is er een alternatief hiervoorcadsite schreef:"Cake" is er mee gestopt.

Ze gaan nog verder in "Cake for banks" - dus een account hebben bij Argenta helptcadsite schreef:"Cake" is er mee gestopt.
Niet veel he. Ik herinner me toch een zekere reportage eind vorig jaarJoe de Mannen schreef:Die mens wordt toch betaald door z'n werkgever ? moet ik die dan nog eens apart betalen om aan te bellen ?
So?CCatalyst schreef:Niet veel he. Ik herinner me toch een zekere reportage eind vorig jaarJoe de Mannen schreef:Die mens wordt toch betaald door z'n werkgever ? moet ik die dan nog eens apart betalen om aan te bellen ?(hoewel dat een momentopname was en we niet weten hoe selectief men geknipt heeft).
Volgens mij is veel ook gekomen door Corona. Een gegeven moment was er ook geen handtekening meer nodig, want ja, anders kom je te dicht bij elkaar. Dan hadden we leveringen waarbij de koerier op 5m van de deur stond te wachten tot je open deed en zag dat je het pakketje aan je voordeur in ontvangst nam. Nog wat later kropen ze alweer in hun auto en staken eens hun hand op als je de deur open deed. En tegenwoordig inderdaad rijden ze gewoon door.phil48 schreef:Thuiswerkend zie ik vanachter mijn (bureau) raam dagelijks die post nl bestelwagens in de straat passeren. Zetten pak(je) neer, bellen aan en stappen weer in hun bestelwagen, op naar de volgende klant. Wachten tot iemand open doet, nooit. Ook niet bij een buur afgeven.
Klopt, en totaal niet klaar om alleen het volume e-commerce aan te kunnen. We hebben dat nog eens gezien nadat de bpost vakbonden de arbeidsinspectie hadden afgestuurd op PostNL en GLS, oeps plots kwam er extra volume af waar ze niet klaar voor waren.R2D2 schreef:De post was inderdaad hèt bedrijf om die rol te spelen. Helaas gerund als een antiek overheidsbedrijf, verlamd door vakbonden en voorheen bevolkt door politiek geplaatsten en nu ook meer en meer door onderbetaalde nieuwkomers.
Daar ontbreekt het inderdaad aan. Want als het misloopt met de aflevering van een pakket dat zegt Bpost doodleuk: Wij hebben met u niets te maken, u bent onze klant niet. Als je klachten hebt, ga dan klagen bij uw leverancier/verkoper die wel klant is bij ons. Die moet dan klagen.Joe de Mannen schreef: Service aan de bevolking wel.
J.
Dat denk ik niet. Het belastingsgeld vloeit er immers niet meer naartoe. De burger betaalt dus enkel nog wat hij gebruikt, hij hoeft niet meer te subsidieren.Dizzy schreef:en meer kosten voor de burger
Of het allemaal zo verlieslatend is weet ik niet. Amazon US is bv een grote klant van Landmark Global en het is voor bpost een manier om op grotere schaal relevant te zijn, iets wat andere Europese postoperatoren ook doen (Deutsche Post via DHL, La Poste via DPD, Royal Mail via GLS, ...). De aandeelhouder vraagt zoiets.R2D2 schreef: Opmerkelijk ook dat Bpost wel middelen heeft om in Noord Amerika te investeren in logistieke en e-commerce bedrijven : Radial, Landmark Global, Apple Express en FDM.
Relatief. In het centrum waar ik ga kan ik zonder problemen in 2 weken een afspraak maken.on4bam schreef:Daar gaat het niet om. Ik wist dat ik op tijd moest reserveren en zelfs dan was het nog nipt. Ik heb 6 weken op voorhand gereserveerd, kaartje komt 4 weken op voorhand. Wie wacht op zijn uitnodiging is te laat dus het systeem zit niet juist.
Ik ken zo maar één iemand: onze kaviaarsocialist. Met sneakers van minder dan 400 euro kan je niet bij de koning op bezoek hé9livesuni schreef: Zijn er echt zoveel mensen met een kortsluiting die 200€ en meer gaan betalen voor wat sneakers?
Livestyle boekjes en "alternatieve" beleggers lopen storm: vaak worden ze niet eens aangedaan, maar gewoon "om te hebben"9livesuni schreef: En toen ging de wereld van opkopers en ronduit belachelijke prijzen voor wat prulschoenen open. Werkelijk? Zijn er echt zoveel mensen met een kortsluiting die 200€ en meer gaan betalen voor wat sneakers?
Maurits ze zijn ten eerste bij de autokeuring niet wettelijk verplicht om een uitnodiging te sturen en ten tweede ligt het aan de eigenaar van de wagen om er op toe te zien dat hij aan de wettelijke verplichtingen voldoet….on4bam schreef:Daar gaat het niet om. Ik wist dat ik op tijd moest reserveren en zelfs dan was het nog nipt. Ik heb 6 weken op voorhand gereserveerd, kaartje komt 4 weken op voorhand. Wie wacht op zijn uitnodiging is te laat dus het systeem zit niet juist.
Nog een frustratie, mensen die mijn naam verkeerd schrijven.murdock447 schreef:Maurits