Ze vermelden overal: "krijg x% van je aankoopbedrag terug", maar eigenlijk is dit niet correct. In de kleine lettertjes staat er "Je Vikingpunten worden bepaald op basis van het totaalbedrag exclusief btw, servicekosten en/of andere hotelkosten." Dus je krijgt 21% minder viking punten dan je zou denken. Ik veronderstel dat het dan wel overeen komt met het bedrag dat je hebt gekregen. Maar eigenlijk misleiden ze je hierdoor wel.henkdee schreef:bleek ik minder Vikingpunten te krijgen dan waar ik recht op had.
Het zinkend schip van Mobile Vikings
- EotT
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 127 keer
- Bedankt: 188 keer
- henkdee
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 1 keer
en aankoop van een PS4 Pro via Collishop maar afgehaald en betaald in een Okay winkel blijkt ook een probleem,
niks punten terwijl ze bij MV wel bevestigd zijn... +-20€ weg...
Oculus Quest via Coolblue "6+2bonus%" week van Black Friday ipv 36€(bruto) 22,2€ gekregen....
niks punten terwijl ze bij MV wel bevestigd zijn... +-20€ weg...
Oculus Quest via Coolblue "6+2bonus%" week van Black Friday ipv 36€(bruto) 22,2€ gekregen....
Wigo 25
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
@henkdee. Als je via cashback werkt, moet je altijd online betalen, asap!
via shopbuddies (heb geen MV), hoogste ca$hback. wel excl. BTW.
(379 € promoprijs + bundle
, incl. 2 jaar extra garantie via mijn visakaart)
[tweet][/tweet]
'We knew last year there were still some challenges ahead'
'We also knew we'd make it, like we promised, like we said, and so, we're back in business'
oei...NL versie https://www.facebook.com/mobilevikings/ ... 613369513/
klopt dit? alles terug vlotjes? eufimistisch gesteld allemaal (marketing talk)
via shopbuddies (heb geen MV), hoogste ca$hback. wel excl. BTW.
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
'We knew last year there were still some challenges ahead'
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
oei...NL versie https://www.facebook.com/mobilevikings/ ... 613369513/
klopt dit? alles terug vlotjes? eufimistisch gesteld allemaal (marketing talk)
- henkdee
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 1 keer
afrekening van mijn eerste van 4 gestopte abonnementen gekregen, lap gewoon nog 1 maand erbij.... da's gemakkelijk rekenen, uitleg gevraagd aan de vriendelijke Vikings op Facebook en dossier is opgemaakt
edit: achteraf is alles goed gekomen en dank zij vikingpunten heft het me niks gekost
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
edit: achteraf is alles goed gekomen en dank zij vikingpunten heft het me niks gekost
Laatst gewijzigd door henkdee 16 feb 2020, 10:18, in totaal 1 gewijzigd.
Wigo 25
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Heb er ook last van gehad. Bij mij enkel data weg gelukkig, vriendin had helemaal geen ontvangst meer.
Volgende maand kan ik mijn GSM laten lopen via de werkgever. Juist nog een kijken waar we naartoe kunnen met GSM van de vriendin, want dit is voor ons toch echt wel de druppel..
Volgende maand kan ik mijn GSM laten lopen via de werkgever. Juist nog een kijken waar we naartoe kunnen met GSM van de vriendin, want dit is voor ons toch echt wel de druppel..
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Hebben ze een uitleg gegeven voor die 1 maand extra ?henkdee schreef:afrekening van mijn eerste van 4 gestopte abonnementen gekregen, lap gewoon nog 1 maand erbij.... da's gemakkelijk rekenen, uitleg gevraagd aan de vriendelijke Vikings op Facebook en dossier is opgemaakt![]()
Hier ook 2 nummers afgesloten en op abo ook gewoon maand erbij, dacht dat ze dit pro rata gingen verrekenen ...
-
- Elite Poster
[tweet][/tweet]
weeral panne.....
Duidelijk dat dit problemen zou geven met de Corona actie. Zonder extra belasting ligt het al regelmatig in de shit.
Gewoon een onbetrouwbare mobile operator, my 2 cents.
weeral panne.....
Duidelijk dat dit problemen zou geven met de Corona actie. Zonder extra belasting ligt het al regelmatig in de shit.
Gewoon een onbetrouwbare mobile operator, my 2 cents.
-
- Elite Poster
Probleem zou enkel geteld hebben voor prepaid op het uitgaand bellen. Daar stond een config fout. Die hebben normaal geen onbeperkt bellen en daar was iets over het hoofd gezien (door Transatel)
-
- Elite Poster
https://t.co/dnN4j5KAOZ
We’ve made this permanent due to overwhelming success: top up via My Viking now, and add some additional mobile data for only 2 EUR per gigabyte! Those bundles remain valid for 1 month.
We’ve made this permanent due to overwhelming success: top up via My Viking now, and add some additional mobile data for only 2 EUR per gigabyte! Those bundles remain valid for 1 month.