Pagina 2 van 2

Geplaatst: 20 jun 2006, 20:29
door mrk
@ Koelreuteria

AVM is een merk. Je kunt dat dus niet instellen op 't modem.

Geplaatst: 21 jun 2006, 09:32
door dietervanb
devilkin schreef:
Webdeveloper schreef:Al iemand reactie gekregen van dommel trouwens?


Nog niks...


Nog altijd niets .... raar. Normaal antwoorden ze sneller op aanvragen.
Ofwel hebben ze het zo druk door deze problemen (ze werken niet met een call center) dat ze niet alles onmiddellijk kunnen beantwoorden.

Je kan ze ook bellen, maar ze zitten achter een duur 070-nummer.

Geef ze deze keer echter het voordeel van de twijfel.

Geplaatst: 22 jun 2006, 15:12
door Perkele
dietervanb schreef:Je kan ze ook bellen, maar ze zitten achter een duur 070-nummer.

€0,1750/minuut tijdens de piekuren is niet bepaald 'duur', maar wel wat duurder dan het standaard tarief.
Met het juiste VoIP programma kan je er zelfs gratis naar bellen. :P

Geplaatst: 22 jun 2006, 17:04
door ketter
dietervanb schreef:
devilkin schreef:
Webdeveloper schreef:Al iemand reactie gekregen van dommel trouwens?


Nog niks...


Nog altijd niets .... raar. Normaal antwoorden ze sneller op aanvragen.
Ofwel hebben ze het zo druk door deze problemen (ze werken niet met een call center) dat ze niet alles onmiddellijk kunnen beantwoorden.

Je kan ze ook bellen, maar ze zitten achter een duur 070-nummer.

Geef ze deze keer echter het voordeel van de twijfel.


dietervanb hun 070 nummer is zeker niet duur hoor.
Dacht ik in het begin ook todat ik de rekening kreeg en dan zie je meteen dat het een normaal tarief is :lol:

Geplaatst: 23 jun 2006, 10:43
door dietervanb
Wat bedoel je met "normaal tarief" ?

En ik weet ook wel dat je met VOIPBUSTER gratis kan bellen, maar ik bel weinig, en het heeft geen zin om elke 3 maanden 10 euro "beltegoed" te kopen, daar ik (indien mogelijk) liever met een gewone telefoon bel.

Geplaatst: 27 jun 2006, 22:14
door devilkin
dietervanb schreef:
devilkin schreef:
Webdeveloper schreef:Al iemand reactie gekregen van dommel trouwens?


Nog niks...


Nog altijd niets .... raar. Normaal antwoorden ze sneller op aanvragen.
Ofwel hebben ze het zo druk door deze problemen (ze werken niet met een call center) dat ze niet alles onmiddellijk kunnen beantwoorden.

Je kan ze ook bellen, maar ze zitten achter een duur 070-nummer.

Geef ze deze keer echter het voordeel van de twijfel.


Ondertussen reactie gehad:

Geachte,

Er was inderdaad vorige week een probleem met een van onze backbonerouters.

Deze werden opgelost door de vervanging van de router in kwestie.

Alweer...???

Geplaatst: 29 jun 2006, 09:37
door Koelreuteria
Zojuist van xxx uur tot ongeveer 9.30 uur zonder I-net gezeten.

Was het algemeen? Of was het mijn modem die nukkig was?

Geplaatst: 29 jun 2006, 09:40
door Silence
Ik heb rond 8u30 nog mijn mail thuis gechecked en toen waren er alleszins geen problemen.

Geplaatst: 29 jun 2006, 10:03
door dietervanb
Denk er geen probleem was bij Dommel.
Als het adsl-lampje uit was wil dit zeggen dat uw modem geen syncro meer had. Dit kan aan veel liggen en situeert zich tussen uw aansluiting en de telefooncentrale.

Het is uiteraard Dommel die de i-net diensten levert, maar zij zijn ook afhankelijk van de infrastructuur van Belgacom.

Het is zeer regelmatig dat Belgacom er effe uit ligt. Vroeger viel dat niet op. Je belde, kreeg geen verbinding en probeerde effe later opnieuw.
Nu met internet ziet natuurlijk iedereen als de verbinding wegvalt.