jutuiz schreef:Meer oprechte verbazing dan frustratie.
Ongeveer 10 jaar geleden verlieten wij TN, eerst naar Scarlet, dan EDPnet.
Na al die jaren ben ik met m'n intussen bejaarde papa nog eens langs gegaan in de lokale electrozaak, annex Telenet center.
Een beetje tegen m'n goesting voor vragen over "TV met een kaartje". Een doordeweekse dinsdagmorgen, "het zal wel kalm zijn zeker?".
Alsof ik terug gekatapulteerd werd naar 2011 of zo. Diezelfde wachtrij van 6 brave mensen. Diezelfde twee stressbestendige medewerkers die intussen grijs en gerimpeld staan te multitasken. Linkeroor luisterend naar het geklaag van de klant. Rechteroor luisterend door de telefoon naar de wachttoon van Telenet waar ze nog de vraag van de vorige klant aan het indienen zijn. De vragen van de mensen nog steeds in het genre:
"Ik heb al 4 keer gebeld naar Telenet en het is nog niet opgelost".
"M'n mail komt niet meer toe op m'n gsm, kan je dat eens oplossen".
"M'n bakske werkt niet meer".
Enfin. Ik stond er ook tussen. Met open mond.
Respect voor die medewerkers.
De tijd is toch blijven stil staan.
Misschien is dat ook een geruststelling,
Vorige week vrijdag zou "de Telenetman" langskomen voor de aansluiting in het nieuwbouwappartement van m'n ouders. Tussen 12u en 18u. Heel duidelijk erbij laten zetten dat het over een aansluiting van een appartement ging, en dat er een nog versterker moest gehangen worden ter plaatse, naast de zekeringskast. "Jaja, dat komt zeker in orde, aanstaande zaterdag". Verbaasd over de snelle reactie, hebben wij even verlof genomen. En rond 16u van die bewuste vrijdag hadden we uiteraard nog niemand gezien. Dan maar naar het Telenet Center gebeld omdat we al nattigheid voelen, na 16u én een vrijdag...
"Ah maar onze mensen zijn al langsgekomen om 12u41 en de zaak staat hier als afgesloten".
"Nee meneer, we hebben niemand gezien".
"Ja, maar hier staat duidelijk: "collectieve aansluiting in orde"."
"Ai. Dit gaat over zoals we gezegd hebben een aansluiting in een appartement".
Het vervolg laat zich raden, de dag erop terug aan de desk gaan hangen van het Telenet center, frustratie bij de medewerker in kwestie, en big surprise... in de eerste 14 dagen is er niemand meer ter beschikking om de installatie te doen.
PS: throwback experience nr.2. Er kwam in de winkel een meneer met een SD-kaartje binnen en vroeg om één foto af te mogen afdrukken op zo een Kodak kiosk die daar nog ergens in de winkel stond. "Ah ja, maar dat gaan we dan wel even moeten aanzetten en laten opwarmen meneer". Zalig.
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)