegen het nieuwe ABONNEMENT, wordt vervolgd


Eigenaardig; want de wettelijke periode is maar een maand zoals ze zelf zeggen in de brief. Zoveel te beter..

Je zou bijna zeggen dat Tele2 zelf graag van ons af wil zijn. "Hier, u krijgt nog wat meer opzegtijd." 8)
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

In verband met die langere opzegtijd:
ik zou der niet echt op vertrouwen op wat de helpdesk zegt, tenzij ze het op papier (of email) zetten. Dus opzeggen binnen de maand is op dit moment de enige zekerheid. Anders zit ge er mogelijk weer een jaar aan vast !
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Even wat telefoontjes gedaan naar Tele2 zelf, het downloaden is dus inderdaad 1 EUR / GB bijkomend, zonder limiet op het bijkopen.

Dus al je 100 GB download, ben je 90 EUR extra kwijt.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
jdulst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2005, 13:16
Locatie: ICHTEGEM

strife schreef:In verband met die langere opzegtijd:
ik zou der niet echt op vertrouwen op wat de helpdesk zegt, tenzij ze het op papier (of email) zetten. Dus opzeggen binnen de maand is op dit moment de enige zekerheid. Anders zit ge er mogelijk weer een jaar aan vast !


ge moogt gerust zijn, zal eerder opzeggen om geen risico te lopen
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Over het opzeggen: wat raadt Dommel zelf eigenlijk aan: nu al, of wachten tot activatie? Dit is al aan bod gekomen, maar er zijn tegenstrijdige commentaren...
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

EEh ivm de opmerking over de onwetendheid van de versatel helpdesk medewerkers, bij dommel hebben ze die blijkbaar ook ;)

Wou nog eens een beetje uitleg (eveneens als bevestiging) hoe het nu allemaal in zijn werk ging bij het eventueel overschrijden van m'n limiet.

Een totaal tegenstrijdig met de op hun website staande uitleg deed me even nar het hart grijpen vooral toen hij vroeg :

"Waar heb je dat gelezen?"

Even later was ik weer gerustgesteld :

"Ja als het op de website staat zal het kloppen"

Enfin hop naar dommel isp nummer 5 :)
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Je kan gerust direct opzeggen en naar Dommel overschakelen.
Toen ik Tele2 had opgezegd heb ik nog bijna 3 weken gratis van hun diensten kunnen genieten. Voldoende tijd dus.
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

is het niet beter om eerst abo te nemen bij dommel en pas daarna op te zeggen?
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Ga eens kijken op "Mijn Tele2" bij "opzeggen".

Voor mij stellen ze als datum 13 juli voor. Als ik een eerdere datum selecteer, dan staat er "u mag geen datum selecteren die in het verleden ligt" (het is geen datum in het verleden, natuurlijk, maar blijkbaar werkt hun systeem zo).

Ik denk dat dit betekent dit ik in theorie tot 13 juli effectief geconnecteerd kan blijven bij Tele2, zelf al doe ik de opzegging vandaag. Wat dietervanb zegt dus, eigenlijk.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”