Pagina 2 van 2
Geplaatst: 09 maa 2006, 11:19
door Lowie
Zelfde probleem hier. Ik heb een ticket aangemaakt en kreeg het volgende als antwoord:
Beste klant,
Alle informatie over uw probleem kunt u op onze website vinden:
http://www.edpnet.net/cms.aspx?S=Helpce ... tus_Issues
Daar staat dit:
Thursday 9 march 2006
In the evening you can suffer from speed problems to international sites. This is due to a connection problem to one of our international partners. We are forced to leave a piece of our bandwith unused.
Blijft de vraag, wanneer is dit opgelost natuurlijk.
Geplaatst: 09 maa 2006, 12:03
door sideshow
Ik heb eens gebeld naar de helpdesk en ze zeiden hetzelfde.
Ze weten ook niet direct wanneer het zal opgelost worden.
Iets offtopic nog, ik kan het niet begrijpen dat een bedrijf iemand tewerkstelt in hun helpdesk die de hoofdtaal niet 100% vloeiend spreekt, en dus vol met oosterse tongvallen en accenten...
Geplaatst: 09 maa 2006, 12:17
door Lowie
sideshow schreef:
Iets offtopic nog, ik kan het niet begrijpen dat een bedrijf iemand tewerkstelt in hun helpdesk die de hoofdtaal niet 100% vloeiend spreekt, en dus vol met oosterse tongvallen en accenten...
Ik heb ook al iemand aan de lijn gehad, waarbij je duidelijk kon merken dat haar moedertaal niet het Nederlands is. Maar, toegegeven, deze jongedame was zeer beleefd en hulpvaardig, en haar Nederlands was ondanks een accent toch duidelijk verstaanbaar.
Geplaatst: 09 maa 2006, 12:23
door FlashBlue
sideshow schreef:Iets offtopic nog, ik kan het niet begrijpen dat een bedrijf iemand tewerkstelt in hun helpdesk die de hoofdtaal niet 100% vloeiend spreekt, en dus vol met oosterse tongvallen en accenten...
Ik heb deze dame (julia als ik me niet vergis) al een aantal keren gesproken; en zij is altijd zeer vriendelijk en weet goed wat ze doet en waar ze mee bezig is.
Sinds wanneer is een hoorbaar accent of hoorbare buitelandse afkomst een reden om geen mensen in dienst te nemen ?
Geplaatst: 09 maa 2006, 13:31
door sideshow
Ik heb ook al enkele malen gebeld, en voor ietwat complexere problemen, hoor je toch echt dat het allemaal niet meer zo vlot gaat om iets uit te leggen. Dit wordt ook mede in de hand gewerkt door het accent. Dus dit zou bvb een reden kunnen zijn voor een bedrijf om iemand die de taal niet helemaal vloeiend spreekt, aan te nemen als helpdeskoperator via de telefoon. Verdenk me niet van racisme, is voor niets nodig ...
Geplaatst: 09 maa 2006, 13:39
door FlashBlue
tsja; ik heb in de periode december-januari verschillende uren doorgebracht aan de lijn; zowel met julia; als met iemand anders; en zij volgde altijd perfect wat ik vertelde; technisch of niet. (en ik kon haar ook perfect volgen ... )
(uiteindelijk is het probleem wel overgenomen door iemand anders; maar dat kwam puur omdat er een confcall met belgacom aan te pas kwam; en niet omdat julia te kort schoot op taalkundig of technisch vlak )
Daarenbuiten is het niet aan jouw, mij, of iemand anders op dit forum om edpnet hun wervingsbeleid in vraag te stellen he
Geplaatst: 09 maa 2006, 15:47
door MacE501
sideshow schreef:Ik heb eens gebeld naar de helpdesk en ze zeiden hetzelfde.
Ze weten ook niet direct wanneer het zal opgelost worden.
Iets offtopic nog, ik kan het niet begrijpen dat een bedrijf iemand tewerkstelt in hun helpdesk die de hoofdtaal niet 100% vloeiend spreekt, en dus vol met oosterse tongvallen en accenten...
Vroeger bij Telenet (perfecte Vlaming): heu, tja, heum... hebt ge uwe modem al eens gereset ? Draait er misschien spyware op uwe pc ? Anders ne keer Windows herinstalleren en terugbellen he meneer...
Dan heb ik liever iemand als Julia aan de lijn die op z'n minst weet waarover ze het heeft. Die tongval, I don't give a flying f*ck!
Geplaatst: 09 maa 2006, 17:10
door |T-J|
het probleem is ondertussen opgelost btw.
Geplaatst: 09 maa 2006, 19:10
door Ken
Als het maar verstaanbaar is en er goed gewerkt word