De nieuwe Telenet Shakes abonnementen

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hey mensen,
de 2 waardes die hier gepost zijn , zijn dat draadloze verbindingen of met vaste utp kabel ?
De mijne is alleszins draadloos , ik veronderstel die van jullie met vaste kabel, ik vrees dat je draadloos die verbindingen niet kan halen.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Het mijne is draadloos, maar ik heb dan wel een N-router... en ik haal bijna altijd de 270Mbps / 300Mbps...
Maar ik behaal deze snelheid ook via mijn powerline netwerk (MSI 200Mbps Plugs)
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Svekke schreef:Het mijne is draadloos, maar ik heb dan wel een N-router... en ik haal bijna altijd de 270Mbps / 300Mbps...
Maar ik behaal deze snelheid ook via mijn powerline netwerk (MSI 200Mbps Plugs)



Mooie waardes,
wat voor een router en draadloze netwerkkaart heb je ?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

fieldoxide schreef:wat voor een router en draadloze netwerkkaart heb je ?

Een D-Link DIR-655 Gigabit N-router en een Macbook met ingebouwde wireless N. De homeplugs zijn van MSI (200Mbps) en echt wel aanraders! (ik heb er zo'n 4 steken nu)

Nee ben echt blij met deze snelheid van Telenet... Is 6x sneller dan mijn Dommel-lijntje! En die upload is mooi meegenomen...

Vanavond komen ze nog de DTV installeren en dan is alles rond :-)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

fieldoxide schreef:Hey mensen,
de 2 waardes die hier gepost zijn , zijn dat draadloze verbindingen of met vaste utp kabel ?
De mijne is alleszins draadloos , ik veronderstel die van jullie met vaste kabel, ik vrees dat je draadloos die verbindingen niet kan halen.

Mijn post was idd met een utp kabel, maar met de laptop die hier draadloos is van mijn vrouw is het rond 16 a 17 Mbps
dus dat is ook nog heel hoog.
Router die ik hier gebruik is een Belkin N wireless.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Telenet is hier een draadloze installatie komen zetten , is wel een DLINK accespoint en een switch , is wel wirless G , mijn netwerkkaart is ook van het merk DLINK en is ook een wireless G , ik haal hier met mijn comfortnet xl een kleine 11.2 Mbps dus zeker niet slecht als je ziet dat de theoretische snelheid 12 Mbps is .
Dacht ook over te schakelen naar een draadloze router en een draadloze netwerkkaart van het N type maar als ik dit abonnement blijf behouden ga ik niet veel snelheids verhoging halen denk ik .
Dit wordt pas interessant als een expressnet xl of turbo abonnement hebt .
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Ik zoek al effe maar vind geen deftig antwoord en naar telenet vragen om het antwoord vertrouw ik niet :)

momenteel heb ik Turbonet XL aan 75 euro per maand

indi gebied is vanaf 15 oktober ook digitale tv van Telenet te krijgen.

nu zou ik willen overschakelen op:
TurboNet XL + Digitale TV: 68€

komt op deze 68 euro eigenlijk nog kabelabonnement kosten ofzo ?
Ik weet nog dat dit vroeger rond de 160 euro per jaar was...
Is dit nog altijd zo of hebben ze dit in de prijs van 68 euro al verwerkt?

Bedankt voor de informatie !
Greetz
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Nee, het kabelabonnement moet nog apart betaald worden.
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

THDBASED schreef:Nee, het kabelabonnement moet nog apart betaald worden.


ok bedankt voor het snelle antwoord.
Dan ga ik het aanbod maar even laten voor wat het is want ik wou het enkel maar te nemen om mijn internetabbo wat te drukken in prijs, maar met nog eens een extra kabelabbo erbovenop kom ik nog duurder uit.

thx ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

pm schreef:Dan ga ik het aanbod maar even laten voor wat het is want ik wou het enkel maar te nemen om mijn internetabbo wat te drukken in prijs, maar met nog eens een extra kabelabbo erbovenop kom ik nog duurder uit.


Heb je dan vandaag geen kabel... kijk je geen TV ?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik snap er eigenlijk ook niets van..

Momenteel heb ik TV en internet Expressnet (geen vaste tel meer)

Tv: analoog in PBE gebied
Internet: Telenet

Ik wil geen digitale televisie, enkel analoog + internet

wat is het voordeligst voor mij bij Telenet?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Als je enkel analoge tv neemt en expressnet, dan lijkt het me maar overbodig om op een pack over te stappen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Dafke schreef:Ik snap er eigenlijk ook niets van..

wat is het voordeligst voor mij bij Telenet?


Kijk gewoon op de TN website, alles staat er duidelijk op, je hoeft enkel te lezen...

- ExpressNet kost je vandaag 42,91 euro voor 15Mbps/512Kbits/20GB

Via een Smart shake kan je nu voor 42 euro ...

- ComportNet XL hebben voor 12Mbps/400Kbits/30GB
- Freephone Europe (vaste lijn, gratis bellen na 16u, ook Europees)

Via een Funky Shake kan je nu voor 42 euro...

- ComportNet XL hebben voor 12Mbps/400Kbits/30GB
- HD Digicorder (extra zenders, opnemen, HDTV zenders in SD bekijken)

Dus ook al wil je geen vaste lijn meer of digitale TV, voor ongeveer één euro minder dan vandaag krijg je ze er toch bij (afhankel van je keuze), stijgt je volume per maand met 10 GB, maar moet je wel iets inboeten van snelheid.
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

r2504 schreef:
pm schreef:Dan ga ik het aanbod maar even laten voor wat het is want ik wou het enkel maar te nemen om mijn internetabbo wat te drukken in prijs, maar met nog eens een extra kabelabbo erbovenop kom ik nog duurder uit.


Heb je dan vandaag geen kabel... kijk je geen TV ?


Neen ik heb de series dat ik volg op de pc, ...
TV zou gewoon eens aangenaam zijn voor het nieuws of wat te zappen, maar ik mis dat niet, teveel reclame naar men zin.
Moest het mijn internetprijs drukken wil ik het er wel bijnemen, maar als er nog een kabelabbo extra bovenop komt dan ben ik goedkoper af met alleen internet turbonet XL van 75 euro.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

pm schreef:Moest het mijn internetprijs drukken wil ik het er wel bijnemen, maar als er nog een kabelabbo extra bovenop komt dan ben ik goedkoper af met alleen internet turbonet XL van 75 euro.


Dan blijf je inderdaad beter bij wat je hebt.
pwr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 288
Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

r2504 schreef:Via een Funky Shake kan je nu voor 42 euro...

- ComportNet XL hebben voor 12Mbps/400Kbits/30GB
- HD Digicorder (extra zenders, opnemen, HDTV zenders in SD bekijken)



euh Funky Shake = € 40,00... :lol:
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Svekke schreef:Het mijne is draadloos, maar ik heb dan wel een N-router... en ik haal bijna altijd de 270Mbps / 300Mbps...
Maar ik behaal deze snelheid ook via mijn powerline netwerk (MSI 200Mbps Plugs)


'k Ben verbaasd over jouw behaalde snelheden. Om hier niet off-topic te gaan, stel ik voor dat we dit onderwerp hier even voortzetten.
leaper
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2008, 12:15

Hallo,

Ik ben geinteresseerd in Goldshake van Telenet maar het was me niet duidelijk of het kabelabonnement hier nu inbegrepen in is of niet. Daarom heb ik de vraag gesteld aan Telenet en dit is het antwoord :

"Als u voor een Gold Shake kiest aan 50 euro dan is hierin ook het kabelabonnement inbegrepen. Bij installatie betaalt u een éénmalige activeringskost van 50 euro. Bij een Gold Shake hebt u Internet ComfortNet XL, Freephone Europe en Digitale televisie met huur van een HD Digicorder."

MAAR als ik de reacties hier lees, dan zit het er NIET in ???
Wat is het nu ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

leaper schreef:MAAR als ik de reacties hier lees, dan zit het er NIET in ??? Wat is het nu ?


Het zit er NIET in... je moet nog steeds beschikken over een analoge kabelaansluiting die je ongeveer 152 euro per jaar kost.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Voor de volledigheid: als je overstapt naar een shake betaal je het analoog abonnement maandelijks en niet meer jaarlijks.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Astralon schreef:Voor de volledigheid: als je overstapt naar een shake betaal je het analoog abonnement maandelijks en niet meer jaarlijks.


Is dat niet ENKEL wanneer er in de shake ook digitale TV zit?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik geloof niet dat de kost v.d. kabel TV in het abbo inbegrepen zit.
Alleen de huur van een decorder zit in de prijs (denk ik)
Ik vind dit een zeer belangrijk element,want kabel TV is (zeer) duur.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

THDBASED schreef:
Astralon schreef:Voor de volledigheid: als je overstapt naar een shake betaal je het analoog abonnement maandelijks en niet meer jaarlijks.


Is dat niet ENKEL wanneer er in de shake ook digitale TV zit?

Inderdaad enkel als er digitale TV is inbegrepen.

Was bedoeld als uitbreiding op de post van r2504 om de mensen erop te wijzen dat als ze overstappen naar een shake en er zit digitale televisie in dat ze dan niet langer het analoge gedeelte per jaar betalen maar per maand.
Bijlagen
Telenet_factuur_01.JPG
(53.01 KiB) 367 keer gedownload
Kleine
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 jun 2008, 08:29
Locatie: Kortenaken

leaper schreef:Hallo,

Ik ben geinteresseerd in Goldshake van Telenet maar het was me niet duidelijk of het kabelabonnement hier nu inbegrepen in is of niet. Daarom heb ik de vraag gesteld aan Telenet en dit is het antwoord :

"Als u voor een Gold Shake kiest aan 50 euro dan is hierin ook het kabelabonnement inbegrepen. Bij installatie betaalt u een éénmalige activeringskost van 50 euro. Bij een Gold Shake hebt u Internet ComfortNet XL, Freephone Europe en Digitale televisie met huur van een HD Digicorder."

MAAR als ik de reacties hier lees, dan zit het er NIET in ???
Wat is het nu ?

Zoals reeds gezegd, het analoge kabelabo zit niet in de prijs van de Shake dus het antwoord dat je van Telenet gekregen hebt is niet correct. Heb jij dit antwoord per mail gekregen of via telefoon? Als dit een gemaild antwoord is heb jij wel iets op papier staan waarin zij verklaren dat het analoge abonnement er WEL in zit ... misschien interessant om dat uit te spelen?
(hou er in elk geval rekening mee dat je het in normale omstandigheden toch zal moeten betalen)


PS : de BTW op het kabelabonnement verlaagt wel van 21 naar 12%
leaper
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2008, 12:15

Kleine schreef:
leaper schreef:Hallo,

Ik ben geinteresseerd in Goldshake van Telenet maar het was me niet duidelijk of het kabelabonnement hier nu inbegrepen in is of niet. Daarom heb ik de vraag gesteld aan Telenet en dit is het antwoord :

"Als u voor een Gold Shake kiest aan 50 euro dan is hierin ook het kabelabonnement inbegrepen. Bij installatie betaalt u een éénmalige activeringskost van 50 euro. Bij een Gold Shake hebt u Internet ComfortNet XL, Freephone Europe en Digitale televisie met huur van een HD Digicorder."

MAAR als ik de reacties hier lees, dan zit het er NIET in ???
Wat is het nu ?

Zoals reeds gezegd, het analoge kabelabo zit niet in de prijs van de Shake dus het antwoord dat je van Telenet gekregen hebt is niet correct. Heb jij dit antwoord per mail gekregen of via telefoon? Als dit een gemaild antwoord is heb jij wel iets op papier staan waarin zij verklaren dat het analoge abonnement er WEL in zit ... misschien interessant om dat uit te spelen?
(hou er in elk geval rekening mee dat je het in normale omstandigheden toch zal moeten betalen)


PS : de BTW op het kabelabonnement verlaagt wel van 21 naar 12%


Was het antwoord van Telenet via mail. Ik zal nog eens naar hun gratis nummer bellen voor een tweede opinie en eens bij een lokale handelaar langsgaan.
Kleine
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 jun 2008, 08:29
Locatie: Kortenaken

leaper schreef:
Kleine schreef:
leaper schreef:Hallo,

Ik ben geinteresseerd in Goldshake van Telenet maar het was me niet duidelijk of het kabelabonnement hier nu inbegrepen in is of niet. Daarom heb ik de vraag gesteld aan Telenet en dit is het antwoord :

"Als u voor een Gold Shake kiest aan 50 euro dan is hierin ook het kabelabonnement inbegrepen. Bij installatie betaalt u een éénmalige activeringskost van 50 euro. Bij een Gold Shake hebt u Internet ComfortNet XL, Freephone Europe en Digitale televisie met huur van een HD Digicorder."

MAAR als ik de reacties hier lees, dan zit het er NIET in ???
Wat is het nu ?

Zoals reeds gezegd, het analoge kabelabo zit niet in de prijs van de Shake dus het antwoord dat je van Telenet gekregen hebt is niet correct. Heb jij dit antwoord per mail gekregen of via telefoon? Als dit een gemaild antwoord is heb jij wel iets op papier staan waarin zij verklaren dat het analoge abonnement er WEL in zit ... misschien interessant om dat uit te spelen?
(hou er in elk geval rekening mee dat je het in normale omstandigheden toch zal moeten betalen)


PS : de BTW op het kabelabonnement verlaagt wel van 21 naar 12%


Was het antwoord van Telenet via mail. Ik zal nog eens naar hun gratis nummer bellen voor een tweede opinie en eens bij een lokale handelaar langsgaan.

Die mail vooràl niet weggooien zou ik zeggen!
Ga er vanuit dat je het moet bijbetalen maar ik zou het toch proberen zo te spelen dat jij een schriftelijke bevestiging hebt van Telenet dat het abonnement in uw 50 euro Shake zit.
Volgens mij heb je hier een stevig been om op te staan! (al heeft een mail dan niet veel juridische bewijskracht)
Het zal er misschien toe bijdragen dat men in het vervolg iets minder roekeloos te werk gaat bij het beantwoorden van dergelijke vragen! (want afgaande op wat ik hier en op het TIK forum al heb zien voorbij komen is dat een punt wat bij Telenet nog sterk voor verbetering vatbaar is. :wink: )
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Leaper, gelieve me je klantgegevens te bezorgen zoals ik je gisteren reeds op het Tik-forum heb gevraagd.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Kleine schreef:Die mail vooràl niet weggooien zou ik zeggen!
Ga er vanuit dat je het moet bijbetalen maar ik zou het toch proberen zo te spelen dat jij een schriftelijke bevestiging hebt van Telenet dat het abonnement in uw 50 euro Shake zit.
Volgens mij heb je hier een stevig been om op te staan! (al heeft een mail dan niet veel juridische bewijskracht)


Dat gaat nooit werken wat u zegt.
Ten eerste zoals u aangeeft is een mail geen bewijs in dit geval.
Ten tweede zijn ze voor zoiets gedekt door de algemene voorwaarden.
Afbeelding
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Net contact opgenomen met de telenet helpdesk, gevraagd hoe de betalingen van de analoge kabel bij een shakes gebeuren.

Antwoord was zeer simpel:

De betalingen van het analoge deel gebeuren met een shakes Maandelijks.

Dus de ana kabel is niet meer jaarlijks en zit ook niet inbegrepen bij een shakes maar is Maandelijks te betalen.


Bij twijfel neem de telefoon ;) , ik moet zeggen hun helpdesk is snel 2x in 2 dagen contact opgenomen en binnen 2 minuten iemand aan de lijn.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

xedion schreef:Net contact opgenomen met de telenet helpdesk, gevraagd hoe de betalingen van de analoge kabel bij een shakes gebeuren.

Antwoord was zeer simpel:

De betalingen van het analoge deel gebeuren met een shakes Maandelijks.

Dus de ana kabel is niet meer jaarlijks en zit ook niet inbegrepen bij een shakes maar is Maandelijks te betalen.


Bij twijfel neem de telefoon ;) , ik moet zeggen hun helpdesk is snel 2x in 2 dagen contact opgenomen en binnen 2 minuten iemand aan de lijn.


Als je geen digitale tv erbij neemt dan moet het kabelabo jaarlijks betaald worden.
Afbeelding
leaper
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2008, 12:15

Charlotte schreef:Leaper, gelieve me je klantgegevens te bezorgen zoals ik je gisteren reeds op het Tik-forum heb gevraagd.


Heb je een private mail gestuurd.
Kobekes
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 nov 2007, 19:39

onderaan op de 'Shake'-pagina's van Telenet staat nu in kleine lichtgrijze lettertjes:

* Om te kunnen genieten van een Shake met Telenet Digitale TV, dien je te beschikken over een actieve Telenet TV-aansluiting.
sh0gun
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2008, 05:52

tja jammer ik zou graag overschakelen naar turbo net 100 gig limiet. we hebben nu turbonet 60 gig + 2 digiboxen !

vind het jammer dat ik nie gewoon voor 68 euro liefst minder maja ... 100 gig maandelijks krijg , mijn 2 huidige digiboxen hou die beide volledig betaalt zijn , en niet moet overschakelen naar de huur van een digibox , digibox met harde schijf w/e wat me niet echt interesseert ( telenet digital is toch geen zak waard in mijn ogen )
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

[quote="sh0gun"]tja jammer ik zou graag overschakelen naar turbo net 100 gig limiet. we hebben nu turbonet 60 gig + 2 digiboxen !

vind het jammer dat ik nie gewoon voor 68 euro liefst minder maja ... 100 gig maandelijks krijg , mijn 2 huidige digiboxen hou die beide volledig betaalt zijn , en niet moet overschakelen naar de huur van een digibox , digibox met harde schijf w/e wat me niet echt interesseert ( telenet digital is toch geen zak waard in mijn ogen )[/quote]
Dat kun je ook... [url=http://telenet.be/1129/0/1/nl/thuis/shakes/shake-internet-digitale-tv/shake-internet-digitale-tv-aan-68.html]Shake Internet + Digitale TV aan € 68[/url]
Je krijgt er gewoon een HD Digicorder bij, of je die nu gebruikt of niet, doet er niet echt veel toe.
sh0gun
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2008, 05:52

+



* Gratis comfortinstallatie
* Eenmalige activeringskost van €50 .... daar gaan we weer , heb al genoeg betaald .
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 mar 2007, 17:38

Wij gaan deze week ook van scarlet naar een telenet shake. 't zal waarschijnlijk de goldshake+ oid worden, ,met 20/1 en 30Gb internetverbinding. De digitv en telefonie komen van pas, want nu betalen we maandelijks veel meer met alles apart. Veel digitale tv gaan we echter nog niet zien want we zitten hier thuis nog met een beeldbuisbak :D.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De goldshake is volgens mij 20/512 en niet 20/1.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Lord Utopia schreef:De goldshake is volgens mij 20/512 en niet 20/1.

De goldshake is ComfortNetXL 12 Mbps down 400 Up

http://telenet.be/1119/0/1/nl/thuis/sha ... shake.html

Jullie zullen wss de Diamondshake bedoelen, die is 20/512

http://telenet.be/1120/0/1/nl/thuis/sha ... an-58.html
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Patje schreef:
Lord Utopia schreef:De goldshake is volgens mij 20/512 en niet 20/1.

De goldshake is ComfortNetXL 12 Mbps down 400 Up

http://telenet.be/1119/0/1/nl/thuis/sha ... shake.html

Jullie zullen wss de Diamondshake bedoelen, die is 20/512

http://telenet.be/1120/0/1/nl/thuis/sha ... an-58.html

danku voor de verduidelijking !
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Weet er iemand wat er gebeurd als je bijvoorbeeld een een Goldshake neemt ( overschakeling van Scarlet One ) als het Kabel Tv abonnemen op een andere persoon staat op zelfde adres ? ( momenteel wel nog Infrax die de facturen opsteld voor analoge kabel tv ) ..

Want ik voorzie weer administratieve moeilijkheden ..ken zo iemand die maar liefst 3 modems staan heeft van Telenet ..
1 voor internet , 1 voor interactiviteit , 1 telefoonlijn .. en ze konden dat niet op één steken omdat kabel abonnement privé was en internet/telefonie bedrijfs gebruik ..

Zit beetje in zelfde situatie .. overweeg van volgend jaar een shake te nemen .. ( turbonet XL / freephone europe / hd digicorder ) ..

En zou natuurlijk liefst alles op één modem willen en het analoge deel van kabel tv liever niet op de zaak ..
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”