Het algemene "Ik erger mij aan..." topic

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Ik vind het ook heel erg wat er gebeurd is. Maar die vlaggetjes zijn inderdaad op en top kuddegedrag!
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Afbeelding
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Ja, het stomste wat je kon doen indien je een driekleurig profielfoto wenste in FB is deze op de standaard "voor altijd" termijn zetten. Mijne staat voor 1 week en dat is lang genoeg.
En dit is geen kuddegedrag voor iedereen, ik deed het als steunbetuiging, zoals de in driekleur getooide monumenten her en der in enkele hoofdsteden en neen, dat gaat niks helpen, het is al te laat, slachtoffers zijn reeds te betreuren spijtig genoeg.
Kijk nu is ook de Youtube logo in de FR driekleur:
youtube.png
youtube.png (3.7 KiB) 3169 keer bekeken
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Éen ding heeft mij aangegrepen in deze informatiestroom, een vluchteling die vertelde dat er in zijn buurt thuis 5 keer op een paar maanden een masacre van dit formaat had plaatsgevonden. ...
J.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Bij vele zijn die vlagjes puur uit kudde gedrag, ik denk dat maar enkele percentjes dit echt doen uit empatie. Ik doe er niet aan mee, ze krijgen al aandacht genoeg die rot terroristen. Ik erger mij het meest dat ze vooral opereren uit Molenbeek... Hopelijk gaan ze daar is een deftige swipe doen en de gemeente terug in handen nemen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik erger me aan egoïstische chauffeurs!

Daarnet langs boerenweegjes gereden en wat tegenliggers tegengekomen. Een tweetal had aan zijn kant kortbij plaats (inrit of gewoon voorziene plek) om te stoppen, maar je moet niet denken dat die dat doen hoor! Mochten we met wat moeite langs elkaar rijden op drie meter van die (stop)plaats. Ze vertikken om voor jou tot stilstand te komen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Herkenbaar :) deze morgen ook meegemaakt! En de trut van gele kruis was nog ah bellen ook..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 mar 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 43 keer

.. mensen die HET modem zeggen..

Dat klinkt niet, dat bekt niet. Het modulator-demodulator.. :bang:
Zowel het modem als de modem zijn taalkundig aanvaardbaar, maar laat ons bij de modem blijven, aub :-D

Same goes for de idee :roll: Ik huiver telkens men dat uitspreekt.

(Zat ergens een NL-artikeltje te lezen waar 20 keer 'het modem' in kwam, het werd me effe te veel..)
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Het modem-toestel :).

Wat "idee" betreft: beide kunnen
1idee (het/de; o en v; meervoud: ideeën)
1
het beeld dat de geest zich van iets heeft gevormd: de marxistische idee
2idee (het; o; meervoud: ideeën)
1
in de geest gevormde voorstelling; denkbeeld: hij houdt er rare ideeën op na; geen idee! ik weet het niet
2
mening
3
inval, plan
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 mar 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 43 keer

Het toestel, maar de modem :P Wil je toestel erbij zeggen of schrijven, doe dat dan ook. Schrijf je enkel modem, gebruik dan maar de :p

Wat idee betreft:
In de meeste contexten is het idee het gebruikelijkst. Idee wordt alleen als het-woord gebruikt in de volgende betekenissen: 'concrete gedachte', 'begrip, benul', 'mening, opvatting', 'ingeving, plan'. De idee wordt vooral gebruikt als filosofische term, in de betekenis 'onveranderlijk grondbeeld' of 'filosofisch denkbeeld', maar het idee is ook correct in die betekenis. Ook in de betekenissen 'achterliggende gedachte' of 'algemeen geldende gedachte' is zowel de idee als het idee mogelijk.
Dus waarom het moeilijk maken als het gemakkelijk kan.. altijd HET idee gebruiken :angel:
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

TimoLimo schreef:.. mensen die HET modem zeggen..
Mensen die "ik heb zoiets van..." zeggen! Je kan die 4 woorden helemaal weglaten, en de betekenis blijft identiek.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

anderzijds zeg je ook nooit : 'de toestel'.
Het toestel, het apparaat ( onzijdig ) want je weet niet welk toestel er wordt bedoeld.
Laat het modem nu toevallig een 'toestel' zijn.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Een computer is ook een toestel. Het computer dan maar? :roll:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Sylvester schreef:anderzijds zeg je ook nooit : 'de toestel'.
Het toestel, het apparaat ( onzijdig ) want je weet niet welk toestel er wordt bedoeld.
Laat het modem nu toevallig een 'toestel' zijn.
Maar dan weet je wel welk toestel. De modem dus.
J.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Ik erger mij de laatste tijd meer aan de toegenomen werkdruk.
Door de toegenomen concurrentie en dalende importprijzen moeten we blijven ons best doen om het bedrijf een zo groot mogelijke winst te genereren, die dan verdwijnen in de zakken van de aandeelhouders :puke: voila, 't is er uit !
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 mar 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 43 keer

Sylvester schreef: Laat het modem nu toevallig een 'toestel' zijn.
Afbeelding
(Ik ben de grammar nazi in dit geval :D)

Ik ben mijn online avonturen begonnen met een 28.8 baud modem met ISA interface.. Kwam geen 'toestel' aan te pas, het was een insteekkaart ;) Ook de 56.6 modem in m'n laptop is geen toestel op zich.
Je zegt niet "het broodrooster" welke ook een toestel is. Je zegt het broodroostertoestel. Zeg/schrijf je toestel niet expliciet, dan val je terug op het eerste woordgedeelte.

DE modem graag :cop: :lol:


lacer schreef:een zo groot mogelijke winst te genereren, die dan verdwijnen in de zakken van de aandeelhouders :puke: voila, 't is er uit !
Hear hear. Hoe onrealistisch het ook mag zijn: afschaffen, dat aandeelhouderschap :-). Of je shares zitten voor 10 jaar vast, je kan niet eerder verkopen, tenzij met zeer grote ontradende toeslag. Dat geeft misschien ruimte voor een meer realistischere groeimarge en doordachte investeringen i.p.v. bv. jaarlijks 20% beter te presteren dan het voorbije jaar (lees: op te brengen) en toch nog investeringen aan te trekken. Ja, return on investment van de shareholders is trager, but is that a bad thing?
Ik hou er ook niet van wanneer boekhouders de plak zwaaien en cijfers het enige is dat telt. Meer presteren met minder mensen voor minder loon. Tjah.. Veranderen van job dan maar, zeker?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

ik erger me aan de spam policy van gmail en hotmail... valt geen logica in te vinden.

ben een nieuwe server aan het opzetten, dkim, domainkeys, spf, senderid, reverse dns, helo... allemaal geldig en werkende...
toch plaatsen hotmail en gmail de mails in de spam folder. om je haren van uit te trekken gewoonweg
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Mensen die zonder enige schroom of respect voor andermans bezittingen hun portier van de wagen tegen de zijflank van de wagen die naast hen geparkeerd staat "knallen".
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Vrachtwagens die op een 2vaks autostrade toch elkaar willen voorbijsteken terwijl er om de x km een bord staat dat dit verboden is tussen 06h en 19h !
:bang:
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Liefst de ene tegen 90km/h en de andere tegen 91 km/h. Plezier verzekerd.
Helemaal lachen wordt het als dan gefrustreerde chauffeurs over de pechstrook gaan inhalen.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Of zelf aan de wettelijke max snelheid van 90 km/h (op gewestwegen ed.) liggen cruisen en dan een vrachtwagen die in je kont zit te duwen omdat "mijnheer de trucker" maar 2 standen van z"n gaspedaal kent: voet eraf om te remmen of pedaal planché om steeds tegen de begrenzer snelheid te kunnen rijden à 90,5 km/h en dat hij toch nog wilt gaan voorbij steken :bang:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Oh, maar dan ga ik met plezier iets trager rijden. Bij alle bumperklevers trouwens. Priceless om te zien hoe ze dan hun stuur quasi opeten. En maar flikkeren met die lichten.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
BillyMobiel
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 11 keer

lacer schreef:Of zelf aan de wettelijke max snelheid van 90 km/h (op gewestwegen ed.) liggen cruisen en dan een vrachtwagen die in je kont zit te duwen omdat "mijnheer de trucker" maar 2 standen van z"n gaspedaal kent: voet eraf om te remmen of pedaal planché om steeds tegen de begrenzer snelheid te kunnen rijden à 90,5 km/h en dat hij toch nog wilt gaan voorbij steken :bang:
Is de maximumsnelheid voor +3,5ton niet 60km/u op gewestwegen...? :cop:
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Sorry, ik bedoelde eigenlijk autowegen (4 vakken zoals de R4 ring rond Gent en naar Zelzate) en de Kennedylaan.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

kamiel schreef:Ik vind het ook heel erg wat er gebeurd is. Maar die vlaggetjes zijn inderdaad op en top kuddegedrag!
Heel facebook is kuddegedrag, 1 actie daaruit halen en bestempelen als kuddegedrag vind ik spijkers op laag water zoeken ...
Ok, het is uiteraard heel gemakkelijk om op zo'n manier spijt te betuigen en bijgevolg kan je beginnen twijfelen aan de oprechtheid. Maar dat geldt dus voor alles op facebook.
Facebook = fake
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Ik heb DAB radio nog maar eens een (laatste) kans gegeven. Hoe slecht kan de vrt ontvangst zijn? Liever terug fm met wat ruis dan maar :-)
Voorspelling: DAB haalt het niet.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

DAB bij jou thuis op een vaste plaats, of in de wagen?
Want mijn DAB+ radio thuis in de keuken doet het prima... (op de mast van Schoten)
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Om even mijn favoriete topic op te rafelen :lol:

Ik erger me aan Telenet met hun benaming, Fiber(net), en als gevolg daarvan gastjes die denken dat het ook echt FTTH is.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Gelijk groene auto's, gratis elektriciteit, de rente die niet meer kan zakken en tuinkabouters. Die laatste bestaan wel degelijk en zijn volgens mij nog de beste investering.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

De nominale rente kan effectief niet al te veel meer zakken.
Als mensen moeten betalen om geld bij de bank te parkeren, kan je beter cash aanhouden.

http://www.economist.com/news/briefing/ ... kling-next
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Waarna de woninginbraken gevoelig omhoog zullen gaan!
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

begrijp wel niet goed dat je voor een persoonlijke lening nog steeds gemiddeld 5,9% betaald, voor hergroeperen leningen ook nog steeds 8-10%
wanneer je onder nul gaat ook nog steeds > 10% , kosten op mastercard bij bvb Beobank ook >10%
Wettelijke intresten ook nog +- 1% per maand dacht ik....

--> maw hier blijven we nog steeds evenveel op betalen, het zijn enkel de hypotheken, en soms de autoleningen die goedkoper zijn,
wij krijgen zowaar niks meer voor ons geld, als we al kunnen sparen, want onze regering is ons aan het pluimen, tot we niet meer kunnen,
ben ook alleenstaande, het begint lasting te worden... maar om elders en de vreemdelingen te sponsoren is er blijkbaar wel geld, op ons kap...
.....hier erger me heel erg aan !
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik erger mij hoe langer hoe meer aan de complete domheid van veel mensen op het Internet. Zo heb je bvb de maandag-puzzels op het HLN, waar er toch altijd individuen zich geroepen voelen om met een andere, verkeerde oplossing te komen, zelfs al staat de oplossing er gewoon bij. Of dit is ook een mooi voorbeeldje : http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/art ... t-op.dhtml .
Ik erger me trouwens ook hoe dit soort onzin tegenwoordig zelfs al LinkedIn haalt...

Ik erger mij trouwens ook aan de totale taalverloedering op bvb Facebook. Zit sinds recent op enkele verkoopsgroepen en wat je daar allemaal leest van spel- en taal-fouten is gewoon om bij te huilen. Ergst van al is nog dat het vaak de jeugd is die totaal de mist in gaat. Lijkt wel een nieuwe generatie analfabeten.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Het zal er niet op beteren.
De Vlaamse overheid heeft een "debat" gelanceerd over de eindtermen in het onderwijs.
In plaats van te luisteren naar experts en ff te kijken wat bedrijven denken en vinden, hebben ze het aan iedereen gevraagd.
Het eindverslag.

Wat hangt onderaan de lijst?
Grammatica. Hoe ga je ooit foutloos schrijven zonder grammatica? Hoe ga je ook complexe zinnen begrijpen, als je geen basis van grammatica hebt?

Het staat leuk om te zeggen dat je "de wil van het volk" volgt, maar als ze dat in deze discussie doen,
hoeven we over enkele jaren alvast niet meer mee te doen aan de PISA testen.

De Standaard 05/10/2016 - School moet jongeren leren leven
De Standaard 05/10/2016 - EINDRAPPORT OVER DE NIEUWE EINDTERMEN DOET STOF OPWAAIEN - 'Voorbereiden op ouderrol is geen taak voor het onderwijs'
De Standaard 07/10/2016 - Opinie - Het eindtermendebat heeft een muis gebaard
Wat moet een school kinderen aanleren in 2030? Als het van de Vlaamse opinie afhangt: ongeveer alles.
Jongeren moeten niet alleen leren typen, koken, klussen, programmeren en juridische en economische contracten kunnen lezen, het onderwijs moet bij uitstek de plek zijn waar leerlingen ook zelfkennis opdoen en zelfvertrouwen kweken – en waar ze leren omgaan met alle facetten van de dood én met het toekomstige ouderschap.
Dat blijkt uit het eindrapport over de nieuwe eindtermen dat gisteren werd voorgesteld in het Vlaams Parlement.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

We zijn gedoemt.
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Ik erger mij aan het verkeerd gebruik van het woord "bang" op radio en TV. Je hebt geen bang, maar je bent bang. Of je hebt schrik...
Bang ZIJN of schrik HEBBEN.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Tenzij het over 'Cillit' Bang gaat, dat heb je of dat heb je niet.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

brubbel schreef:We zijn gedoemt.
Ga ook maar weer naar school met je gedoemt, want daar zou je geleerd hebben dat het gedoemD is.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik *denk* dat het een contextueel woordgrapje was :-)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik erger me overigens ook aan het feit dat sommige woorden zelfs vaker verkeerd dan juist geschreven worden:
* sowieso (een reg hier zondigt daar nogal hardnekkig in :))
* paranoia (zn.) vs paranoïde (bn.)
* ...

Ik ben dan wel weer verbaasd dat ik niet veel hoger scoorde in de recente taalnazi-test op De Standaard :). Ik scoorde 'slechts' 40% en dus valt het blijkbaar nog wel mee met mijn ergernis :). Ik vind de test wel niet meer terug, wellicht ondertussen achter de pay wall verhuisd.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”