Tadaam

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
robtje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 sep 2012, 11:42
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Na het lezen van de info in deze thread wou ik zelf ook overgaan tot het bestellen van een box, maar helaas kan je voorlopig alleen maar inschrijven op een wachtlijst :?
Onze productie gaat zo snel als het kan, maar we kunnen de enorme vraag niet volgen. Schrijf je alstublieft in op onze wachtlijst, dan kunnen we je iets laten weten wanneer er nieuwe TADAAM-pakketten beschikbaar zijn.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Komt goed robtje. Beter zo, dan u laten bestellen, en dan te laten wachten.
de koe zegt boe
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 29 keer

Waar halen jullie die 5 euro?
Ik probeerde te bestellen en ze zijn out of stock.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
robtje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 sep 2012, 11:42
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

bambipower schreef:Komt goed robtje. Beter zo, dan u laten bestellen, en dan te laten wachten.
Klopt... alhoewel ik dan nu al wel TV zou kunnen kijken via de APP 8)
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

User review na 10 dagen:

Wij zijn voorlopig (hopelijk blijft dit zo) zeer tevreden van de snelheid, stabiteit en user experience van Tadaam.
YUGO, pakket van Telenet, kan er niet aan tippen. De Tadaam app op de telefoon is voorlopig niet echt aan te raden aangezien er nog geen chromecast ondersteuning is. Je scherm van je gsm wordt dan onbruikbaar. Maar gelukkig wordt hieraan gewerkt en zal dit binnenkort worden toegevoegd.

Wij hebben de Xiaomi Mi Box S besteld via de voucher die erbij zat, waardoor deze gratis was. Men moet wat tweaken zodat deze niet in slaapstand kan, maar eenmaal dat gedaan is, werkt het vrij snel en smooth en zonder haperingen of buffering... Ik raad de box aan omdat de user experience heel goed is en heel simpel te bedienen.

Wat betreft de wifi dekking. Dit kan iets beter. Wij wonen in een app met bewoonbaar opp van 75 vierkante meter, en hebben net overal wifi dekking. Maar soms is het wat trager als we veraf zijn.

Wij gebruiken het sinds 9 september en hebben nu ongeveer 50 GB verbruikt van de 300... Ikzelf ben webdeveloper en werk soms eens van thuis, kijk enkele uurtjes tv per dag (aan 3GB/u) en doe het normale standaard smartphone gebruik (youtube filmpjes, fb, whatsapp, netflix, ...)

Al bij al een positieve ervaring en zeker als het 40 euro kost per maand. Hier kan YUGO wat van leren.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 29 keer

Is die Mi Box S bruikbaar door iemand van 60 of 85 jaar?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Als ik me niet vergis wordt die Mi box bediend dmv een afstandsbediening, net zoals elke TV...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 57 keer

Hij bedoeld waarschijnlijk qua interface.

Ja, dat is een gemakkelijke interface, standaard Android TV.
Het is natuurlijk altijd even wennen, maar dat was met digitale TV ook zo voor de oudere mensen.
PalmBoy
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2019, 13:14

bertv96 schreef:Men moet wat tweaken zodat deze niet in slaapstand kan, maar eenmaal dat gedaan is,
Kan je even simpel uitleggen hoe dat werkt? Mijn Xiaomi Mi Box S is besteld, en kan k dat gelijk al doorvoeren.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

Nemen ze op in een cloud en is het maximum 2 opnames op hetzelfde moment?
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

Cloudopnames, maar wel onbeperkt op zelfde moment lijkt mij
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

is het mogelijk om Tadaam te bekijken via een telenet of proximus hotspot?
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

PalmBoy schreef:
bertv96 schreef:Men moet wat tweaken zodat deze niet in slaapstand kan, maar eenmaal dat gedaan is,
Kan je even simpel uitleggen hoe dat werkt? Mijn Xiaomi Mi Box S is besteld, en kan k dat gelijk al doorvoeren.

Alvast bedankt.
https://www.guidingtech.com/mi-box-s-tips-tricks/

Dit is de bron die ik gevolgd heb. Meer bepaald nummer 2. Met die CEC instellingen zorg je ervoor dat je met je xiaomi afstandsbediening je tv scherm kan uitdoen. Maar je zet de xiaomi niet uit, enkel je tv scherm. Met een druk op de 'OK' knop van je xiaomi zet je dan je scherm weer aan.

Er is ook nog de optie om de developer settings aan te zetten en daar dan ervoor te zorgen dat je hem
niet in standby laat gaan. ( Ik ben aan deze optie niet moeten komen. Dus ik zou die ook niet direct aanzetten. Dit is last resort. Test eerst eens of de CEC optie werkt. Bij mij staan de drie 'sliders' allemaal aan.

Mochten er nog vragen zijn, shoot!
PalmBoy
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2019, 13:14

VRT NU heeft ook een app. Als ik in de app store op mijn PC kijk, vind ik die app. Maar als ik in de app store kijk via mijn Mi Box S, vind ik de app niet terug... Hoe kan dat ?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Geen ondersteuning waarschijnlijk. Ik heb een Android tv en daar zijn de meeste apps ook helemaal niet voor te vinden wegens geen ondersteuning en toch is het ook maar "gewoon" Android...
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

VRT Nu is niet zichtbaar in Android TV versies jammer genoeg. Dit komt omdat de TV Android iets anders in opzet is. Gewoon Android is op touch gebaseerd, de TV versie op gebruik met een afstandsbediening.

Jammer dat de ontwikkelaar en waarschijnlijk google hier niets aan doen. Heb al geprobeerd om VRT Nu app apk te installeren maar dan loop je vast bij eerste opstart.

Ik heb ook al VRT Nu gecontacteerd, maar die trekken zich van niets aan. Staan niet open voor suggesties.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

PalmBoy schreef:VRT NU heeft ook een app. Als ik in de app store op mijn PC kijk, vind ik die app. Maar als ik in de app store kijk via mijn Mi Box S, vind ik de app niet terug... Hoe kan dat ?
waarom zou je VRT Nu app nodig hebben voor Tadaam?
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Is inderdaad wel een goeie, ging over de Mi Box S die met de voucher van Tadaam gekocht is vermoed ik.
Best in topic van VRT Nu zetten https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... &start=280
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

quovadis schreef:waarom zou je VRT Nu app nodig hebben voor Tadaam?
Ik heb de Tadaam-app niet. Maar op VRTNu heb je een hele catalogus van wat je kan kijken, zonder te moeten "opnemen". Ik zeg maar wat, "Eigen Kweek", 3 seizoenen. Of "Geub" was van dag 1 volledig beschikbaar.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

Als je Kodi installeert heb je een VRT. Nu addon. Eventueel onrechtstreeks via de retrospect add-on in Kodi. Effen googelen en je komt er wel.

Maar natuurlijk ongeloofelijk onnozel dat half België met een android tv in z'n huis staat en er geen enkele zender eraan denkt een android tv app uit te brengen.

Dit is natuurlijk exact het gat dat Tadaam vult. Laten we zeggen dat ze de kaas tussen hun boterham hebben laten eten.

Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met Tapatalk
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

ddd schreef:
quovadis schreef:waarom zou je VRT Nu app nodig hebben voor Tadaam?
Ik heb de Tadaam-app niet. Maar op VRTNu heb je een hele catalogus van wat je kan kijken, zonder te moeten "opnemen". Ik zeg maar wat, "Eigen Kweek", 3 seizoenen. Of "Geub" was van dag 1 volledig beschikbaar.
dat snap ik allemaal wel maar wat heeft dit te maken met Tadaam?
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

Spijtig dat de voorraad Tadaam boxen nog altijd op is.
Ik heb eens geïnformeerd en het zou nog een paar weken kunnen duren eer er een nieuwe voorraad is.
Bancontact wordt wel een dezer dagen toegevoegd.
Anders had ik mij wel een Tadaam box besteld.

En vraag:
Nu we ongeveer een maand ver zijn, al iemand de kaap van 300GB gehaald ??
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

jutuiz schreef:Als je Kodi installeert heb je een VRT. Nu addon. Eventueel onrechtstreeks via de retrospect add-on in Kodi. Effen googelen en je komt er wel.

Maar natuurlijk ongeloofelijk onnozel dat half België met een android tv in z'n huis staat en er geen enkele zender eraan denkt een android tv app uit te brengen.

Dit is natuurlijk exact het gat dat Tadaam vult. Laten we zeggen dat ze de kaas tussen hun boterham hebben laten eten.
Dat klopt. Ik heb kodi geinstalleerd als backup voor toch live TV te kunnen kijken voor mocht de Tadaam App het even laten afweten of wanneer ik via de Tadaam app iets wil bekijken dat ik niet eerder onder mijn favorieten had gezet en hij dus niet kon opnemen/bewaren in de cloud.

De plugin van Bas Rieter (Retrospect) is daarvoor de way to go... Even je accounts van VTM, Stevie, VRT NU intypen en je bent klaar om live tv te kijken en ook alle content die in de apps te vinden is ... Je kijkt het dan niet via een app die officieel door hen gemaakt is, maar eerder via een plugin via kodi die voor jou het web afschraapt ...

Voorlopig werkt de Tadaam zodanig goed, dat je ik deze backup-oplossing nog niet heb nodig gehad.

Mochten mensen geen genoegen kunnen nemen met de FUP of met de internetsnelheid van Tadaam, dan raad ik het aan om het nieuwe all-in internet pakket van Telenet te nemen en dan gewoon een Android box met Kodi en daarin de Retrospect Plugin. Zo heb je dan 'normaal' internet en ook live TV voor de prijs van 54 euro ;)

Tadaaaaaa(m) ;)
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

ygeffens schreef:Zou ik ook willen kunnen, na deze maand aan 5 euro even in winterslaap gaan. Dan terug 1 maand gebruiken om te kijken of het 'verbeterd' is, en indien niet dan pas definitief opzeggen. (ik gebruik de voucher niet).

Wanneer ik nu inlog zie ik dat 'Abonnement' grijs is, je kan er dus niet op klikken om instellingen te maken.

Nog veel werk daar.
Benieuwd hoe lang ze die 5 euro gaan volhouden want voor een niet af product de hoofdprijs betalen... hmmm.
slecht nieuws:
Beste,

Het tijdelijk pauzeren van uw abonnement is niet mogelijk. Dit gaat ook nog even duren moest dit ooit mogelijk zijn.

U bent altijd vrij om uw pakket terug te sturen en opnieuw aan te kopen wanneer u terug gebruik wilt maken. Dan loopt u wel het risico dat er terug een wachtlijst actief is zoals het op deze moment het geval is.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

streulma schreef:Spijtig dat de voorraad Tadaam boxen nog altijd op is.
Ik heb eens geïnformeerd en het zou nog een paar weken kunnen duren eer er een nieuwe voorraad is.
Bancontact wordt wel een dezer dagen toegevoegd.
Anders had ik mij wel een Tadaam box besteld.

En vraag:
Nu we ongeveer een maand ver zijn, al iemand de kaap van 300GB gehaald ??

Misschien wachten ze tot ze van de eerste testers de toestellen terug krijgen?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

https://kanaalz.knack.be/nieuws/telenet ... 13999.html

Blijkbaar dient Tadaam vooral om over de taalgrens te kunnen meespelen als ISP.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

Zonet van Tadaam volgende mail gehad
Beste,

De prijs van 5 euro was éénmalig. Vanaf de 2e maand zal u het gewone tarief moeten betalen.

Het pauzeren van uw abonnement is niet mogelijk. U kan wel altijd het product retourneren indien u wenst en het opnieuw aankopen onder de voorwaarden die dan geldig zijn. Is er wel het risico dat u op een wachtlijst botst zoals er één nu actief is. Onze betafase is bijna voorbij!


Bonne journée,

TADAAM Support
Ondertussen ook een retourformulier ontvangen. Het terugzenden is dus ook kosteloos.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
bartlimb
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 jan 2013, 09:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 9 keer

Intussen ook een nieuwe formule zichtbaar, helaas geen prijs zichtbaar:

TADAAM STANDARD
Unlimited data
Makkelijk opzeggen
Werkt overal in België
Surf at 30 Mbps U/D
Kijk 1 stream tegelijkertijd

COFFEEPLAN
Unlimited data
Makkelijk opzeggen
Werkt overal in België
Werkt overal in Europa
Surf at 30 Mbps U/D
Surfen tegen 50 Mbps U/D
Kijk 1 stream tegelijkertijd
Kijk 5 streams tegelijkertijd

TADAAM PREMIUM
Unlimited data
Makkelijk opzeggen
Werkt overal in België
Surfen tegen 50 Mbps U/D
Kijk 1 stream tegelijkertijd
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

ygeffens schreef:Zonet van Tadaam volgende mail gehad
Beste,

De prijs van 5 euro was éénmalig. Vanaf de 2e maand zal u het gewone tarief moeten betalen.

Het pauzeren van uw abonnement is niet mogelijk. U kan wel altijd het product retourneren indien u wenst en het opnieuw aankopen onder de voorwaarden die dan geldig zijn. Is er wel het risico dat u op een wachtlijst botst zoals er één nu actief is. Onze betafase is bijna voorbij!


Bonne journée,

TADAAM Support
Ondertussen ook een retourformulier ontvangen. Het terugzenden is dus ook kosteloos.
Het terugzenden van de Tadaam box zou ook gaan via aan officiele Telenetshop. Vraag dit zeker ook eens aan je telenetwinkel in de buurt.

Bij ons vliegt nu TLN - modem buiten.
Bo.
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 dec 2018, 20:31
Bedankt: 2 keer

ygeffens schreef:Zonet van Tadaam volgende mail gehad
Beste,

De prijs van 5 euro was éénmalig. Vanaf de 2e maand zal u het gewone tarief moeten betalen.

Het pauzeren van uw abonnement is niet mogelijk.

Bonne journée,

TADAAM Support
Ondertussen ook een retourformulier ontvangen. Het terugzenden is dus ook kosteloos.
Telenet moet zich dan blijkbaar niet houden aan de algemene voorwaarden??

https://tadaam.be/terms#0

Code: Selecteer alles

11. PAUZEREN

11.1Klanten hebben de mogelijkheid om de Diensten te pauzeren. De Klant dient hiervoor voor het einde van de huidige abonnementsperiode zijn overeenkomst te pauzeren via mytadaam. De pauzering gaat in op het einde van de lopende abonnementsperiode. De Diensten kunnen maximaal gedurende 6 opeenvolgende maanden gepauzeerd worden. Bij een pauzering van meer dan 6 maanden zal de overeenkomst worden beëindigd na kennisgeving aan de Klant.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

bartlimb schreef:Intussen ook een nieuwe formule zichtbaar, helaas geen prijs zichtbaar:

TADAAM STANDARD
Unlimited data
Makkelijk opzeggen
Werkt overal in België
Surf at 30 Mbps U/D
Kijk 1 stream tegelijkertijd

COFFEEPLAN
Unlimited data
Makkelijk opzeggen
Werkt overal in België
Werkt overal in Europa
Surf at 30 Mbps U/D
Surfen tegen 50 Mbps U/D
Kijk 1 stream tegelijkertijd
Kijk 5 streams tegelijkertijd

TADAAM PREMIUM
Unlimited data
Makkelijk opzeggen
Werkt overal in België
Surfen tegen 50 Mbps U/D
Kijk 1 stream tegelijkertijd
volgens TADAAM het interne testproject. Dit is ondertussen aangepast.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

September is bijna voorbij, niemand die aan zijn 300GB geraakt is?
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

ddd schreef:September is bijna voorbij, niemand die aan zijn 300GB geraakt is?
Nope, niet gebruikt voor tv en niet voor upload nestcamera.
Mijn box gaat retour omdat ik niet kan pauzeren. Wilde wachten op nieuws van hun tv-box en verbetering na beta.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Bo. schreef:Telenet moet zich dan blijkbaar niet houden aan de algemene voorwaarden??

https://tadaam.be/terms#0

Code: Selecteer alles

11. PAUZEREN

11.1Klanten hebben de mogelijkheid om de Diensten te pauzeren. De Klant dient hiervoor voor het einde van de huidige abonnementsperiode zijn overeenkomst te pauzeren via mytadaam. De pauzering gaat in op het einde van de lopende abonnementsperiode. De Diensten kunnen maximaal gedurende 6 opeenvolgende maanden gepauzeerd worden. Bij een pauzering van meer dan 6 maanden zal de overeenkomst worden beëindigd na kennisgeving aan de Klant.
Je zou dat idd kunnen gaan afdwingen, maar veel geluk daarmee in de praktijk.
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

Kan je tadaam tv kijken met je login op apple tv met bv een telenet hotspot?
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

hardyscript schreef:Kan je tadaam tv kijken met je login op apple tv met bv een telenet hotspot?
ik heb kunnen kijken via de kpn hotspot in centerparcs naar Tadaam TV op de iPhone kunnen kijken.
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

ITnetadmin schreef:
Bo. schreef:Telenet moet zich dan blijkbaar niet houden aan de algemene voorwaarden??

https://tadaam.be/terms#0

Code: Selecteer alles

11. PAUZEREN

11.1Klanten hebben de mogelijkheid om de Diensten te pauzeren. De Klant dient hiervoor voor het einde van de huidige abonnementsperiode zijn overeenkomst te pauzeren via mytadaam. De pauzering gaat in op het einde van de lopende abonnementsperiode. De Diensten kunnen maximaal gedurende 6 opeenvolgende maanden gepauzeerd worden. Bij een pauzering van meer dan 6 maanden zal de overeenkomst worden beëindigd na kennisgeving aan de Klant.
Je zou dat idd kunnen gaan afdwingen, maar veel geluk daarmee in de praktijk.
Beste,

Ik kan met plezier meedelen dat ik juist de bevestiging heb gehad dat pauzeren van uw abonnement in de loop van deze maand geimplementeerd gaat worden.

Met vriendelijke groeten,

Het Tadaam-team
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

De zenderlijst is aangepast zie ik met voorlopig veel franstalig in de lijst

één
VTM
Canvas
Ketnet
VIER
VIJF
ZES
Vitaya
Q2
CAZ
VTM KIDS JR
VTM KIDS
Nick Jr.
Nickelodeon/Spike
DOBBIT TV
La Une HD
La Deux HD
La Trois
Rai Uno
TVE
ZDF
ARD
Al Jazeera Eng.
Al Aoula Europe
TMC
RTL TVI HD
Club RTL HD
Plug RTL
TF1 HD
France 2
France 3
France 4
France 5
France O
AB3
TV5 Monde
TV Breizh
Nickelodeon FR
Nick Jr. FR
Eurosport.FR
MTV FR
France 24
LCI
ABXPLORE
Discovery FR
Ushuaïa HD
Dobbit TV FR
M6 Boutique
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Dobbit FR? Is dat dan een gedubde versie :-D
BBC mis ik toch wel (maar is blijkbaar een moeilijke)
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Iemand die me tijdelijk uit de nood wil/kan helpen.

Zit met een Studentenstudio waar de wifi niet reikt en wou tadaam ervoor bestellen. Maar deze is nu uitverkocht en sta op de wachtlijst.

Iemand die me zijn tadaam wil uitlenen hiervoor? Uiteraard betaal ik de kosten ervoor. Kan zowel in Leuven als Antwerpen, Brussel afgehaald worden.

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”