moet dat niet de laagste van de twee zijn !De werkelijke snelheid is de hoogste van de twee
Ik weet het vroeger was het een spelletje "hoger , lager "
mvg
zal zo zijn ja.... wellicht ook verschillen ivm mailboxen & domeinnaam, maar de specifieke kenmerken voor de afzonderlijke produkten staan nog niet op de siteTomG schreef:Oeps, is hier precies al boven gezegd. Hoe zit het met upload tussen die pack maxi en comfort? Is dat conform de internet specificaties van de afzonderlijke producten (dus 2,5 en 3,5 mbit upload)?
let op hé , het volume wordt énkel toegevoegd aan Belgacom Mobile Internet Start, Comfort, Favorite of Intensefieldoxide schreef:Iemand enig idee hoe ik mijn apart proximus abonnement kan 'samensmelten ' in het nieuwe belgacom pak ? Zodanig ik kan profiteren van het 3g data volume ?
Moet ik dan een nieuwe sim kaart aanvragen in een belgacom shop of kan ik dat ook on line doen ?
enkel omzetbaar,niet cumuleerbaar.TomG schreef:Is dat nieuwe inbegrepen mobiel internet eigenlijk cumuleerbaar met (het oude ) free weekend? Dat je die laatste kom omzetten, had ik al gelezen, maar naast elkaar?
Code: Selecteer alles
U hebt Mobile Internet Free Weekend?
Ofwel wisselt u dit tariefplan in voor de nieuwe Mobile Internet-formule waarmee u ook gratis surft tijdens de week. U kunt uw huidige simkaart behouden. Bovendien kunt u een extra simkaart bekomen om ook met uw gsm van deze bundel te genieten, zonder extra kost.
Ofwel behoudt u uw huidige Mobile Internet Free Weekend op uw huidige simkaart, maar dan geniet u niet van de nieuwe Mobile Internet-formule.
nee, enkel de specificaties van uw internet veranderen.... je pack blijft wat het wasdupondje schreef:Ik had Internet Favorite, en nu staat het op Internet Overal Maxi.
Dat wil dus zeggen dat men pack van ~64eur naar 73,95eur gaat?!
Niet echt duidelijk allemaal.
Code: Selecteer alles
Wat gebeurt er met mijn huidige Pack?
U ontvangt niet automatisch een nieuw Pack. U blijft dus genieten van de korting verbonden aan uw huidige Pack. Enkel uw internetabonnement wordt aangepast en u profiteert automatisch van de nieuwe voordelen van Belgacom Internet Overal: een verhoging van het Internet Comfort-volume thuis en een snelheidsverhoging.
Wat als ik een van de producten uit mijn Pack verander?
Als u een van de producten van uw Pack wenst te wijzigen, of een nieuw product wenst toe te voegen, moet u een nieuw Pack nemen en geniet u bijgevolg van de korting verbonden aan het nieuwe Pack. Als u slechts één element van uw Pack verandert (bv. van Internet Comfort naar Internet Maxi), hoeft u bovendien niet opnieuw een contract van 12 maanden te ondertekenen.
U zult eenmalig het bedrag van € 6,20 moeten betalen voor de wijziging van uw internetabonnement. Contacteer onze klantendienst als u uw Pack wilt wijzigen.
Wat moet ik doen als ik wil profiteren van de voordelen die de nieuwe Packs bieden?
Als u al een Belgacom Pack hebt, krijgt u niet automatisch een nieuw Pack. U moet dus een nieuw Pack bestellen, zelfs als u de combinatie van producten in uw Pack niet verandert. Hebt u al een internetabonnement in een Pack?
Vanaf 16 april kunt u dankzij uw internetabonnement niet enkel thuis surfen, maar ook daarbuiten via het 3G-netwerk van Proximus en de 500 000 Wi-Fi Fon Spots in België. Uw internet is dan overal en op gelijk welk apparaat toegankelijk.
Hebt u al een Pack, maar zou u graag profiteren van de voordelen die onze nieuwe Packs te bieden hebben? Contacteer onze klantendienst en wij helpen u met plezier verder.