@ Koelreuteria
AVM is een merk. Je kunt dat dus niet instellen op 't modem.
Lagen we er even uit?
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Nog altijd niets .... raar. Normaal antwoorden ze sneller op aanvragen.devilkin schreef:Nog niks...Webdeveloper schreef:Al iemand reactie gekregen van dommel trouwens?
Ofwel hebben ze het zo druk door deze problemen (ze werken niet met een call center) dat ze niet alles onmiddellijk kunnen beantwoorden.
Je kan ze ook bellen, maar ze zitten achter een duur 070-nummer.
Geef ze deze keer echter het voordeel van de twijfel.
-
- Plus Member
- Berichten: 197
- Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
€0,1750/minuut tijdens de piekuren is niet bepaald 'duur', maar wel wat duurder dan het standaard tarief.dietervanb schreef: Je kan ze ook bellen, maar ze zitten achter een duur 070-nummer.
Met het juiste VoIP programma kan je er zelfs gratis naar bellen.

-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
dietervanb hun 070 nummer is zeker niet duur hoor.dietervanb schreef:Nog altijd niets .... raar. Normaal antwoorden ze sneller op aanvragen.devilkin schreef:Nog niks...Webdeveloper schreef:Al iemand reactie gekregen van dommel trouwens?
Ofwel hebben ze het zo druk door deze problemen (ze werken niet met een call center) dat ze niet alles onmiddellijk kunnen beantwoorden.
Je kan ze ook bellen, maar ze zitten achter een duur 070-nummer.
Geef ze deze keer echter het voordeel van de twijfel.
Dacht ik in het begin ook todat ik de rekening kreeg en dan zie je meteen dat het een normaal tarief is

- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Wat bedoel je met "normaal tarief" ?
En ik weet ook wel dat je met VOIPBUSTER gratis kan bellen, maar ik bel weinig, en het heeft geen zin om elke 3 maanden 10 euro "beltegoed" te kopen, daar ik (indien mogelijk) liever met een gewone telefoon bel.
En ik weet ook wel dat je met VOIPBUSTER gratis kan bellen, maar ik bel weinig, en het heeft geen zin om elke 3 maanden 10 euro "beltegoed" te kopen, daar ik (indien mogelijk) liever met een gewone telefoon bel.
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Ondertussen reactie gehad:dietervanb schreef:Nog altijd niets .... raar. Normaal antwoorden ze sneller op aanvragen.devilkin schreef:Nog niks...Webdeveloper schreef:Al iemand reactie gekregen van dommel trouwens?
Ofwel hebben ze het zo druk door deze problemen (ze werken niet met een call center) dat ze niet alles onmiddellijk kunnen beantwoorden.
Je kan ze ook bellen, maar ze zitten achter een duur 070-nummer.
Geef ze deze keer echter het voordeel van de twijfel.
Geachte,
Er was inderdaad vorige week een probleem met een van onze backbonerouters.
Deze werden opgelost door de vervanging van de router in kwestie.
-
- Pro Member
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 7 keer
Zojuist van xxx uur tot ongeveer 9.30 uur zonder I-net gezeten.
Was het algemeen? Of was het mijn modem die nukkig was?
Was het algemeen? Of was het mijn modem die nukkig was?
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Denk er geen probleem was bij Dommel.
Als het adsl-lampje uit was wil dit zeggen dat uw modem geen syncro meer had. Dit kan aan veel liggen en situeert zich tussen uw aansluiting en de telefooncentrale.
Het is uiteraard Dommel die de i-net diensten levert, maar zij zijn ook afhankelijk van de infrastructuur van Belgacom.
Het is zeer regelmatig dat Belgacom er effe uit ligt. Vroeger viel dat niet op. Je belde, kreeg geen verbinding en probeerde effe later opnieuw.
Nu met internet ziet natuurlijk iedereen als de verbinding wegvalt.
Als het adsl-lampje uit was wil dit zeggen dat uw modem geen syncro meer had. Dit kan aan veel liggen en situeert zich tussen uw aansluiting en de telefooncentrale.
Het is uiteraard Dommel die de i-net diensten levert, maar zij zijn ook afhankelijk van de infrastructuur van Belgacom.
Het is zeer regelmatig dat Belgacom er effe uit ligt. Vroeger viel dat niet op. Je belde, kreeg geen verbinding en probeerde effe later opnieuw.
Nu met internet ziet natuurlijk iedereen als de verbinding wegvalt.