Pagina 10 van 39

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 dec 2011, 20:23
door redman
Door uw nummer overdracht zal je de boete automatisch ontvangen :lol:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 dec 2011, 20:30
door Marlboro
Moonbeam: gij moet niks doen :-). Alles word door hen geregeld, je zal zoals hierboven gezegd wel binnen xxx tal tijd de factuur krijgen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 dec 2011, 20:46
door ToMiKoN
Als er zelfs mensen hun contract voortijdig opzeggen (@moonbeam) voor een nieuwe formule, beweegt er toch iets op de markt! Persoonlijk neem ik nooit meer een abonnement indien er geen goede koppelverkoop deal aan verbonden is. Voorlopig echter zijn de koppelverkoop deals nog verre van gunstig. Laten we hopen dat deze verschuivingen in de markt hier toe leiden!

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 dec 2011, 20:49
door moonbeam
ah ok,want ik las ergens in het forum iets van dat de provider kan weigeren.
ik wil deze actie niet mislopen snap je :p
ik heb nog op de valreep een kaartje kunnen bestellen via een link die een vriend stuurde
want als je gewoon naar de site gaat is de knop om te bestellen verdwenen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 dec 2011, 20:56
door moonbeam
@ tomikon ja idd voor mij ook nooit meer een abbo hoor,maar jah dat zei ik de vorige keer ook.
ik was mobile viking maar door het constant uitvallen van het netwerk van base ben ik uit woede overgestapt naar mobistar.
ik dacht liever een stabiel netwerk en over contracten denk je op dat moment zo niet echt na.
het was nogal een redelijk goeie deal,ik dacht een half jaar helemaal gratis dus ..
maar een iphone zonder veel internet is ook maar niks ondervind ik nu :D

Re: Generation Connect

Geplaatst: 09 dec 2011, 22:22
door satsurfer
ToMiKoN schreef:Ik stap over van Mobile Vikings naar Proximus Generation Connect!
Reden:
- Goede 3G-dekking in Brugge (Geen 3G bij BASE)
Station Brugge, kant Sint-Michiels, geen 3G.

maar vanaf Oostkamp/Assebroek/centrum tot B-park. heb ik HSDPA (beter dan 3G), je moet wel selecteren 'enkel UMTS' in uw telefoon.

mocht ik wat meer bellen/sms'en, ik zou ook asap generation connect kiezen, helaas de belminuten zullen zich bij mij opstapelen zoals bij MV. Maar denk dat Colruyt Mobile (Mobistar) voor mij het goede compromis vormt in combinatie met voip en Jaxtrsms.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 13:09
door FlashBlue
Beeld ik me dat nu in, of is dit topic gemoved van Belgacom/Proximus naar "Ander Nieuws" ?
Wel verwarrend voor de mensen dat er geen redirect link is blijven staan dan.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 13:16
door Marlboro
Inderdaad, vond da heel vervelend.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Ik merk toch dat je nog steeds kan bestellen.
Alleen proxi abonnees wete nog van toete of blazen, ik geef het op.
Ik zal dat nieuw nr wel nemen en volgende week zeg ik mijn abo op, datk van die vodden af ben.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 13:20
door ToMiKoN
satsurfer schreef:
ToMiKoN schreef:Ik stap over van Mobile Vikings naar Proximus Generation Connect!
Reden:
- Goede 3G-dekking in Brugge (Geen 3G bij BASE)
Station Brugge, kant Sint-Michiels, geen 3G.

maar vanaf Oostkamp/Assebroek/centrum tot B-park. heb ik HSDPA (beter dan 3G), je moet wel selecteren 'enkel UMTS' in uw telefoon.

mocht ik wat meer bellen/sms'en, ik zou ook asap generation connect kiezen, helaas de belminuten zullen zich bij mij opstapelen zoals bij MV. Maar denk dat Colruyt Mobile (Mobistar) voor mij het goede compromis vormt in combinatie met voip en Jaxtrsms.
Het 3G probleem in Brugge sleept al te lang aan bij BASE. Belwaarde die je niet opgebruikt, kan je altijd opsparen voor het buitenland.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 13:24
door nickz
Ik ben eens benieuwd of het binnen een maand nog mogelijk zal zijn om voor € 20 te herladen. Het feit dat die knop mee verdwenen is van de website voorspelt al niet veel goeds. Proximus zou natuurlijk liefst hebben dat iedereen elke maand voor minstens € 25 herlaadt...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:03
door Jordy1990
Ik ben eens benieuwd of het binnen een maand nog mogelijk zal zijn om voor € 20 te herladen. Het feit dat die knop mee verdwenen is van de website voorspelt al niet veel goeds. Proximus zou natuurlijk liefst hebben dat iedereen elke maand voor minstens € 25 herlaadt...
Ik heb net met de klantendienst gebeld en zij bevestigen dat het niet meer mogelijk is om voor 20 euro te herladen.
Ik vind dit ronduit valse reclame!
Daarom heb ik de ombudsman voor telecommunicatie en Test-aankoop net hiervan op de hoogte gebracht.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:06
door TiTanium
Ik zou hier JEP ook van op de hoogte brengen.

Code: Selecteer alles

MISLEIDENDE RECLAME: JEP
Wat is JEP en wat kunnen ze voor U betekenen.
JEP staat voor De Jury voor Ethische Praktijken inzake Reclame
Uitleg te vinden op: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=35&t=31069

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:07
door krisken
Misschien is die knop wel verdwenen omdat de 5000 inschrijvingen voorbij zijn? :roll:
Proximus heeft overigens liever dat we voor 1000 euro per maand herladen vermoed ik... :roll:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:08
door Marlboro
Krisken; er zijn mensen bij die al hun kaartje hebben, als deze dan nu al eens willen bijladen of herladen dan moet die 20 euro knop er toch gewoon zijn?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:08
door Jelly
Zijn we hier niet te hard van stapel aan het lopen?
Ik betwijfel het ten sterkste dat men de herlaadoptie van €20 laat vallen.

Rustig wachten tot een nieuwe week, tenslotte heeft nog bijna niemand een kaart ontvangen, laat staan de nood om ze te herladen :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:09
door xenne
FlashBlue schreef:Beeld ik me dat nu in, of is dit topic gemoved van Belgacom/Proximus naar "Ander Nieuws" ?
Wel verwarrend voor de mensen dat er geen redirect link is blijven staan dan.
is inderdaad verwarrend, en begrijp ook het nut niet van die actie....

ivm die €20 knop die verdwenen is... dat is wél straf.... proximus gaat hier wel op een heel duidelijke manier z'n kersverse klanten oplichten
natuurlijk afwachten in hoeverre ze op de klantendienst correct ingelicht zijn betreffende die knop, maar als het echt zo blijkt te zien zal dit nog een staartje krijgen

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:09
door krisken
Die hebben normaal een begeleidende brief gehad hoe ze kunnen opladen. Gaat bvb ook via de normale herlaadmogelijkheden.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:11
door xenne
je kan bijladen via 1-2-Surf, maar daar heb je de optie niet op bij te laden met €20

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:14
door krisken
Hmmm is inderdaad wel straf. En via e-services ofzo? Of bancontact? Of de herlaadkaartjes?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:16
door Marlboro
Er staat duidelijk;

Voor elke herlaadbeurt van € 20 krijg je:
2 GB Internet On GSM 2000 sms'en 10 MB internet in Europa Tot 80 belminuten
€ 0,25 / minuut


Voor elke herlaadbeurt van € 20 staat er duidelijk, dan moeten ze die 20 euro niet snel gaan afgooien nu, dit zou bedrog zijn maar inderdaad, we roepen mss net iets te vlug, laten we nog een paar dagen afwachten, als het er dan nog niet terug opstaat en ze laten dan aan iedereen weten die 20 euro niet meer is dan dienen we mee z'n allen klacht in want dat zou puur bedrog zijn dan.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:20
door krisken
Volledig gelijk marlboro. Ik zou zeggen neem screenshots van de site alvast!

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:20
door Tomsworld
Ik gok dat die optie wel zal terugkomen, maar misschien moet er een nieuwe release van de website online. Ik denk dat het beter is af te wachten tot bv woensdag.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:23
door Jordy1990
[quote="TiTanium"]Ik zou hier JEP ook van op de hoogte brengen.

Heb ik ook net gedaan.
Ik hoop inderdaad dat ik te voorbarig aan het handelen ben door dit bij verschillende instanties aan te kaarten. Maar op zo'n manier klanten ronselen en vervolgens in het zak zetten is ronduit belachelijk en onethisch.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:23
door xenne
Hoe krijg ik mijn data- en sms-bonussen ?

Om de bonussen voor sms en surfvolume te krijgen, hoef je enkel voor een bedrag van € 20 of meer te herladen. De herlaadbeurt van € 20 is alleen beschikbaar via http://www.generation-connect.be. Je kan voor andere bedragen herladen via de klassieke herlaadkanalen

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:26
door Marlboro
krisken schreef:Volledig gelijk marlboro. Ik zou zeggen neem screenshots van de site alvast!
Hoe doe je dat screenshots?

Uitprinten zal mss gaan? (ben aant uitprinten).
Voila se; bewijs uitgeprint van die 20 euro.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:30
door krisken
Op je toetsenbord (ergens rechts van de letters, meestal bovenaan) staat een knop "prtsc" of "prtscr". Meestal in combinatie met de shift toets.

Duw dus op shift + die toets, open paint (of paint.net of photoshop, ...) en kies plakken (sneltoets : crtl + v induwen).

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:31
door Marlboro
Ja,thx....ik ken da allemaal zo niet mee die afkortingen en ge moet die en die knop gebruiken :-).
Heb het alvast uitgeprint als bewijs se maar ik denk het best kan zijn ze binnen een paar dagen dat terug online brengen.
Zoniet dien ik ook klacht in.

En nog zoiets; als ik mijn kaartje niet ontvang volgende week en ze me in de zak zetten ik er opeens geen krijg of ze doen alsof hunne neus bloed ben ik dermee weg en ga terug naar mobistar of mv ofzo.
Want ik heb speciaal gebeld voor da nieuw nr en die vent zegde me het oke was en geregistreerd stond enz....

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:32
door nickz
Voorlopig werkt de link waar de knop naar verwees nog, maar hoe lang zal dit nog duren? Zoals ik gisteren al vermeld had, staat de knop momenteel nog wel op de mobiele versie van de website (net zoals de aanvraagknop): http://www.generation-connect.be/static ... obile.aspx

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:34
door Jordy1990
xenne schreef:Hoe krijg ik mijn data- en sms-bonussen ?

Om de bonussen voor sms en surfvolume te krijgen, hoef je enkel voor een bedrag van € 20 of meer te herladen. De herlaadbeurt van € 20 is alleen beschikbaar via http://www.generation-connect.be. Je kan voor andere bedragen herladen via de klassieke herlaadkanalen
Heb ik idd ook net gelezen, nu ik vind helemaal geen knop om voor 20 euro te herladen :S.. Misschien iemand anders wel :D
Op de mobiele site staat de knop wel, op de "normale" site niet... Raar

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:34
door Marlboro
Nickz; maarja, je moet al verder gaan en dan denk ik pas de euro's aanduiden, de vraag is, staat de 20 euro er daar nog bij dan?
Die site verwijst je door naar die andere pagina terwijl er eerst stond je alleen maar die 20 euro kon herladen op de generation connect site?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:35
door krisken
Herladen zou gaan via http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... c_id=p3744 (zelf niet getest)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:39
door xenne
da's een link naar 1-2-Surf, daar kun je niet bijladen met €20... 't is zoals in de FAQ staat van generation connect, je kan enkel €20 bijladen met de link op de site... maar die halen ze weg... definitief of niet, dat zal moeten blijken.....kan me moeilijk voorstellen dat ze ons op klaarlichte dag oplichten waar jan en alleman zit op te kijken namelijk

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:41
door krisken
Als je naar de mobile site gaan en klikt op opladen, kom je op deze link tereht

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:44
door nickz
Inderdaad, de knop die eerst op de gewone website stond verwees naar dezelfde link, want ik had deze al als bookmark opgeslagen (ik voelde al nattigheid aankomen denk ik).
Als je naar http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... _Card.html gaat, kom je op stap 1 (keuze herlaadbeurt), en daar kan je inderdaad geen € 20 selecteren, maar met de herlaadknop van http://www.generation-connect.be ging je direct naar stap 2 (nummerkeuze).

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:46
door Jordy1990
Als je naar de mobile site gaan en klikt op opladen, kom je op deze link tereht
Dit klopt en dan kan je nog voor 20 euro herladen. Nu ik vind het bijzonder raar dat je dit enkel via de mobiele site kan doen en niet via de "normale" site. Zo vind je als klant niet hoe je voor 20 euro kan herladen. Ik gebruik mijn gsm nl. niet graag voor bankzaken, dus zou normaal nooit op de mobiele site gestoten zijn.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:48
door xenne
nog wat bewijsmateriaal ten laste van proximus

Afbeelding

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:50
door nickz
De kans is groot dat die knop op de mobiele website ook zal verdwijnen, want de knop "Word Generation Connect" zijn ze daar ook vergeten afhalen. Ik denk dat we zullen moeten afwachten wat ze van plan zijn.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:50
door krisken
http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... c_id=p3744 wat doet deze? Deze vraagt mij meteen welk nummer ik wil opladen.

Overigens denk ik dat de button weg is door een menselijke fout. In de CSS files en broncode van de site staat de URL om op te laden overigens wel nog. Misschien met FTP van een update iets fout gelopen ofzo?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:57
door nickz
Dat klopt, krisken, maar de link om een kaart aan te vragen (http://www.e-proximus.be/e_commerce/pan ... c_id=p3742) staat ook nog steeds in de broncode. Pas als ze dat product uit hun e-shop halen, zal het definitief onmogelijk zijn om nog een aanvraag te doen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 10 dec 2011, 14:58
door vDR
krisken schreef:http://reload.proximus.be/ESALES/Online ... c_id=p3744 wat doet deze? Deze vraagt mij meteen welk nummer ik wil opladen.

Overigens denk ik dat de button weg is door een menselijke fout. In de CSS files en broncode van de site staat de URL om op te laden overigens wel nog. Misschien met FTP van een update iets fout gelopen ofzo?
denk niet dat dit om een fout gaat, mogelijk hebben ze de nieuwsbrief + website te vroeg online gezet en duurde het even om dit offline te brengen.
Toen ik donderdag naar de e-services shop helplijn belde wist de helpdeskmedewerker mij te vertellen dat ze het een dag te vroeg online hadden gezet en dat het normaal pas donderdag ging zijn. Nuja in hoeverre dit de waarheid is valt nog af te wachten :). Ik veronderstel dat we volgende week meer duidelijkheid gaan krijgen hieromtrent.