Pagina 10 van 10
Geplaatst: 17 mei 2008, 22:04
door hollebollegijs
meon schreef:hollebollegijs schreef:rowan schreef:petrikske heeft zijn
reactie al verwijderd, hij is mss opgeëten door de troll
voor alle duidelijkheid, zijn bericht werd verwijderd door een moderator.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet...
ik heb het van een moderator zelf vernomen. dat liegt deze ofwat?
Geplaatst: 17 mei 2008, 22:31
door Petrikske
meon schreef:hollebollegijs schreef:rowan schreef:petrikske heeft zijn
reactie al verwijderd, hij is mss opgeëten door de troll
voor alle duidelijkheid, zijn bericht werd verwijderd door een moderator.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet...
Reken maar van yes.
Geplaatst: 17 mei 2008, 22:33
door Petrikske
ditCh schreef:Nie wenen he vriend ... aangezien het 2de topic is zit em in uw cache, dus uw bandwith wordt er niet meer door verbruikt. Maar blijkbaar weet jij niet wat een troll is, hell je lijkt me er zelf 1. Maar ik heb em ondertussen verwijdert, kruip nu maar weer in je hol.
trolls gewist door Blue-Sky
*geeuw.
Sommigen hebben duidelijk een streepje voor.
Geplaatst: 17 mei 2008, 22:44
door meon
ah, my bad.
Geen idee wat ik dus gemist heb.
Geplaatst: 18 mei 2008, 01:20
door duizend
hollebollegijs schreef:[
voila, dat is nu een mooi voorbeeld van gebrek aan respect voor mijn mening.
en wat deze zaak betreft, hier is nog niets definitief.
belgacom heeft alles aangesloten, belgacom doet altijd wat de rechter zegt, maar dit is maar tijdelijk, de rechtszaak is nog altijd lopende.
je bent nog niet half op de hoogte van wat er aan de hand is. pas op, dit is niet persoonlijk bedoeld hoor, dit is een vaststelling bij meerdere users hier. ja ik weet meer maar ik zwijg hoor om nog niet meer respectloze en onterechte verwijten te krijgen.
?
En waar is het respect voor mijn mening ???
Of mag je wat bollegijs zegt nooit in twijfel trekken ???
Ben jij onfeilbaar en alleswetend en is iedereen die er anders over denkt een domkop ?
Trouwens ik spreek over feiten.
Belgacom is VEROORDEELT om de onrechtmatig afgeslotenen terug aan te sluiten. Belgacom was dus schuldig bevonden aan het onrechtmatig afsluiten van klanten.
Het feit dat ze iedereen terug aangesloten hebben bewijst dat ze toegeven van schuldig te zijn aan het onrechtmatig afsluiten.
Of ze nu de andere rechtszaak winnen of verliezen doet er niet toe, daar gaat het bij mij niet over. heb ik nooit iets over gezegd.
Het kan best zijn dat ze later de andere rechtzaken winnen en eleven toch mogen afsluiten.
Maar NU zijn ze in het ongelijk gesteld.
En het is trouwens NIET zo dat als ze eleven later mogen afsluiten dat ze gelijk hadden met het verleden week ONRECHTMATIG te doen, dat weet je zelf ook best.
Als je ook maar iets van respekt hebt voor een ander zijn mening kan je dat laatste toch openlijk toegeven ...
Geplaatst: 18 mei 2008, 01:28
door duizend
Goendi schreef:
Belgacom is veroordeelt tot het terug aansluiten van de klanten van eleven op straffe van reuze dwangsommen.
Dus is belgacom door de rechtbank SCHULDIG bevonden aan het onrechtmatig afsluiten van lijnen.
Zoals ik al eerder aanhaalde: het gaat om een KORTGEDINGRECHTER. Een kortgeding is een vonnis bij hoogdringendheid, die niet gaat over de grond van de zaak an sich, maar om een bepaald feit binnen die zaak dat niet kan wachten tot de grond van de zaak is uitgeklaard. U kunt lezen neem ik aan? Heb je overigens het vonnis al gelezen?
En terzijde: e-leven is door de rechtbank van koophandel veroordeelt, lees: géén kortgeding maar een vonnis ten gronde. DAT is schuldig. Heel makkelijk hoe men daar hier zo licht over gaat!
?
En zoals ik reeds eerder aanhaalde, het gaat mij er niet om wie de rechtszaak over de te betalen sommen wint, het gaat er mij enkel om dat ze VEROORDEELT zijn om klanten onrechtmatig af te sluiten.
Later als ze hun rechtzaak winnen mogen ze eleven misschien RECHTMATIG afsluiten, dat kan best zijn.
Maar voorlopig zijn ze veroordeelt en schuldig, en door alles opniew aan te sluiten hebben ze ook schuld bekend.
Belgacom staat niet op de scheurkalender en is dus zeker geen patroonheilige ...
Geplaatst: 18 mei 2008, 01:32
door duizend
hollebollegijs schreef:
oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?
uitstekend werk !!!
Maar verwachten belgacom medewerkers steeds een staande ovatie als ze gewoon hun JOB doen
Geplaatst: 18 mei 2008, 01:54
door Lord Utopia
duizend schreef:hollebollegijs schreef:
oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?
uitstekend werk !!!
Maar verwachten belgacom medewerkers steeds een staande ovatie als ze gewoon hun JOB doen
Hier op het forum mensen helpen is Hollebolle's werk niet
Geplaatst: 18 mei 2008, 10:41
door duizend
Lord Utopia schreef:duizend schreef:hollebollegijs schreef:
oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?
uitstekend werk !!!
Maar verwachten belgacom medewerkers steeds een staande ovatie als ze gewoon hun JOB doen
Hier op het forum mensen helpen is Hollebolle's werk niet
Het zal niet in zijn jobomschrijving staan da's duidelijk.
Maar als bolle hier meemaals post dat hij van alles op de hoogte is bij Belgacom (wat best mogelijk is, ik trek dat niet in twijfel), en iemand stelt hem een vraag over Belgacom moet dat dan steeds uitgebreid aangehaald en verheerlijkt worden ???
Geplaatst: 18 mei 2008, 13:39
door frankv
hollebollegijs schreef:
oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?
Ik denk dat iedereen je daar dankbaar voor is. Maar wat ik me afvraag: als de service van Belgacom zo fantastisch is, waarom is dan nog 'onofficiële' support nodig? Verdient niet iedereen een goeie service?
Geplaatst: 18 mei 2008, 13:55
door Weetgraag
frankv schreef:hollebollegijs schreef:
oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?
Ik denk dat iedereen je daar dankbaar voor is. Maar wat ik me afvraag: als de service van Belgacom zo fantastisch is, waarom is dan nog 'onofficiële' support nodig? Verdient niet iedereen een goeie service?
De service bij BGC mag dan goed zijn maar altijd blijven er in dat(logge) grote apparaat wel eens dingen hangen en je moet juist maar die persoon zijn, daarom heb je hier hollebollegijs die helpt waar het in zijn mogelijkheden ligt.
Greetz
Weetgraag
Geplaatst: 18 mei 2008, 16:46
door Goendi
Sluit deze topic is. Als er nu al starterkes hun mening komen opdringen is het ver te zoeken, om nog maar te zwijgen over diezelfde starterkes die dan FF kritiek gaan leveren op de behulpzaamheid van ISP medewerkers.
Duizend: heb je overigens de regels gelezen toen je je registreerde? Ik zou dat stuk aangaande ISP medewerkers nog eens doornemen.
Geplaatst: 18 mei 2008, 16:57
door Blue-Sky
Sorry Goendi,
Deze keer laat ik het over aan meon, om daarover te beslissen hij is de webmaster.
Geplaatst: 18 mei 2008, 16:59
door meon
frankv schreef:hollebollegijs schreef:
oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?
Ik denk dat iedereen je daar dankbaar voor is. Maar wat ik me afvraag: als de service van Belgacom zo fantastisch is, waarom is dan nog 'onofficiële' support nodig? Verdient niet iedereen een goeie service?
Soms zijn er wat informelere wegen nodig om iets gedaan te krijgen ...
En we zullen hier maar een slotje op zetten, er zijn nog topics die eigenlijk over hetzelfde gaan, zoals:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18928 en
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18922