E-Leven problemen

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

meon schreef:
hollebollegijs schreef:
rowan schreef:petrikske heeft zijn :cry: reactie al verwijderd, hij is mss opgeëten door de troll :???:


voor alle duidelijkheid, zijn bericht werd verwijderd door een moderator.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet...


ik heb het van een moderator zelf vernomen. dat liegt deze ofwat?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

meon schreef:
hollebollegijs schreef:
rowan schreef:petrikske heeft zijn :cry: reactie al verwijderd, hij is mss opgeëten door de troll :???:


voor alle duidelijkheid, zijn bericht werd verwijderd door een moderator.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet...

Reken maar van yes.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

ditCh schreef:Nie wenen he vriend ... aangezien het 2de topic is zit em in uw cache, dus uw bandwith wordt er niet meer door verbruikt. Maar blijkbaar weet jij niet wat een troll is, hell je lijkt me er zelf 1. Maar ik heb em ondertussen verwijdert, kruip nu maar weer in je hol.

trolls gewist door Blue-Sky


*geeuw.

Sommigen hebben duidelijk een streepje voor.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ah, my bad.
Geen idee wat ik dus gemist heb.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

hollebollegijs schreef:[

voila, dat is nu een mooi voorbeeld van gebrek aan respect voor mijn mening.

en wat deze zaak betreft, hier is nog niets definitief.
belgacom heeft alles aangesloten, belgacom doet altijd wat de rechter zegt, maar dit is maar tijdelijk, de rechtszaak is nog altijd lopende.
je bent nog niet half op de hoogte van wat er aan de hand is. pas op, dit is niet persoonlijk bedoeld hoor, dit is een vaststelling bij meerdere users hier. ja ik weet meer maar ik zwijg hoor om nog niet meer respectloze en onterechte verwijten te krijgen.
?


En waar is het respect voor mijn mening ???
Of mag je wat bollegijs zegt nooit in twijfel trekken ???
Ben jij onfeilbaar en alleswetend en is iedereen die er anders over denkt een domkop ?

Trouwens ik spreek over feiten.

Belgacom is VEROORDEELT om de onrechtmatig afgeslotenen terug aan te sluiten. Belgacom was dus schuldig bevonden aan het onrechtmatig afsluiten van klanten.
Het feit dat ze iedereen terug aangesloten hebben bewijst dat ze toegeven van schuldig te zijn aan het onrechtmatig afsluiten.

Of ze nu de andere rechtszaak winnen of verliezen doet er niet toe, daar gaat het bij mij niet over. heb ik nooit iets over gezegd.

Het kan best zijn dat ze later de andere rechtzaken winnen en eleven toch mogen afsluiten.
Maar NU zijn ze in het ongelijk gesteld.
En het is trouwens NIET zo dat als ze eleven later mogen afsluiten dat ze gelijk hadden met het verleden week ONRECHTMATIG te doen, dat weet je zelf ook best.

Als je ook maar iets van respekt hebt voor een ander zijn mening kan je dat laatste toch openlijk toegeven ...
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Goendi schreef:
Belgacom is veroordeelt tot het terug aansluiten van de klanten van eleven op straffe van reuze dwangsommen.
Dus is belgacom door de rechtbank SCHULDIG bevonden aan het onrechtmatig afsluiten van lijnen.


Zoals ik al eerder aanhaalde: het gaat om een KORTGEDINGRECHTER. Een kortgeding is een vonnis bij hoogdringendheid, die niet gaat over de grond van de zaak an sich, maar om een bepaald feit binnen die zaak dat niet kan wachten tot de grond van de zaak is uitgeklaard. U kunt lezen neem ik aan? Heb je overigens het vonnis al gelezen?

En terzijde: e-leven is door de rechtbank van koophandel veroordeelt, lees: géén kortgeding maar een vonnis ten gronde. DAT is schuldig. Heel makkelijk hoe men daar hier zo licht over gaat!
?



En zoals ik reeds eerder aanhaalde, het gaat mij er niet om wie de rechtszaak over de te betalen sommen wint, het gaat er mij enkel om dat ze VEROORDEELT zijn om klanten onrechtmatig af te sluiten.

Later als ze hun rechtzaak winnen mogen ze eleven misschien RECHTMATIG afsluiten, dat kan best zijn.
Maar voorlopig zijn ze veroordeelt en schuldig, en door alles opniew aan te sluiten hebben ze ook schuld bekend.

Belgacom staat niet op de scheurkalender en is dus zeker geen patroonheilige ... :-D
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

hollebollegijs schreef:oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?


uitstekend werk !!!

Maar verwachten belgacom medewerkers steeds een staande ovatie als ze gewoon hun JOB doen :roll:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

duizend schreef:
hollebollegijs schreef:oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?


uitstekend werk !!!

Maar verwachten belgacom medewerkers steeds een staande ovatie als ze gewoon hun JOB doen :roll:
Hier op het forum mensen helpen is Hollebolle's werk niet ;)
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Lord Utopia schreef:
duizend schreef:
hollebollegijs schreef:oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?


uitstekend werk !!!

Maar verwachten belgacom medewerkers steeds een staande ovatie als ze gewoon hun JOB doen :roll:
Hier op het forum mensen helpen is Hollebolle's werk niet ;)


Het zal niet in zijn jobomschrijving staan da's duidelijk.
Maar als bolle hier meemaals post dat hij van alles op de hoogte is bij Belgacom (wat best mogelijk is, ik trek dat niet in twijfel), en iemand stelt hem een vraag over Belgacom moet dat dan steeds uitgebreid aangehaald en verheerlijkt worden ???
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

hollebollegijs schreef:
oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?


Ik denk dat iedereen je daar dankbaar voor is. Maar wat ik me afvraag: als de service van Belgacom zo fantastisch is, waarom is dan nog 'onofficiële' support nodig? Verdient niet iedereen een goeie service?
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

frankv schreef:
hollebollegijs schreef:
oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?


Ik denk dat iedereen je daar dankbaar voor is. Maar wat ik me afvraag: als de service van Belgacom zo fantastisch is, waarom is dan nog 'onofficiële' support nodig? Verdient niet iedereen een goeie service?


De service bij BGC mag dan goed zijn maar altijd blijven er in dat(logge) grote apparaat wel eens dingen hangen en je moet juist maar die persoon zijn, daarom heb je hier hollebollegijs die helpt waar het in zijn mogelijkheden ligt.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Sluit deze topic is. Als er nu al starterkes hun mening komen opdringen is het ver te zoeken, om nog maar te zwijgen over diezelfde starterkes die dan FF kritiek gaan leveren op de behulpzaamheid van ISP medewerkers.

Duizend: heb je overigens de regels gelezen toen je je registreerde? Ik zou dat stuk aangaande ISP medewerkers nog eens doornemen.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Sorry Goendi,

Deze keer laat ik het over aan meon, om daarover te beslissen hij is de webmaster.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

frankv schreef:
hollebollegijs schreef:
oja, ik heb zopas weer 2 personen geholpen die een pm hadden gestuurd?
allee, waar blijven de verwijten nu?


Ik denk dat iedereen je daar dankbaar voor is. Maar wat ik me afvraag: als de service van Belgacom zo fantastisch is, waarom is dan nog 'onofficiële' support nodig? Verdient niet iedereen een goeie service?
Soms zijn er wat informelere wegen nodig om iets gedaan te krijgen ...
En we zullen hier maar een slotje op zetten, er zijn nog topics die eigenlijk over hetzelfde gaan, zoals:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18928 en
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18922
Gesloten

Terug naar “Ander nieuws”